Офис-менеджердің іскерлік этикеті | туралы қазақша

0
63

1. Әр қызметкер – фирманың, компанияның, кәсіпорынның «живая витрина».

2. Сіздің мәдениетіңіз бен жақсы киім-қоршаған ортаға жасырын комплимент.

Бизнес-этикеттің негізгі принциптері:

1. Өзімшілдік; ұжымның әрбір мүшесі өзін айналасындағыларға қатысты, ол сізге қатысты өзін ұстағысы келетіндігін айтады.

2. Позитивтілік принципі; күлкі

3. Түрлі бизнес-жағдайлардағы мінез-құлықтың болжамдық принципі.

4. Жұмыста жынысы бойынша айырмашылық жоқ, тек статустық айырмашылықтар бар.

5. Орындылық принципі: белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде, белгілі бір адамдармен белгілі бір ережелер.

Қарым-қатынас.

Қарым – қатынас-өте алуан түрлі процесс. Ол түрлі формада (тұлғааралық қарым-қатынас, әлеуметтік диалог, іскерлік және кәсіби қарым-қатынас) жүзеге асырылады және философиямен, психологиямен, әлеуметтік педагогикамен, тіл білумен зерттеледі.

Қарым – қатынас-бұл ең алдымен өзара іс-қимыл, өзара қарым-қатынас. Мұндай өзара қарым-қатынастың тараптары, ең алдымен, адамдар, қарым-қатынас субъектілері болып табылады. Қарым-қатынас негізінде, ең алдымен, олардың бір-біріне деген қарым-қатынасы жатыр.

Қарым – қатынас-бұл адамдар арасындағы өзара іс-қимыл процесі. Көп қырлы бола отырып, ол қамтиды:
— тұлғаны қалыптастыру және дамыту;
— қоғам мен қоғамдық қатынастарды дамыту;
— адамдардың әлеуметтік-психологиялық бейімделуі;
— ақпарат, эмоциялар, қызмет алмасу.

Қарым-қатынас «Мен-Я», «Мен-Мы», «Біз-Мы»сияқты өзара әрекеттестікпен байланысты.

Қарым-қатынастың бірінші түрі жеке — жеке, екінші түрі жеке-ұжымдық, үшінші түрі ұжымдық-қоғамдық. Әрбір түрге өз мақсаттары мен міндеттері, өзінің ерекше қасиеттері, лексикасы, өзінің тереңдігі мен өлшенуі тән.

1. Мақсатқа жетуге күшті және табанды ұмтылыспен әңгіме бастаңыз, бұл сізге қаржылық және әлеуметтік қатынастарда бере алады деп ойлаңыз.

2. Сөйлесуді және өзіңізді оған дайындаңыз.

Егер сіз оған күш салмаса, сіздің сөз табысқа ие болады деп күтуге болмайды. Көбінесе сәтсіздіктер күтіп емес, кім утруждал өзін дайындаумен және рискнул, дегенмен, тұруды көпшілік алдында.
Жақсы дайындалған әңгіме-бұл 9/10 оң нәтиже.
Шынайы дайындық өзіне бірдеңе алу, өз ой-пікірлерін таңдау және жинақтап, өз нанымдарын әзірлеу және ресімдеу болып табылады.

Оратор өзі қатысты мәселені жан-жақты баяндауға және одан әрі оған оралмауға тиіс. Тақырыпты барлық жағынан баяндайтын барлық фактілер жиналуы, жүйеленуі, зерттелуі, қорытылуы тиіс.

Сіздің кәсібіңізге байланысты емес, арнайы терминдерден аулақ болыңыз.
Кез келген балаға түсінікті болу үшін өз ойыңызды қарапайым тілмен баяндаңыз. Сенімді болыңыз, бұл тұрғысында, онда сіз айтуға, сонымен қатар айқын, сіздер үшін де солнечный свет в полдень. Сөйлемдерді өзгертіңіз, бірақ тыңдаушыға оны байқамай, ойды қайталаңыз. Тым көп сұрақтарды қозғауға тырыспаңыз. Шағын сөз сөйлеуде үлкен тақырыптың бір немесе екі бөлімінен артық қарастыру мүмкін емес. Есте сақтаңыздар: сіздің сөзіңіз монотонды, айқын болмауы керек. Паразит-сөздерді қолданбаңыз («жалпы», «бұл ең»,» делінген » және т. б.), шетелдік термин-қабаттарын асыра пайдаланбаңыз. Адамдарға үйреншікті тілде сөйлеу өте маңызды.

