Ойнайық та, ойлайық
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық»
Мақсаты:
- Білімділік: Цифр мен таңба арқылы 1-5 санының қатарын ретімен, кері ауызша санау. Логикалық ойындар арқылы білім-біліктілігін арттыру.
- Дамытушылық: Баланың танымдық, шығармашылықіс-әрекетін дамыту. Жан-жақты ойлау қабілеті мен сөздік қорын дамыту.
- Тәрбиелік: Жұмбастарды шешуіне қызығушылығын ояту. Ептілікке, ұқыптылыққа, бір-бірен деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Сандар, кубик, теледидар, карточкалар.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, сөздік.
Қостілділік компонент: бір, екі, үш, төрт, бес – один, два, три, четыре, пять.
Тақтамен жұмыс:
1-тапсырма: 1-5 дейін санау.
2-тапсырма: 1-5 дейін тура және кері санау.
3-тапсырма: қостілділік компонент орысша санау.
4-тапсырма: «Қай сан жок?»
Шаттық шеңбері: Арайлап таң атты
Айын шапақ таратты,
Қонақтарға қуанып
«Балдәурен» бақшасы
Есігін кең ашты.
Сәлеметсіздер ме, апайлар!
Логикалық ойын: Сипау арқылы сана.
Жұмбақ:
- Бір бала, бес бешпет.
Бір киініп, бір шешкен. (қолғап).
- Оң қолымда бес сарбаз,
Сол қолымда бес сарбаз.(10 саусақ).
Сергіту сәті: Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ
Қосып едім екеуін
Болып шыұты оң саусақ.
Дидактикалық ойын: «Көңілді сандар»
Керісінше тұрған сандарды рет-ретімен қоямыз. Жартысы жоқ сандарды құрастырамыз.
Қорытынды: Бүгін міне ойнадық
Ойнадық та, ойладық
Қандай тапсырма болса да
Шешпей оны қоймадық
Бүгін сабақ жаңаша
Сандарды жаттап алдық
Күнде осындай тапсырма
Тәрбиеші: Размет, балалар, іс-әрекетке жақсы қатыстыңдар. Бүгін бәріне бес санын қоямын.