Сабақ тақырыбы |
Ойдан шығарған тіршілік иелеріне жан бітті |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
2.1.1.1қоршаған ортаны зерттеу барысында кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелері мен формаларын анықтау2.1.4.1зерттеу, жазып алу, бақылау, елестету, сурет салуды үйрену кезінде өз идеялар мен сезімдерін әр түрлі тәсілдер арқылы шығармашылық түрде ұсыну және жеткізу |
Сабақмақсаттары |
Әр түрлі текстуралар мен материалдарды зерттеу;
Тіршілік иелерінің текстурасын қарындашпен салу.
|
Бағалау дескрипторлары |
— әр түрлі текстураларды зерттейді;— материалдың құрамын анықтайды;— тіршілік иелерінің текстурасын анықтап зерттеу. |
Тілдікмақсаттар |
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сенің суретің неге ұқсайды?
Сен сурет салғанда нені сезіндің?
Сурет өзің елестеткендей әлем тәрізді көрінеді ме?
Олар бірдей ме немесе әртүрлі ме?
Неліктен …… айта аласын ба?
…ол бірдей ме, әлде әртүрлі ме
…олсендеосындайсезімдертудыратынын
…олмаңызды, бірақол мұндай емес екенін
|
Құндылықтардыдарыту |
Құрмет көрсету;Жұптық және топтық жұмыс барысында бір-бірлеріне құрмет көрсету;Еңбек және шығармашылық;Ынтымақтастық. |
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, ғылымғакіріспепәндеріменбайланыс |
АКТ қолдану дағдылары |
Презентацияны көрсету барысында АКТ-ны қолдану |
Бастапқы білім |
Қиялдағы әлемді зерттеу жұмыстары. |
Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут. |
Сабақтың басы. 2 минут.Сабақтың тақырыбын айту және мақсатын қою.Балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:«Текстура мен материалдарды зерттеу»—деп аталады.Бүгін біз сабақта:
Әр түрлі текстуралар мен материалдарды зерттейміз;
Тіршілік иелерінің текстурасын қарындашпен салып көреміз.
|
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
Оқушыларға сұрақ қою: 2 минут
«Текстура» сөзі нені білдіреді?
Сен өз текстуранды қалай сипаттар едің?
/оқушылар 1-сыныпта алған білімдерін қолданады./
Топтық жұмыс:3 минут.Оқушыларды жұптарға немесе шағын топтарға бөлу. Жалпы 5 жұп немесе 5 шағын топ құралуы тиіс. Әр жұпқа немесе топқа тарату материалында берілген карточкаларды таратылады.Олар:—түкті; — кедір-бұдырлы;— тегіс; — қауырсынды; — тікенекті.1-тапсырма. 10 минутЖұптар немесе шағын топтар өз араларында шашты, кедір-бұдырлы, тегіс, қауырсынды, тікенекті жануарлардың қандай болатынын анықтаулары тиіс.Оқушылардың алдарына А4 немесе А3 парақтары таратылады. Осы парақтарға оқушылар тікенекті жануарларды тізіп жазады және олардың неліктер тікенекті екенін анықтап жазады. Қандай тегіс жануарлар бар екендігін, шашты жануарлардың қандай болатынын анықтап толықтырп жазу. Бұл тапсырманы орындау үшін оқушыларға 10 минут уақыт беріледі. Уақыт аяқталған соң, әр топ немесе жұп сыныптастарына өздері зерттеп тапқан ақпараттарымен бөліседі. (таныстыру барысында әр топ немесе жұп мүшесінің қатысуын қадағалап отыру қажет). Бағалау дескрипторлары:
жұптық немесе топтық жұмысқа белсене қатысады;
сыныптастарының ойын тыңдайды және құрметтейді;
түкті, тікенекті, қауырсыныды, тегіс немесе кедір-бұдырлы жануарларды атап сипаттайды.
Берілген тапсырманы орындап болған соң оқушыларға презентацияда берілген жануарлардың суреттерін көрсету.2— тапсырма.20 минутШығармашылық жұмыс:Ормандағы, теңіздегі, таулардағы, шөл мен шөлейттердегі жануарлар мен құстардың сыртқы бейнелерінің текстураларын ұлғайтылған масштабта зерттеудің көптеген мүмкіндіктерін беру үшін үлгілер мен фотосуретті ұсыну қажет.Оқушылар сурет салуға арналған альбомдарында жеке шығармашылық жұмыс орындайды. Әр оқушы берілген шашты, тікенекті, қауырсыныды, тегіс немесе кедір-бұдырлы жануарлардың текстурасын бейнелеп салады. Бұл тапсырманы орындау үшін 15 минут уақыт берілгендіктен, оқушылар осы уақытта қанша текстура салып үлгерсе, сонша жұмыс орындайды. Оларға келесі сабақтарда саз материал текстурасымен жұмыс істеу үшін, формаларына назар аударуы қажет. Оқушылардың назарын текстураға аудару үшін, ақ-қара материалдармен шектеген жөн. Мысалы, олар қарындашты, көмір қарындашын, бор немесе майлы түсті борларды пайдалана алады.Бағалау дескрипторлары:
бірнеше жануардың текстурасын көрсетеді;
текстура берілген жануардың терісіне немесе сыртқы қабатына ұқсайды;
жұмысты ұқыпты орындайды.
|
|
Сабақтың соңы3 мин |
Рефлексия: Сөйлемдерді жалғастырыңыз. *Мен ………………………………………………….. білдім. *Мен үшін ………………………. қызықты болды. *Мен ……………………………………………. қиналдым. Уақытқа байланысты сыныптың ішінен бірнеше оқушылардың жауаптарын тыңдау. |
|