Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда » поэмасы

0
322
Пәні: қазақ әдебиеті Мектеп Ш. Уәлиханов Күні: 16.02.2018жМұғалімнің есімі: Байұзақова МақпалСынып: 8 «Ә»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Сабақ тақырыбы:М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы (екінші сабақ)Оқу мақсаты:Сөзімен өлең өрген жыр пырағы – Мұқағали поэмасының тақырыбы мен идеясы, көркемдік тілін ашу. Ақынның поэзиясының өміршеңдігін таныту. Поэманың негізгі кейіпкері ана бейнесі арқылы көл еркесі аққуға жасалған қиянаттың қайғылы оқиғаға ұрындыру себебін таныту, қоршаған орта заңдылықтарына қарсы келмеу қажеттігін нақты дәлелдермен түсіндіру. Аққудың басқа құстардан өзіндік ерекшелігін, қасиетін, киелі құс екендігін суреттеудегі ақынның шынайы сезімін таныту. Туған жерге деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке, табиғат әсемдігін түсінуге, қасиетті нәрселерді қадір тұтуға тәрбиелеу. Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:* Оқушылар поэманың мазмұнымен танысады, өзіндік ойлауға,тақырыптарды талдап қорытындылауға дағдыланады, композициялық құрылысына талдау жасай алады.Оқушылардың басым бөлігі:* Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады, топта өз ойларын, көзқарастарын қорғай алады.Кейбір оқушылар:* Поэманың тақырыбы мен идеясын оқушылар өз беттерінше іздене отырып ашады, өз ой-пікірлерін қорытындылайды,топтағы жұмысты ұйымдастыру арқылы жеке дағдылары қалыптасады.Алдыңғы оқуМұқағали Мақатаев өмірі мен шығармашылығыЖоспар Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Басталуы 0-2 минут

3-6 минут

7-10 минут

Оқушыларды «Пазл» әдісімен «Табиғат», «Ана», «Аққу» деп 3 топқа біріктіру.

Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында күйші А.Үлкенбаеваның «Аққу» күйін тыңдату.«Миға шабуыл» әдісі. Сұрақ қою бойынша үй тапсырмасын пысықтау.

Берілген сурет қиындыларын құрастырып, сол шыққан суретке қарап 3 топқа бірігеді.Күй тыңдайды, аққулар туралы бейнежазбаны көреді.

Берілген сұраққа жауап береді.

Пазлдар (сурет қиындылары)Бағалау парақшалары

Бейнежазба

Интербелсенді тақта

Ортасы 11-14 минут

15-19 минут

20-25 минут

26-28 минут

Поэмаға мазмұндық жоспар құру. 3 топқа тақырыптар беріледі, сол бойынша жоспар құрады.Тапсырмалармен жұмыс (3 топқа): Поэмадағы сюжеттік оқиғалардың композициялық құрылымына талдау. Поэманың көркемдік ерекшелігіне талдау жасау. Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме.Постер қорғау.1. “Хикая картасы” әдісі: әр эпизодқа байланысты берілген суреттерді ретімен орналастырып жабыстырып, тақырып қою.2. “Жүзім шоқтары” әдісі (кластер): “Аққулар ұйықтағанда” поэмасы туралы топтастыру.3. “Киіз үй қаңқасы” әдісі: – керегесіне “Аққулар ұйықтағанда” поэмасы туралы өз ойларын жазу; – уығына поэманың негізгі идеясы;– шаңыраққа поэмадан түйген ойлары.

Bilim.land сайтынан эпилогын көрсету.

Берілген тақырыптарға жоспар құрады.

3-топ тапсырмамен жұмыс жасайды.

Постер қорғайды.

Назарларын аударады

Үлестірмелі парақшалар

Плакат Маркерлер Суреттер Стикерлер

Интербелсенді тақтаҒаламтор

Аяқталуы 29-35 минут

36-40 минут

«Ақылдың 6қалпағы» әдісі.

Кері байланыс

Үйге тапсырма: 1.Мәтінмен жұмыс. 2.“Кейіпкерге хат” әдісі бойынша Анаға хат жазу; 3.Поэмадан үзінді жаттау

Де Бононың қалпақтары«Ақылдың 6 қалпағы» әдісі арқылы поэманы қорытындылау.Сабаққа «5 саусақ» әдісімен кері байланыс жасайды.

Күнделіктеріне жазып алады.

6 түсті қалпақ

«5 саусақ» әдісі парақшасы

Интербелсенді тақтаТапсырмалар парағы

Қосымша ақпарат Әр әдісті пайдаланғаннан кейін оқушылар аққу-стикерімен бағаланып отырады. Сонымен қатар топ басшылары бағалау парағында топ мүшелерін бағалап отырады.
Саралау-сіз қосымша көмектерді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау-оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс.Рефлексия:Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және неліктен?Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз? Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?Қорытынды бағамдау:Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1.2.

«Ш. Уәлиханов атындағы жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Тақырыбы: Мұқағали Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Сыныбы: 8 «Ә»Пәні: қазақ әдебиетіПән мұғалімі: М. Байұзақова