Мен кіммін? — Бастауыш сынып — Bilim

0

Оқулықпен жұмыс.


 


Сабаққа дейін қабырғаға «МЕН» сөзі жазылған шарды бекітемін. Бота шарын сабаққа алып келе жатқан кезде жоғалтып алғанын айтыңыз. Оқушыларға шарды табуға көмектесуге ұсыныс беріңіз. Шарда жазылған сөзді кімнің оқи алатынын сұраңыз. Олар бұл сөздің нені білдіретінін айтады.


Жауабы: «Мен» – бұл мен туралы айтылған сөз. Егер адам өзі туралы айтса, «мен» дейді.


«Мен» сөзін хормен айтқызу.


 



«Салыстыру» әдісі.


Cуреттерге қара. Кімдерді көріп тұрсың?


Суреттегі адамдарды салыстыр.


Ұқсастығы мен айырмашылығын анықта.


Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар тез арада мынадай ерекшеліктері бойынша топтарға жиналады:


– көзі қара/мөлдір;


– шашы ұзын/қысқа;


– аяқкиімінің түсі қара;


– есімдері бірдей және т.б


1-жұмыс парағы. Менің досым қандай?


Досыңның суретін сал. Оның көңіл-күйін көрсетуге тырыс.


 




 
 


 

 


 


 


 

Зерттеу әдісі


•          Бір-біріңе қара.


•          Араларыңда бір-бірінен айнымайтын екі адам бар ма?


•          Адамдардың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы өз ойларыңды айтыңдар.



Жауабы: Eсімнің нені білдіретінін айту.


 ҚБ.Әрбір адам ерекше.Анықта.


Ж.. «Орындап көр». Бұл тапсырманың мақсаты – бір-біріне жақсы көзқарас қалыптастыру үшін мектеп ұжымында іс-әрекетке, әдеттерге және тәртіпке қатысты ережелерді сақтауы тиіс екенін көрсетемін.


«Өрмек» жаттығуы


Орам жіпті оқушыларға беремін. Орам жіпті алған оқушы есінде қалған оқушының есімін атайды, оған қысқаша тілек айтады. Жіптің ұшын өзі ұстап тұрып, орамды басқа балаларға береді.


«Арқамен арқа»


Мақсаты: сергіту сәті.


 

«Мен» сөзі жазылған шар,


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Ботаның суреті


барлық оқушылар


дың есімдері жазылған конверттегі хат


 


 


 


 


 


 


 


 


есімдері жазылған бейджиктер,


 


 


 


 


 


 


 


 


 


http://letopisi.org/images/c/c8/%D0%94%D0%B5%D1%82%D0%B83.png


 


 


 


 


 


 


 


 


фотосуреттер


 


 


 


 


әдеп ережелері


 


 


 



Дереккөз: Bilim All