Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі.

0
233









Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі.

Автор: Шаганова Бактыгул Ашыкбаевна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-27


Материал туралы қысқаша түсінік

Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі.
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген сызбаларға әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Математика
Буындар, кеспе әріптер, слайд, суреттер таныстырылым.




Маңғыстау облысыБейнеу ауданы«Күйкен орта мектебі» КММ-ніңБастауыш сынып мұғаліміШаганова Бактыгул Ашыкбаевна

Сабақ тақырыбы: Жиын дегеніміз не?Мектеп: Күйкен орта мектебі
Күні : 27.04.2018
СЫНЫП: 1 В Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:Жиын және логика элементтері
Бөлімше:Жиындар және олармен орындалатын амалдар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.4.1.3 Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру: тең жиындарды,бос жиынды анықтау1.4.1.1 Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелеу
Ресурстар:Жиын
Тірек сөздержиын;элемент.
Сабақтың мақсаты:Жиын ұғымымен және элементтерімен таныстыру; әртүрлі заттарды жиынға біріктіру ұғымын қалыптастыру, жиын элементтерін бөле білуге жаттықтыру.
Жетістік критерийлеріжиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құрып, жіктейді;екі жиынның бірігуін және жиыннан оның бөлігін ажыратып, көрнекі түрде кескіндейді;
Ортақ тақырып Жиын және логика элементі
Бағалау критерийлері

Тапсырмаларды орындайды жиындарды анықтайды

Құндылықтарға баулуПәнаралық байланысҚұрмет:Бір-бірін құрметтеуге дағдыландыру еңбек жәнешығармашылық,ұқыптылық қасиеттерін дамытуДүниетану,сауат ашу пәнімен байланыс
Алдыңғы оқу

Жиын логикалық есептермен байланыстыру

Жоспарланған уақыт есебі

Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы5 мин

Ортасы25 мин

Сергіту сәті

Аяғы 15 мин

Оқушыларға сабақтың басында үш топқа бөлінуді ұсынамын. Геометриялық фигуралар мен топқа бөлу1топ ұшбұрыш2 топ төртбұрыш3 топ шеңберҰйымдастыру кезеңі1.Психологиялық дайындықКел,балалар ойнайық,Ойнайық та ойлайықҚандай есеп болса даШешпей оны қоймайықМиға шабуыл.Оқушыларды 3 топқа бөліп әр топқа логикалық есептен сұрақтар қоямын.1 топ Бұтада 7 құс отыр. 2 құс ұшып келді. Неше құс болды?2 топ Сыныпта 10 бала, 3 бала шығып кетті, 2 бала кірді. Неше бала болды?3 топ Сыныпта 9 ер бала мен 10 қыз бала.Қыздардың нешеуі артық? Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Оқушылардан бір жиынға қандай заттар жататынын сұраймын.Олардың ортақ белгісі не?Жиында неше элемент пайда болды?Жиынға тағы басқа элементтерді қосуға бола ма?Олай болса балалар ортақ белгісі бар заттар жиын деп аталады?Бүгінгі сабағымыз жиын дегеніміз не?Бүгін біз жиын ұғымымен танысатын боламыз.Жиынның элементтерін білетін боламыз.Жиын -ортақ белгісі бар заттар жиынтығы.Жиынды құрайтын заттар элементтер деп аталады.1 тапсырмаКеселер,гүлдер,құстар,жылқыларМына заттар қай жиынға жатады .Кеселер ыдыстар жиыны,элементі кесе.Гүлдер жиыны,элементі гүл.Құстар жиыны,элементі құс.Жылқылар жиыны,элементі жылқы.2 Тапсырма.Топтық тапсырма.Жиындардың элементтерін ата.Суреттерді топтарға беремін.1топ ағаштар жиынын жинайды.2топ жәндіктер жиынын жинайды3 топ гүлдер жиынын жинайды.Табиғатта. Тапсырманы топтық жұмыс түрінде орындатамын. Оқушыларға тапсырманы орындау үшін суреттерді мұқият қарап шығуды ескертемін және әр топқа өз көзқарасын айтуды ұсынамын.Жауабы:ағаштар жиыны: шырша, қарағай, емен, қайың; гүлдер жиыны: көк гүл, ақ гүл, жасыл гүл, қызыл гүл; бунақ денелілер жиыны: көбелек, қоңыз, инелік.3 тапсырма.Мына элементтер қай жиынға жатады.Әр топтан бір оқушыдан шығарып суреттің артындағы тапсырманы орындайды және өз жиындарына апарып қосады.Жауабы:қарлығаш — құстар жиыны; қайың — ағаштар жиыны; көбелек — бунақденелілер жиыны; сары өрік — жемістер жиыны.

