Пәні :Әдебиеттік оқу |
Мектеп :«Опорный орта мектебі» КММ |
Күні: 07.11 |
Мұғалімнің аты-жөні:Г.Саденова |
СЫНЫП: 2«Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 23 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Бөлім |
Менің отбасым және достарым |
Сабақтың тақырыбы |
Мысық пен тышқандар |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
Сабақ нәтижесі: |
Барлығы: Мәтін мазмұнымен танысады. Мәтін мазмұны бойынша түсінгенін жеткізеді.Көбісі: Мәтін мазмұнына өз пікірін айтады. Кейіпкерлерді салыстырады.Кейбірі: Мәтіннің негізгі ойын табады. Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады. |
Бағалау критерийі |
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, өз түсінгенін, пікірін жетікізе біледі; Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;Оқу сауаттылығы мен шығармашылық жазу тілі қалыптасады. |
Тілдік мақсаттар |
ОқушыларНегізгі ұғымдар:Үлкеннің тілін алу, үлкенді сыйлау. Тілазар, тілалғыш.Талқылауға арналған сұрақтар:
Тышқан, мысық туралы не білесіңдер?
Ертегінің мазмұнынан не ұқтыңдар?
Үлкендердің айтқаның тыңдау қаншалықты дұрыс?
Үйде үлкендердің айтқаның тындамайтын кезің бола ма? |
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Оқушының өздігінен білімді игеруі үшін оның белсенді іс-әрекетін ұйымдастыру. Өзінің жеке мүдделері мен болашағын сезінуге, сындарлы шешімдер қабылдауына мүмкіндік беретін тұлғалық қасиеттерді де меңгеруге ықпал ету. Мұғаліммен бірлесіп шығармашылықпен айналысу және серіктес, кеңесші ретінде мұғалімнің қолдауы кезінде оқушының белсенді танымдық қабілетін дамыту. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы білім |
Құстарды қорғау, қамқорлыққа алу. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
Сабақтың басы5 минут |
Қызығушылықты ояту Сыныпты қалыпқа келтіру.Ой сергек «Көңіл күй неге ұқсас?»Топтарға бөлу. Ертегі кейіпкерлері арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.1-топ: Алдаркөсе2-топ: Қошқар мен Теке3-топ: Мақта қыз бен мысық |
қағаздар, қалам
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
Мағынаны ажырату Ой қозғау — Тілалғыш дегенді қалай түсінесің?— Тілазар дегенді қалай түсінесің?Жұмбақ шешуМысықтан қорқады,Тонын кие туған,Түнде жортады.Жалап бетін жуған.(Тышқан)Мұртын сипап күн бойы,Бетiн сусыз жуады.Тысырды аңдып түн бойы,Тышқанды көп қуады. (МысықТоптық жұмыс.1-топ: мысық туралы не білесіңдер?2-топ:тышқан туралы не білесіңдер?3-топ: тышқан мен мысықтын суретін салу.Б: «Бас бармақ»Бір-бірін бағалайды.
Енді тілазар мен тілалғыш сөздерінің мысық пен
тышқанға қандай қатысы бар екенін бірге білейік!Топтық жұмыс.Мысық пен тышқандар ертегісін 3 бөлікке бөліп үш топқа іштей оқыту.Әр топқа мәтін бөлігіне байланысты сюжетті суреттер таратылып беріледі. Ал топтың міндеті сюжетті суреттегі оқиғаны өз сөздерімен баяндау. Әр топтан 2 спикер шығып, топ жұмысын «Жариялау» әдісі арқылы 2 минутта қорғап шығу керек.Дескриптор:
мәтіннің мазмұнын түсінеді және талқылайды;
берілген сюжетті суреттің мазмұнын ашады.
Б: «Бас бармақ»Бір-бірін бағалайды.Топтық жұмыс.Топқа сөздер жазылған қима қағаздар таратылады. Топ қима қағаздарды біріктіріп, нақыл сөзді құрастыру керек. Берілген нақыл сөздерді қалай түсінетіндерін топтан спикер шығып айтады.1-топ: Сен үлкенді сыйласаң, кіші сені сыйлайды.2-топ: Үлкенге – құрмет, кішіге – ізет.3-топ: Ата көрген оқ жонар,Шеше көрген тон пісер.Дескриптор:
нақыл сөздерді дұрыс құрастырады;
берілген нақыл сөздердің мағынасын ашады.
Дәптермен жұмыс. Тыңдап отырған оқушылар дәптерлеріне әр топтық нақыл сөздерін жазып алады.Б: «Бас бармақ»Бір-бірін бағалайды. |
Оқулық,Мәтіндер
Жазушы суреті.
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті «Көңілді күн» |
Видеожаз—ба |
Сабақтың соңы5 минут |
Бүгінгі сабақта қандай ертегімен таныстық?
Ертегінің мазмұнынан не ұқтыңдар?
Үлкендердің айтқаның тыңдау қаншалықты дұрыс?
Үйде үлкендердің айтқаның тындамайтын кезің бола ма?
Бүгінгі сабақта не үйрендік?«Білім зымыраны»Оқушылар жасыл, қызыл, сары түсті жұлдызша жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген білім зымыранына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы:
бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды.
бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалыболды • бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек. |
Білім зымыраны |
Үйге тапсырма: оқу,өлеңді жаттау,ата-ана туралы нақыл сөздер жазып келу.. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Мәтіндегі оқиғаны өмірмен байланыстыру.. |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Жетістік критерийлеріБас бармақ »әдісі |
Пəнаралық байланыс қазақ тілі,дүниетануҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланыс интербелсенді тақта Құндылықтардағыбайланыс ынтымақтастық құрмет |