«Мен армандайтын мектеп»
«Мен армандайтын мектеп»
Автор: Найманкулова Гульжан Саркытовна
Бағыты: Қазақ тілі Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-02-02
Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған сабақ жоспары, Барлық мұғалімдер алып қолдануға болады. Оқушылардың барлығы:тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды;
Оқушылардың көпшілігі:тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып,мәтін құрайды;
Оқушылардың кейбірі:болжалдық сан есімдерді қолданады;
Пән:Қазақ тілі /1-2 сабақСынып:8 | Күні:Қатыспаған оқушылар саны Қатысқан оқшылар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Мен армандайтын мектеп | |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.1.1 — Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;8.2.1.1.-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып,ауызша мәтіндер құрау;8.5.1.1.-болжалдық сан есімдерді жазба,ауызша жұмыстарды орынды қолдану; | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы:тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды;Оқушылардың көпшілігі:тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып,мәтін құрайды;Оқушылардың кейбірі:болжалдық сан есімдерді қолданады; | |
Бағалау критерийлері | Т.Сұлтанбековтың «Ғажайып планета» шығармасы жайлы ақпарат береді,мәтін құрайды,көтерілетін мәселені болжайды,өз ойын айтады. | |
Тілдік мақсаттар | Пәнге деген лексика мен терминология:артықшылық,талап,өзекті,білімпаз,мәтін құрайды.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:арманым,мектебім,жаңашыл | |
Бастапқы білім | 7-сыныпта өткен тақырыптарды қайталату,ой шақыру сұрақтар қою.Кемшіліктерді анықтайды,түзейді. | |
Жоспары | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Мадақтар бұрқасыны» тәсілі.Оқушылар 1 минутта бір парақ қағазға ұстазына естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып,бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылықты ояту.Оқушыларға тірек сөздердің қиындыларын береді.Оқушылар әріптерден арман ,бақыт,қуаныш сөз құрайды,құралған тірек сөздерге қатысты өз ойларын айтады,кластер құрайды.
Мәтіналды жұмыс.Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады,оқиды,оқушыларға қайталатады,сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Дескриптор: -жаңа сөздерді үйренеді;-сөздік жұмысын жүргізеді;Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. «Сюжетті суреттер» тәсілін қолданып,2,3-тапсырмаларды орындатады.Оқушылар сұрақтарға жауап береді,суретке қарап ,сипаттап айтады.Дескриптор: —оқушылар сұраққа толық жауап береді;-суреттерді сипаттайды;«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Тілдік бағдар.Грамматикалық кезең:Болжалды сан есім туралы мағлұмат беру.Жазылым.1,4-тапсырмаларды орындату.Дескриптор:—грамматикалық тақырыпты меңгереді;-болжалды сан есімдерді ажырата алады;«Басбармақ»Түсіндім.Түсінбедім.Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі»әдісі.Оқушылар бір-біріне грамматикалық тақырып бойынша сұрақтар қойып,білімін толықтырады. |
Тренинг жазылған парақшалар, тірек сөздер,ватман, меркерлер,суреттер |
Сабақтың ортасы(22 минут)
Сергіту сәті |
Мәтінмен жұмыс.«Дана үкілер» техникасын қолдану.Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады.Жаңа сөздерді тапқызу,сөйлем құрату,диалог құру.«Дұрыс-бұрыс» тәсілін қолдану.5,6,7-тапсырмаларДескриптор:-мәтіннен қажет ақпарат алады;-диалогті рөлге бөліп оқиды;-болжалдық сан есімді табады;Қалыптастырушы бағалау.Мұғалім көңіл күй смайликтерімен бағалайды.Мәтінсоңы жұмыс. «Интервью» әдісі.Әр оқушыға желімқағаз беріледі.Оқушылар өзара жұп құрайды,диалогты тыңдайды,кейіпкерлерге мінездеме береді,мәтінге сүйеніп,жаңашыл мектептің ерекшелігін желімқағазға жазып,тақтаға жабыстырады.9-10-тапсырмалар.Дескриптор:-диалог құрай алады;-кейіпкерлерге мінездеме береді;-өз ойын ойлай біледі.Қалыптастырушы бағалау.Оқушылар бір-бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды.Кері байланыс. «Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып,жұпта туындаған жағдаятты тізбектейді.Алдымен ,біз « » деп ойладықКейін мынандай мәселе пайда болды:…Мәселені шешу үшін … еттікБұдан біз …. көрдікДемек,бұл « » деген қорытындыға келдік.Шығармашылық тапсырма.Оқушыларға А4 парағы ,маркерлер.Олар өзара ақылдасып,сабақ кестесін құрайды.11-тапсырма.Дескриптор:-шығармашылық қабілетін толық көрсетеді;-өз ойын қорытады;«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Ойсергек. «Сөздерден әңгіме құрау» тәсілі бойынша ойсергек ұйымдастырады.Әр оқушы бір-бір сөзден ойлауы керек.Мұғалім бірнеше секундтан кейін ол сөздерді тақтаға жазғызып,тақырыпқа қатысты шағын әңгіме құрастыртады./жалпы саны 15-20 сөздей болу керек/ |
Желімқағаздар А4 парағы,маркер лер |
Сабақтың соңы | Синтез «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.Мұғалім оқушыларға «Менің армандаған мектебім» деген тақырып беру.Оқушылар алдымен өз ойларын параққа түсіреді,кейін жұптасып жасайды.Сыныптың алдында қорғау.Дескриптор:-сызба құрау арқылы ьілімін толықтырады;-өзара қатынас орнайды;-көпшілік алдында сөйлей алады;Қалыптастырушы бағалау.«Бас бармақ» тәсіліОсы жақсыЖақсыОрташаКері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі.Оқушылар тапсырманы қалай орындағандарын бір сөзбен айтады.Рефлексия.Ойтаразы. «Ойшыл қалпақтар» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жаздыру. 13-тапсырма.Үйге тапсырма:8-тапсырма.Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі. | Оқулық,А4 парағы,маркер лер |
Қосымша ақпарат | ||
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?Уақыт тиімді пайдаланды ма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен? | ||
Қорытынды бағалау: |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.