Наймандар, Керейлер мен Жалайырлардың ортағасырлардағы саяси сахынадағы рөлі

0
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Күні: Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақ тақырыбы Наймандар, Керейлер және Жалайырлар

Зерттеу сұрағы: Наймандар, Кереййлер мен Жалайырлардың ортағасырлардағы саяси сахынадағы рөлі қандай болды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6.3.1.3.- Х-ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:Наймандар, Керейлер және Жалайырларды оқып, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын ажырата біледіОқушылардың басым бөлігі:Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін мен қоғамдық құрылысын талдай аладыКейбір оқушылар:Деректер арқылы мемлекеттердің саяси тарихына баға бере алады. Бағалау критерийі
  • Мемлекеттерің ұқсастықтары мен айырмашылығы үлесін ажырата алады.
  • Мемлекеттердің даму ерекшеліктерін топпен талқылайды
  • Тарихи деректерді сілтеме жасау арқылы қазіргі өмірмен байланыстырады
  • Тілдік мақсаттар Оқушылар: тақырыппен танысып, Наймандар, Кереййлер мен Жалайырлардың айырмашылығы мен ұқсастығы анықтайды

    Негізгі сөздер мен тіркестер: «Найман», «Сегіз», «Керілер», «Орхон», «Гурхан»

    Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Пәнаралық байланыс География, дүние тарихы, Алдыңғы меңгерілген білім Ислам дінінің Қарахан мемлекетіне тийгізген әсері қандай? Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы10 минут М.Ұйымдастыру кезеңін өткіземін.О. 1.Санамақ арқылы үш топқа бөлінеді.2. Топтың атын өздері ақылдасып қояды.3. Топ басшысын сайлайды.

    1.Тапсырма:М. Ислам дінінің Қарахан мемлекетінің дамуына ықпалын анықтау.Т.Ж. Тұжырымдамалық картамен жұмыс

    Әр топ өздері топпен ақылдасып тұжырымдамалық картаға топ басшысы келіп жазады

    Оқулық 7 сынып (жоба) Сабақтың ортасы

    1 тапсырма: 10 минут

    2-тапсырма:10 минут

    3-тапсырма10 минут

    М.Жаңа тақырыппен оқушылар танысып, «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топпен тапсырманы орындайды.1 тапсырма:

    Дескриптор:

  • Мемлекеттердің шығу тарихын біліп, орналасқан аймағын анықтайды.
  • Мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылығын ажырата алады.
  • 2-тапсырма: М. Наймандар, Керейлер және Жалайырлар мемлекеттердің даму ерекшеліктері мен қоғамдық құрылысын талдай алады. «Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы топ ішінде талқылайды.Топтағы бір оқушы – шешен,— біреуі – тілші үшіншісі – хатшы рөлін атқарады. О.

    Дескриптор:

  • Мемлекеттердің дамуына үлес қосқан хандардың ұстанған саясатын біледі.
  • Әрбір мемлекеттің құрамындағы тайпаларды анықтайды.
  • Қоғамдық құрылысын салыстыра алады.
  • Сергіту сәті. .

    3 тапсырма:«Дерек көздермен жұмыс» арқылы жұптық жұмысты орындайды.Оқушылар тарихи деректерді пайдаланып қазіргі өмірмен байланыстырады

    Дескриптор:

  • Еңбектердегі жазбалармен танысып біледі
  • Жазба деректерді талдай алады
  • Наймандар, Керейлер және Жалайырларды қазіргі өмірмен байланыстырп өз бағасын береді.
  • Оқулық 7 сынып (жоба)

    Физикалық Карта

    Сабақтың соңы 5 минут «Сандар сөйлейді» әдісі арқылы әрбір оқиғаға жылдары жазылады, оған жауап жазады.Наймандар: 1201жылы____________________________________1204жылы___________________________________1207жылы___________________________________

    Керейлер: 1202жылы____________________________________1205жылы___________________________________

    Жалайырлар:1201жылы____________________________________1204жылы____________________________________

    Оқулық 7 сынып (жоба) Үйге тапсырма Наймандар, Керейлер және Жалайырлардың әрбір ұлысына талдау жасап келу Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық жұмыста «Айналмалы бекет» әдісі арқылы топпен тапсырманы орындайды.«Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы топ ішінде талқылайды, және үлгерімі төмен оқушылар топтағы белсенді оқушылардан көмек алады. «Дерек көздермен жұмыс» арқылы жұптық жұмысты орындау арқылы белсенді оқушылар ойлау дағдыларының жоғары деңгейін көрсетеді. «Тұжырымдамалық карта»,