Шығарып көр.Оқушыларға жұппен жұмыс істеуді ұсынамын. Суретке мұқият қарап, артық заттарды атауды және неге мұндай тұжырымға келгенін сұраймын.Жауабы:балық; пияз; үшбұрыш.Орындап көр. Топпен жұмыс ұйымдастырыңыз. Оқушылардан өз отбасының мүшелерін санауды өтініңіз. “Отбасы жиынына достарың жата ма?” — деп сұраңыз. Достарының отбасы жиынына неге жатпайтынын айтып беруіңіз.А. Адамдардың жиыны; Ә. Ұлдардың жиыны.Қандай жиындар шығады?Жұптасып талқылауды және тапсырмалардың сұрақтарына­ жауап беруді ұсынамын. Тапсырманы орындаған соң математикадағы “қосу” сөзінің “бірге жиналу” мағынасын білдіретінін түсіндіремін. Мысалы: “Жаңа жылдық ертеңгілікке балалар мен олардың ата-аналары жиналды”. Ал “алу” сөзі “белгілі бір орыннан шығу” мағынасын білдіруі мүмкін. Мысалы: “8 Наурызға дайындалу уақытында ұлдар қыздардың дайындық өтіп жатқан залдан шығуын өтінді”. Бұдан кейін осыған ұқсас оқиғаларға жаңа мысалдар келтіруін сұраймын.

Әр түрлі суреттер

Парақшалар

Акт

Қағаз

Маркерлер

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыруҚосымша тапсырмалар
Оқушыларға “жиын, элемент” сөздерін сабақ барысында үнемі қолдануды ұсынамын. Тірек сөздері жазылған парақшаларды тақтаға іліп қоямын. Оқушыларға кітаптар, қаламдар және т.б. заттардың суреттері салынған жиынды көрсетемін. Олардан “жиын және элемент” сөздерін айтып беруін сұраймын. Мысалы: “кітаптар” — жиын, ал “Шалқан” ертегісі — кітаптар жиынының элементіЖиын. Оқушылар өздік жұмыспен сабақта алған білімдерін бекітеді. Олар заттарды жиын бойынша бөліп, бір жиынды құрайтын заттарды сызықпен қоршайды.Жауабы:төрт жиын: жалаушалар, доптар, құралдар, қарындаштар.Жиындарды толықтыр. Оқушылардан әр жолда қандай заттар бейнеленгенін сұраймын. Оларды бір сөзбен жалпылап қалай айтуға болатынын сұраймын. Оқушыларға әр жолды тиісті заттармен толықтыру үшін уақыт беремін.Жауабы:бірінші жол: көкөністер; екінші жол: киімдер; үшінші жол: ойыншықтар.
Бағалау Оқушылар сабақ соңында:түрлі жиындарға мысал келтіруді;жиынның элементтерін көрсетуді;жиындағы элементтердің ортақ белгісін табуды меңгереді.Оқушылардың сабақтың тақырыбын түсінгенін бағалау мақсатында мына сұрақтарды қоямын:— жиын дегеніміз не? Жиынға мысалдар келтір. Ол қандай элементтерден тұрады?— Мына элементтерден қандай жиын құралады: орындықтар, шкафтар, парталар, үстелдер?— “Көктем айлары” жиынының элементтерін ата.Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойынша бағалаймын.

МатематикаТексерілдіДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Шағанова Б

Сабақ тақырыбы: Жиын дегеніміз не?Мектеп: Күйкен орта мектебі КММ
Күні : 27.04.2018Мұғалімнің есімі: Рахова Лилия
СЫНЫП: 1 В Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:Жиын және логика элементтері
Бөлімше:Жиындар және олармен орындалатын амалдар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.4.1.3 Заттар жиындарын жұп құру арқылы салыстыру: тең жиындарды,бос жиынды анықтау1.4.1.1 Екі жиынның қосылуын және жиын бөлігін жоюды көрнекі түрде бейнелеу
Ресурстар:Жиын
Тірек сөздержиын;элемент.
Сабақтың мақсаты:Жиын ұғымымен және элементтерімен таныстыру; әртүрлі заттарды жиынға біріктіру ұғымын қалыптастыру, жиын элементтерін бөле білуге жаттықтыру.
Жетістік критерийлеріжиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құрып, жіктейді;екі жиынның бірігуін және жиыннан оның бөлігін ажыратып, көрнекі түрде кескіндейді;
Ортақ тақырып Жиын және логика элементі
Бағалау критерийлері

Тапсырмаларды орындайды жиындарды анықтайды

Құндылықтарға баулуПәнаралық байланысҚұрмет:Бір-бірін құрметтеуге дағдыландыру еңбек жәнешығармашылық,ұқыптылық қасиеттерін дамытуДүниетану,сауат ашу пәнімен байланыс
Алдыңғы оқу

Жиын логикалық есептермен байланыстыру

Жоспарланған уақыт есебі

Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы5 мин

Ортасы25 мин

Сергіту сәті

Аяғы 15 мин

Оқушыларға сабақтың басында үш топқа бөлінуді ұсынамын. Геометриялық фигуралар мен топқа бөлу1топ ұшбұрыш2 топ төртбұрыш3 топ шеңберҰйымдастыру кезеңі1.Психологиялық дайындықКел,балалар ойнайық,Ойнайық та ойлайықҚандай есеп болса даШешпей оны қоймайықМиға шабуыл.Оқушыларды 3 топқа бөліп әр топқа логикалық есептен сұрақтар қоямын.1 топ Бұтада 7 құс отыр. 2 құс ұшып келді. Неше құс болды?2 топ Сыныпта 10 бала, 3 бала шығып кетті, 2 бала кірді. Неше бала болды?3 топ Сыныпта 9 ер бала мен 10 қыз бала.Қыздардың нешеуі артық? Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Оқушылардан бір жиынға қандай заттар жататынын сұраймын.Олардың ортақ белгісі не?Жиында неше элемент пайда болды?Жиынға тағы басқа элементтерді қосуға бола ма?Олай болса балалар ортақ белгісі бар заттар жиын деп аталады?Бүгінгі сабағымыз жиын дегеніміз не?Бүгін біз жиын ұғымымен танысатын боламыз.Жиынның элементтерін білетін боламыз.Жиын -ортақ белгісі бар заттар жиынтығы.Жиынды құрайтын заттар элементтер деп аталады.1 тапсырмаКеселер,гүлдер,құстар,жылқыларМына заттар қай жиынға жатады .Кеселер ыдыстар жиыны,элементі кесе.Гүлдер жиыны,элементі гүл.Құстар жиыны,элементі құс.Жылқылар жиыны,элементі жылқы.2 Тапсырма.Топтық тапсырма.Жиындардың элементтерін ата.Суреттерді топтарға беремін.1топ ағаштар жиынын жинайды.2топ жәндіктер жиынын жинайды3 топ гүлдер жиынын жинайды.Табиғатта. Тапсырманы топтық жұмыс түрінде орындатамын. Оқушыларға тапсырманы орындау үшін суреттерді мұқият қарап шығуды ескертемін және әр топқа өз көзқарасын айтуды ұсынамын.Жауабы:ағаштар жиыны: шырша, қарағай, емен, қайың; гүлдер жиыны: көк гүл, ақ гүл, жасыл гүл, қызыл гүл; бунақ денелілер жиыны: көбелек, қоңыз, инелік.3 тапсырма.Мына элементтер қай жиынға жатады.Әр топтан бір оқушыдан шығарып суреттің артындағы тапсырманы орындайды және өз жиындарына қосады.Жауабы:қарлығаш — құстар жиыны; қайың — ағаштар жиыны; көбелек — бунақденелілер жиыны; сары өрік — жемістер жиыны.