3 қызметтік қарым-қатынас этикасы

Ағаш жемістермен, адам — істермен (халық мақалында айтылады).

Біздің тағдырмен байланысты адамдар қатарына біздің қызмет бойынша жолдастарымыз, қызметкерлер, бірлескен жұмыс бойынша әріптестер кіретіні белгілі.
Біз еңбек етуге шешім қабылдаған ұжым-біздің екінші үйіміз, отбасы және мектеп.
Ұжым әр түрлі жастағы, жынысы, білім деңгейі мен мәдениеті, зеректігі бар қызметтестерді біріктіреді. Әдептілік адам осы сөзді ұстатындығынан, адал, кәсіби, сауатты өз міндеттерін, басқа адамдар алдындағы қызметтік борышын атқарудан басталады.

Бұл ретте әрбір қызметтестің өзіндік сипаты, әдеттері, нанымдары, талғамдары мен қажеттіліктері бар екенін ұмытпау өте маңызды. Іс жүзінде барлық адами қасиеттер, жақсы және жаман қасиеттер парасаттылық пен парасаттылық ұғымына сәйкес келеді. Жұмыс жөніндегі әріптесі бірінші кезекте лайықты адам болуы тиіс

Мекеменің адал, қарапайым және мұқият қызметкері, ең алдымен жақын және қиын қызметтік міндеттерді орындауға тәжірибесі аз адамдарға құрмет көрсетеді. Ол өзіне басқа бос сөйлесулерге, жұмысқа кешікпеуге, серуендеуге, маскүнемдеуге, қызметтік үй-жайда темекі шегуге, өз жауапкершілігін басқаларына қоюға мүмкіндік бермейді, бірақ басқаларына да лодырь жасауға мүмкіндік бермейді.

Ақылды, парасатты адам ешқашан жол бермейді, қызметтестері туралы өрмелеуге мүмкіндік бермейді, ұжымдағы жанжалдарды жоққа шығармайды, ол ауырып қалған досын ауыстыруға, әділетсіз қалған әріптесіне кірісуге дайын. Бастықтың жанында құл болмайды, үлкенге «тыкать», төмен тұрған немесе өзіне тең келетіндерге қасақана ауысып қарау. Мекеменің әділ қызметкері әріптесін оның қателіктеріне тактикалық түрде көрсете алады, ал егер оны сынаса, онда ол жіберілген қателіктер мен қателерді үрейлемей, асыра көрсетпей, шынайы және объективті түрде жасайды.

Шын мәнінде, бөтен қателер әрқашан көз алдымызда. Және біз оларды сынға жақсы. Бірақ, егер біз осындай төзбеушілікпен өзіміздің абайсыздығымызға, ұқыпсыздыққа, әркім өзінің кәсіби абыройын бағалай білсе, одан да жақсы болар еді. Ол өзі емес, адамдар үшін жұмыс істейді деп әркім есіне алады. Және оның жұмысы сотталуда туралы ғана емес, оған, бірақ про барлық ұжым, мекеме, кәсіпорын және т. б. Міне, алдында осындай жағдайларда еске кеңесі Л. Н. Толстой: «Егер сіз бір нәрсе істеп жатырсың болса, мұны жақсы. Егер сіз немесе істей алмасаңыз, немесе жақсы істегіңіз келмесе, дұрыс жасамаңыз».

Біз өз өміріміздің ең жақсы бөлігін жұмыста, қызметте өткіземіз. Әріптестерінің, достарының арасында өзара сыйластық орнаған ұжымдағы еңбек ету жақсы және жағымды.

Міне, сондықтан жұмыс бойынша жолдастар жұмыста туындайтын даулы жағдайларда, даулы жағдайларда ұстамды, ескерту және нәзік болуы өте маңызды. Бұл жағдайлар пайда болады, өйткені біз өзімізді қайырымдылықпен дөрекі, ақталмаған адамдарды жиі кешіреміз, олар өздерін ұстамауы олардың табиғи қылығынан, жүйке жүйесінің бұзылуынан болады деп ойламаймыз. Шын мәнінде, бұл жерде табиғат емес, мұндай қызметтестік жай ғана нашар тәрбиеленген немесе тәрбиелмеген, өзімшіл, яғни өз эмоцияларын саналы түрде бақылағысы келмейді.

