Ө дыбысы мен әріпІ

0
158

Қысқа мерзімді сабақ жоспарыПәні: ӘліппеСыныбы: 1

Сабақтың тақырыбыӨ дыбысы мен әрпі (2сағ)Сабақтың танымдық мақсатыӨ дыбысы мен әрпі туралы толық түсінік қалыптастыру. Жаңа сөздерді оқып, үйрену.Сөздік қорларын дамыту.Сілтеме Әліппе оқулығы, , оқыту әдістемесі. Ғаламтор материалдарыДереккөздер мен жабдықтарСтикер,постер,сюжетті суреттер,маркер,оқулық,дәптер,қалам,флипчарт.Күтілетін нәтижеА,В,С деңгейі үшін1.Әріппен танысады.2.Тез оқуға машықтанады.3.Сөздік қоры молаяды.Ойын еркін жеткізе алады.

Кезеңдері

УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіТапсырмалар Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау10 минІ.Ұйымдастыру бөліміОқушымен сәлемдесуПсихологиялық ахуалОқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру мақсатында балалардың көңіл-күйлерін тексеру.«Менің бейнем»Топқа бөлу«Түстер» бойыншаІІ.1.Үй тапсырмасы1.«Өркеш » мәтінін тұтас оқу.2. Мәтінді сахналау Үй тапсырмасын бекіту.«Серпілген сауал» әдісі арқылыБағалау.(Бас бармақ)Жаңа сабақ«Топтастыру» Ө әрпі бар сөздерді топтастыру керек Өрік, өрмекші, өшіргіш. ӨСағат, кітап, доп

Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс Мақалды оқу. Мағынасын ашу.

«Кім тапқыр» ойыныШарты.Бота, бұзау, құлын, қозы, лақ суреттері көрсетіліп, оларды бір сөзбен қалай атайтынын сұрайды. Кітапта берілген сөздерді оқиды.

Мұғаліммен сәлемдесу.Оқушылар өздерінің бейнесін сомдайды..

Ақ,көк,қызыл,сары арқылы

Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді.

.

Бүгін тағы қандай әріпті қайталаймыз.

Сөздерді оқиды.

Қимылмен көрсеттеді.

топқа бөлініп отырады.

Түсіндім, Аздап түсініксіз Ештенеге түсінбедім.

Оқушы жауаптары тыңдалады.

Оқушылар кезектесе оқып, мағынасын ашады.

Операциялық кеең 15 мин.Оқулықпен жұмыс Қандай сұрағын қойып үйрету. 2.Жұптық жұмыс«Сен маған. Мен саған» әдісі арқылыҚызыл алма, алма қызыл дегендей. Сергіту сәті «Бөпешім» 3.Топтық жұмыс1 топ.Сөздерді қатесіз оқу 2 топ Ө әрпі кездесетін сөздер жазу.3топ.Суреттер сөйлейді. Ө әрпі келетін бір сурет салу.4.топ Сөздерді буынға бөлу

Оқушылар жұпта жауап береді.

Топта жұмыс жасайды.

Әр топ өз жұмысын қорғайды.

Формативті бағалау

Рефлексиялық кезең 15 мин6.Жаңа сабақты бекіту.4 топқа 4 сұрақБүгінгі қайталаған дыбысымыз?Ө қандай дыбысқа жатады?Қандай нақыл сөз есінде қалды?Бүгінгі сөздерге қойыл.ан сұрақ есінде ме?

Бес саусақ стратегиясы

Кері байланыс

Үй тапсырмасы5 мин

Кері байланыс«Бағдаршам» арқылы

Үйге тапсырма90 беттегі сөздерді тез оқу.Ө әрпі кездесетін суреттер салып келу.

Сабақтан кейінгі рефлексия

Не сәтті өтті?Неліктен?

Не сәтсіз өтті?Неліктен?

Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін?

Топ ережесін оқушылар өздері құра білді.Әр топ оқушылары(топпен) жұмыстарын барынша қорғады.Сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас орнады.Жеке жұмысты орындауда берілген тапсырманы толық орындамаған оқушылар болды.Топқа бөлінуде қиындықтар болды.Себебі оқушылар бұрын топқа бөлініп дағдыланбаған.Оқушылармен жеке жұмыс жүргіземін.