  • Өзара бағалау;
  • Өзін-өзі бағалау.
  • Бейнеролик жіберу, оқушылармен сергіту сәтін өткізу; РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта аллды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:5.2 Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақ тақырыбы Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.2.2.3.- ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:Киіз үйдің шығу және даму тарихын біледі.Оқушылардың басым бөлігі:Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтай алады.Кейбір оқушылар:Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін талдайды, бағалай алады. Бағалау критерийі Киіз үйдің шығу тарихын біледі.Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін ажырата алады.Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін бағалай алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: тақырыппен танысып, көшпелілер киіз үйді жабдықтауда қолданған материалдарын анықтайды.Негізгі сөздер мен тіркестер:қолданбалы өнер, доңғалақты арба, үйлі арба. Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Пәнаралық байланыс География, сурет, дүние тарихы, геометрия Алдыңғы меңгерілген білім Көшпелілер баспанасының шығу тарихы. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы10 минут Зымыран сұрақтар арқылы өтілген тақырып пысықталады.3-топқа біріктіру.1-топ: Шаңырақ2-топ: Уық3-топ: Кереге Оқулық 5 сынып (жоба) Сабақтың ортасы

    1 тапсырма: 10 минут

    2-тапсырма:10 минут

    Сергіту сәті:5 минут

    Жаңа тақырыппен оқушылар танысып, жұптық жұмыс арқылы тапсырма орындайды.1 тапсырма: Дескриптор:

  • Киіз үйдің жабдықтарын біледі.
  • Жабдыққа қолданылған материалдарды сипаттай алады.
  • 2-тапсырма: Тақырыпта берілген деректерді пайдаланып, көшпелілердің баспанасы мен отырықшылардың баспанасының ерекшеліктерін салыстыру.

    Дескриптор:

  • Дерек арқылы киіз үйдің ерекшеліктеріне талдау жасай алады.
  • Көшпелілер баспаналары мен отырықшы баспаналарын салыстыра алады.
  • Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін бағалай алады.
  • Сергіту сәті. Бейнеролик. Оқулық 5 сынып (жоба) Сабақтың соңы 10 минут «Аяқталмаған сөйлемдер»Мен білдім: _______________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________

    Маған қызықты болды: ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________Бүгін маған сабақта орындау қиын болды:________________________________________________________________________________________________________________________

    Оқулық 5 сынып (жоба) Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық жұмыста «Кестемен жұмыс» кезінде ЖАДА қолданылады және үлгерімі төмен оқушылар топтағы белсенді оқушылардан көмек алады. «Венн диаграммасын» орындау арқылы белсенді оқушылар ойлау дағдыларының жоғары деңгейін көрсетеді. «Зымыран сұрақтар», «Кестемен жұмыс», «Венн диаграммасы».

  • Өзара бағалау;
  • Өзін-өзі бағалау.
  • Бейнеролик жіберу, оқушылармен сергіту сәтін өткізу; РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта аллды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:5.2 Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақ тақырыбы Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.2.2.3.- ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:Киіз үйдің шығу және даму тарихын біледі.Оқушылардың басым бөлігі:Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтай алады.Кейбір оқушылар:Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін талдайды, бағалай алады. Бағалау критерийі Киіз үйдің шығу тарихын біледі.Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін ажырата алады.Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін бағалай алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: тақырыппен танысып, көшпелілер киіз үйді жабдықтауда қолданған материалдарын анықтайды.Негізгі сөздер мен тіркестер:қолданбалы өнер, доңғалақты арба, үйлі арба. Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Пәнаралық байланыс География, сурет, дүние тарихы, геометрия Алдыңғы меңгерілген білім Көшпелілер баспанасының шығу тарихы. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы10 минут Зымыран сұрақтар арқылы өтілген тақырып пысықталады.3-топқа біріктіру.1-топ: Шаңырақ2-топ: Уық3-топ: Кереге Оқулық 5 сынып (жоба) Сабақтың ортасы

    1 тапсырма: 10 минут

    2-тапсырма:10 минут

    Сергіту сәті:5 минут

    Жаңа тақырыппен оқушылар танысып, жұптық жұмыс арқылы тапсырма орындайды.1 тапсырма: Дескриптор:

  • Киіз үйдің жабдықтарын біледі.
  • Жабдыққа қолданылған материалдарды сипаттай алады.
  • 2-тапсырма: Тақырыпта берілген деректерді пайдаланып, көшпелілердің баспанасы мен отырықшылардың баспанасының ерекшеліктерін салыстыру.

    Дескриптор:

  • Дерек арқылы киіз үйдің ерекшеліктеріне талдау жасай алады.
  • Көшпелілер баспаналары мен отырықшы баспаналарын салыстыра алады.
  • Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін бағалай алады.
  • Сергіту сәті. Бейнеролик. Оқулық 5 сынып (жоба) Сабақтың соңы 10 минут «Аяқталмаған сөйлемдер»Мен білдім: _______________________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________

    Маған қызықты болды: ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________Бүгін маған сабақта орындау қиын болды:________________________________________________________________________________________________________________________

    Оқулық 5 сынып (жоба) Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық жұмыста «Кестемен жұмыс» кезінде ЖАДА қолданылады және үлгерімі төмен оқушылар топтағы белсенді оқушылардан көмек алады. «Венн диаграммасын» орындау арқылы белсенді оқушылар ойлау дағдыларының жоғары деңгейін көрсетеді. «Зымыран сұрақтар», «Кестемен жұмыс», «Венн диаграммасы».

  • Өзара бағалау;
  • Өзін-өзі бағалау.
  • Бейнеролик жіберу, оқушылармен сергіту сәтін өткізу; РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта аллды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?