Мен кіммін?

0
179
Пәні: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім -1Күні: Сынып:1Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Сабақтақырыбы Мен кіммін?Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.2.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттауСабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:өзі мектеп оқушысы екенін біледі, бір-бірімен танысады. Мектепке қажетті оқу құралдарын ажырата аладыКөптеген оқушылар:өзі туралы қысқаша әңгіме құрастырады Кейбір оқушылар: ұжымның бір мүшесі екенін түсінеді және мектептегі тәртіп ережелерін сақтауды біледіОйлау деңгейлеріБілу. Түсіну. Қолдану.Бағалау критерийлері*Оқушыға тән ерекшеліктерді атай алады*Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтіре аладыДескриптор*Оқушыға тән ерекшеліктерді атады*Өзінің сынып ұжымына қатыстылығына мысал келтірдіТілдік мақсаттарАдам – ойлау және сөйлеу қабілеті бар тіршілік иесіҚұндылықтарды дарытуБірін-бірі тыңдауға, ұйымшылдыққа, сыйлау дағдыларына үйренедіПәнаралық байланыстарСауат ашу, көркем еңбек,математикаАКТ қолдану дағдыларыДереккөздер іздеуБастапқы білімОқушылар осы жаңа тақырыпқа дейін аты-жөнін,жасын, ата-анасының атын және өзіне не ұнайтынын біледіСабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар Сабақтың басы 5минут

Сабақтың ортасы

  • мин
  • «Шаттық шеңбері» арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру«Санамақ» әдісі арқылы топқа біріктіру.Сынып ережесі: (хормен айту)1.Тыныштықты сақтаймыз 2.Уақытты үнемдейміз 3.Өзгелерге кедергі жасамаймыз 4. Сабаққа белсенді қатысамыз«Дүниетану» оқулығымен және жұмыс дәптерінің бетіндегі кейіпкер «Ботамен» танысады

    Дүниетану оқулығы

    1-тапсырма Жеке жұмыс «Сәйкестендіру» әдісіМектепке бару үшін сөмкеге қандай заттарды салу керек? Сызық арқылы қосыңыз*Бұл заттар кімге және не үшін керек? *Сіз мектепке қалай дайындалдыңыз?

    Дескриптор: – мектепке қажетті құралдарды анықтады; – мектеп құралдарының оқушыға қажеттілігін айтты; -өзінің мектепке дайындығы туралы әңгімеледі.2- тапсырма Жұптық жұмыс«Кім көп біледі?» әдісіСуреттке мұқият қараңыз.Балалардың өмірінде қандай өзгеріс болды?

    Суреттерге сүйеніп, өзіңіздің мектепке барған күніңіз туралы әңгімелеңіз*Сізді кім қарсы алды?*Сыныпта тағы кімдер бар?*Кімдермен достастыңыз?*Сыныптастарыңызбен бірге орындайтын әрекеттер туралы әңгімелеңізДескриптор:-суреттер бойынша әңгіме құрды;-берілген сұрақтарға жауап берді;-сыныптастарымен бірге орындайтын әрекеттерге мысал келтіре отырып, ұжымға қатыстылығын сипаттадыОқулықпен жұмыс 3-тапсырма«Ойлан, тап!» әдісі Топтық жұмыс*Суретке қараңыз*Кімдерді көріп тұрсыз?*Суреттегі адамдарды салыстырыңыз*Ұқсастығы мен айырмашылығын анықтаңызДескриптор:-Баласы, анасы, әкесінің бір отбасы екенін түсінді; -Ер адамдар мен әйел адамдардың айырмашылығы мен ұқсастығын білді;– Ұқсастығы – ойлау және сөйлеу қабілеті бар тіршілік иесі «адам» екеніне көз жеткізді– Ұжымдасып жұмыс істеуді үйренді4-тапсырма «Ойлы болсаң, озып көр?» әдісі*Бір- біріңізге қараңыз *Араларыңызда бір-бірінен айнымайтын екі адам бар ма?*Адамдардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы өз ойларыңызды айтыңыздарДескриптор:– Әрқайсысының ерекшелігін білді;-Өздерін сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттай алды;-Бір-біріне жақсы көзқарас қалыптасты-Барлығы мектепте бірге жүргені қызықты екенін түсіндіДәптермен жұмысЖеке жұмыс «Бұл – мен»*Сен оқушысың. Мектепте өзіңді қалай сезінесің?*Өзіңнің суретіңді сал. Көңіл күйіңді көрсет.Дескриптор:*Мектепте өзің қалай сезінетінін айтты.*Өзінің суретін салды. Көңіл күйін көрсетті.« Көңілді күн»

    АКТүлестірмелі парақшалар

    АКТ

    Жұмыс дәптеріАКТ

    Сергіту сәті 2 мин

    Сабақтың соңы 3 минРефлексия

    Бағалау

    -Не білдім? -Нені үйрендім? –Нені толық түсінбедім? Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?-Оқушылардың қабілетіне қарай түрлі деңгейлік тапсырмалар беріп отырамынБағалау.Қалыптастырушы бағалау арқылы: 1.«Жылы сөздер» (Жарайсың, Жақсы, Әлі де ойлан! деген сөздерді жеке жұмыс кезінде пайдаландым) 2. «Басбармақ» 3. «Смайлик» Денсаулық сақтау және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Сыныптағы қауіпсіздік ережесін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттарына сай сабақ мақсаттарын дұрыс қойдым.Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттауды үйреттім.Оқушылардың сөздік қоры, тіл байлығын дамыттым.Ресурстарды тиімді пайдаландым.Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Оқушылар сабаққа белсене қатысты2: Жоспарланған әдіс-тәсілдер сабақтың өтуін жеңілдеттіСабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: Жұптық, топтық жұмыстар сабақты жақсартуға ықпал ете алды.2: Интербелсенді тақта, ресурстар сабақты жақсы түсінуге көмектесті.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Оқушылардың жеке жұмыс кезінде жекелеген оқушылардың белсенділік танытқанын, және көптеген оқушылардың тіл байлығы мен сөздік қорының төмендігін білдім. Алдағы уақытта қызықты ойын түрлерін пайдалансам, тіл байлығын, сөздік қорын молайтамын.