Шығарып көр.Оқушыларға жұппен жұмыс істеуді ұсынамын. Суретке мұқият қарап, артық заттарды атауды және неге мұндай тұжырымға келгенін сұраймын.Жауабы:балық; пияз; үшбұрыш.1.Екі жиынның элементтерінен жиын құрастырады.Оларды салыстырады.2.Артық элементті алып тастау арқылы берілген жиындарды теңестіреді.Жиындарды атайды.3.Жиынның қалған бөлігін анықтап,бейнелеп көрсетеді.Орындап көр. Топпен жұмыс ұйымдастырыңыз. Оқушылардан өз отбасының мүшелерін санауды өтініңіз. “Отбасы жиынына достарың жата ма?” — деп сұраңыз. Достарының отбасы жиынына неге жатпайтынын айтып беруіңіз.А. Адамдардың жиыны; Ә. Ұлдардың жиыны.Қандай жиындар шығады?Жұптасып талқылауды және тапсырмалардың сұрақтарына­ жауап беруді ұсынамын. Тапсырманы орындаған соң математикадағы “қосу” сөзінің “бірге жиналу” мағынасын білдіретінін түсіндіремін. Мысалы: “Жаңа жылдық ертеңгілікке балалар мен олардың ата-аналары жиналды”. Ал “алу” сөзі “белгілі бір орыннан шығу” мағынасын білдіруі мүмкін. Мысалы: “8 Наурызға дайындалу уақытында ұлдар қыздардың дайындық өтіп жатқан залдан шығуын өтінді”. Бұдан кейін осыған ұқсас оқиғаларға жаңа мысалдар келтіруін сұраймын.

Әр түрлі суреттер

Парақшалар

Акт

Қағаз

Маркерлер

Тілдік құзыреттілікті қалыптастыруҚосымша тапсырмалар
Оқушыларға “жиын, элемент” сөздерін сабақ барысында үнемі қолдануды ұсынамын. Тірек сөздері жазылған парақшаларды тақтаға іліп қоямын. Оқушыларға кітаптар, қаламдар және т.б. заттардың суреттері салынған жиынды көрсетемін. Олардан “жиын және элемент” сөздерін айтып беруін сұраймын. Мысалы: “кітаптар” — жиын, ал “Шалқан” ертегісі — кітаптар жиынының элементіЖиын. Оқушылар өздік жұмыспен сабақта алған білімдерін бекітеді. Олар заттарды жиын бойынша бөліп, бір жиынды құрайтын заттарды сызықпен қоршайды.Жауабы:төрт жиын: жалаушалар, доптар, құралдар, қарындаштар.Жиындарды толықтыр. Оқушылардан әр жолда қандай заттар бейнеленгенін сұраймын. Оларды бір сөзбен жалпылап қалай айтуға болатынын сұраймын. Оқушыларға әр жолды тиісті заттармен толықтыру үшін уақыт беремін.Жауабы:бірінші жол: көкөністер; екінші жол: киімдер; үшінші жол: ойыншықтар.
Бағалау Оқушылар сабақ соңында:түрлі жиындарға мысал келтіруді;жиынның элементтерін көрсетуді;жиындағы элементтердің ортақ белгісін табуды меңгереді.Оқушылардың сабақтың тақырыбын түсінгенін бағалау мақсатында мына сұрақтарды қоямын:— жиын дегеніміз не? Жиынға мысалдар келтір. Ол қандай элементтерден тұрады?— Мына элементтерден қандай жиын құралады: орындықтар, шкафтар, парталар, үстелдер?— “Көктем айлары” жиынының элементтерін ата.Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойынша бағалаймын.

МатематикаТексерілдіДиректордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Шағанова Б







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.