Өкінішке орай, тағы да «шеберлер» көңіл-күйді бұзды.
Қызметтестердің арасында зұлым, өзімшіл, қызғаныш және жаман адамдар бар. Ал көбінесе бұл ашулықпен олар жұмыста біліксіздікті жасырады, бұл әдетте ұжымдағы психологиялық климатты уландырады.

Қызметкерлер арасындағы қарым-қатынас көптеген байқалады, бұл алаңдаушылық тудырады. Бұл сөзді әрдайым ұстамайды, міндеттерді ұмытады, тапсырмаларды орындай алмайды, жұмысқа кешікеді. Өз жұмысын құрметтейтін қызметкерлер басқаларды да құрметтейді.

Әр кәсіпте ерте ме, кеш пе қызметкер өз ісінің шебері ретінде өзінің өзін-өзі бекіту үшін барлық күш-жігерін жұмсауы тиіс кезең келеді. Бұл кезеңді тек мақсатқа жету үшін ерік-жігері, қызығушылығы бар адам ғана жеңеді. Қалғандары тек кейде өз қабілеттерін көрсете алады.

Қызмет бойынша жолдастар арасындағы өзара құрмет – кез келген мекеменің қалыпты жұмысының кепілі. Сондықтан адамның мінез-құлқын түсінудің қарапайым тәсілі-Өзін оның орнына қою.

Мекемелерде сізбен бірге әр түрлі адамдар жұмыс істейді: тәрбиеленушілер және тәрбиеленушілер, әдепті және сыпайы, дөрекі, ұялшақ және билікті, мінез-құлқы бар. Кейбіреулер кеңес пен көмек сұрай алады және бұл туралы сізден сұрай алады. Керісінше, Өзгелер сізге бағынышты адам ретінде қарайды және қарсылыққа жол бермейтін тыңғылықты өз мәселесін дереу шешуді талап етеді. Емес, барлық, әрине, тудырады бізде симпатию. Бірақ, біз жұмыста сыпайы, әдепті болуымыз керек, өз мекеменің жақсы беделіне қамқорлық жасауымыз керек.

Әсіресе, жұмыс жөніндегі жолдастар Келушілерді қабылдау сағаттарында дұрыс ұруға тиіс. Өкінішке орай, келушіні тыңдайтын қызметкерлер әлі де ауысып кеткен жоқ, ал сол кезде өздері қызбаға қызмет бойынша жолдастарының кім екенін түсінеді немесе басқа мекемеге жібереді.

Қызметтік өзара қарым-қатынастардың этикеті қызметкерді олардың істері мен өтініштеріне қатысуға дайын барлық келушілерге бірдей құрметпен болуға міндеттейді. Мүлдем болмайды танытуға бір подчеркнутую любезность, ал басқа өздерін мақтанышпен және высокомерно.

Мәдени қызметкер келушінің ісін жақсы біледі,не істеу керектігін, оның мәселесі бойынша қолданыстағы заңнаманы қалай түсіндіретінін, оның алдында таныс болғанына немесе жоқтығына қарамастан қажетті құжаттарды ресімдеуге көмектеседі.

Іскерлік этикет келушілердің мінез-құлық мәдениетіне де осындай маңызды талаптар қояды. Мекемеге келген адам, әдетте өзін бейтаныс қожайынның үйінде қонақ ретінде ұстайды: қызметкерлердің рұқсатынсыз кабинетке кірмеңіз, есіктерді ұстамаңыз, өтінген адамдармен сыпайы сау болыңыз, егер олар шұғыл іспен айналысса, шыдамды күтеді, бас тартқан жағдайда сахнаны ұнатпайды.

Қызметтегі жолдастардың ықыластығы біреулерге уақыт тағайындап, бірдеңе жасауға уәде берді-сөзді ұста. Бұл барлық адамдар үшін міндетті қызметтік этикеттің қарапайым қағидалары.

Әйел адамдар мен қыздар әрдайым ер-қызметкерлер тарапынан ерекше құрметке лайық. Әрине, құрмет өзара болуы керек. Әйелдерде жұмыста ерлер сияқты міндеттер бар. Бірақ қыз, әйел жұмыста оңай жансыз болып қала береді. Мәдени азамат – қызметтес адам, егер ол кірген және оның алдында тұрған болса, онда міндетті түрде көмекке мұқтаж болса, есікті ұстанады, алға жіберіп, орнынан тұрады. Алайда, заттаңбаның барлық нысандары негізгі жұмысқа кедергі келтірмеуі тиіс.

#Офисменеджердің #іскерлік #этикеті