Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?
Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?
Автор: Айдынгалиева Акмарал Рыскалиевна
Бағыты: Қазақстан тарихы Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-02-04
Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәнінің мұғалімі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері | Мектеп: Егіндібұлақ ЖОББМБК | ||
Күні: 01.02.2019 | Мұғалімнің аты-жөні: Айдынгалиева А.Р | ||
Сынып: 8 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | ||
Сабақ тақырыбы | Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде? | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.1.3 — еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау;7.2.1.2 — миссионерліктің міндеттерін анықтау;7.3.2.6 — еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;7.4.1.4 — «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру | ||
Сабақ мақсаттары | Қытай мемлекетінің Англия империясының отарлау саясатына жүргізген апиын соғыстарының маңыздылығын анықтау. | ||
Бағалау критерийлері |
|
||
Тарихи концепт | Маңыздылық | ||
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология Министрлер, көкнәр, апиын , тәуелділік, контрабанда, дін таратушылар, варварлар, тайпиндер, сыртқы сауда келісімшарт бойынша құрылған порттарДиалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Мен императорға … кеңес берер едім Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі …Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі …Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі … | ||
Құндылықтарды дарыту | — патриотизм;— өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту;-тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану;— жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; | ||
Пәнаралық байланыстар | География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша) | ||
АКТ қолдану дағдылары | Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. | ||
Бастапқы білім | Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен — алғашқы индустриялық елмен — қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады. |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі | (БЫМ) Берілген суреттер топтамасының негізінде төмендегі сұрақтар төңірегінде талқылау ұйымдастырып, сабақ тақырыбын анықтайды.
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстыру. |
Презентация |
Сабақтың ортасы | Ж. №1 тапсырма Мәтінмен жұмыс
Дескрипторлар: Ж. №2 тапсырма Терминмен жұмыс«экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттандар.Дескрипторлар: Т. №3 тапсырма. Екі апиын соғысын Венн диаграммасында салыстырыңдар.Салыстыру критерийлері: Дескрипторлар: |
ПрезентацияҚосымша 1
Қосымша 3 |
Сабақтың соңы | Рефлексия: «Борт журналы» | Презентация |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.