Мектепалды дайындық сабақ жоспары: Ұзын құлақ сұр қоян » ZHARAR

0

Оқу іс – әрекетінің тақырыбы: «Ұзын құлақ сұр қоян»
Мақсаты: Балаларды елестету арқылы таныс бейненің мүсінін жасауға, қоянның жеке бөліктерін: басы, денесі, құйрығын анық жасай білуге үйрету. Есу, жалпайту, шаншу әдістерін жалғастыру. Бейнені мәнерлі түрде жеткізіп, балалардың шығармашылық қабілетін, қиял – елесін дамыту.

Қоршаған ортаны сүйе білуге, аңдарға жан – жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу.
Құрал – жабдықтар: Саз, тақтайша, шүберек, үлгі.
Методикалық әдіс: Сұрақ – жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
Сөздік жұмыс: Сақ құлақ, үркек, қорқақ.
Мотивациялық қозғаушы
Балалар қане айтыңдаршы сендердің алдарыңда қандай заттар жатыр?
Саз, тақтай, шүберек.
– Дұрыс айтасыңдар. Ендеше бізде қандай оқу іс – әрекеті?
Мүсіндеу іс – әрекеті, саздан ойыншық жасаймыз
– Дұрыс айтасыңдар. Бізде мүсіндеу оқу іс – әрекеті болады. Өткен оқу іс-әрекетінде қандай ойыншықтар мүсіндеп едік. Қане есімізге түсірейікші
Кесе – шәйнек, құмыра, аққала, домалақ нан, печенье
Жарайсыңдар, жасаған ойыншықтарыңды ұмытпаған екенсіңдер.

Іздену ұйымдастырушы
– Енді сендер мына суретке қараңдаршы ненің суретін көріп тұрсыңдар?
Қоянның суретін көріп тұрмыз.
– Дұрыс айтасыңдар балалар. Бұл қоянның суреті екен.
– Қоян нені жақсы көреді?
– Қане Бақтияр сен айтшы қоян нені жақсы көреді екен? (сәбізді)
– Ал енді қоян неше бөліктен тұрады, соны санап жіберейік
– Қоян неше бөлік екен?
– Басы қандай балалар?
– Басында несі бар?
– Ал енді денесіне қараңдаршы, денесі қандай пішінде?
– Денесінде несі бар?
– Балалар сендер өте жақсы біледі екенсіңдер, біз бұл қоянды бұрыннан білеміз, қояндар орманда болады, ал үйде де асырауға болады екен.
Қоян өте сақ, елеңдеп жан – жағындағы дыбыстарды тыңдап, және өзі өте қорқақ, үркіп отырады екен.
– Сендер осы қоян туралы өлең білесіңдер ма?
Үркек қоян, сақ қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы – қырлы жерлермен,
Ытқып – ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын салып көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
– Жарайсыңдар балалар, енді біз осы өлеңдегі қоянды мүсіндей аламыз ба, соны көрейікші.
Біз қоянды мүсіндеу үшін алдымен сазды төртке бөліп аламыз.
1 – ші үлкен бөлік, 2 – ші кішілеу бөлік, 3 – 4 – ші бөлік олардан да кіші болады.
– Мына үлкен бөліктен – денесін жасаймыз, екінші бөліктен – басын, ал мына үлкен бөліктен – денесін жасаймыз, екінші кішілеу бөліктен – басын, ал үшінші бөліктен – құлағын, төртінші бөліктен – аяқ, қолын жасаймыз.
– Балалар денесі қандай пішінде еді?
– Онда сопақша пішінді дене жасау үшін, сазды алақанымызға салып домалақтаймыз да, алақанымызбен есеміз, міне қараңдаршы сопақша пішінді денесі шықты ма?
– Енді басын жасаймыз, басы қандай болады?
Басын алақан арасына салып. домалақтаймыз, сонда не шықты?
– Енді басын денесіне жапсырамыз. Құлағын жасаймыз сазды екіге бөліп аламыз да, алақан арасына салып домалақтап, оны есемізде бірінші екінші саусақпен жалпайтамыз. Көрдіңдер ме, құлағы дайын болды.
– Енді қай жері қалды?
– Дұрыс айтасыңдар енді аяғы – қолы қалды. Ал аяғын, қолын жасау үшін сазды тағыда алақанымызға салып домалақтап, содан соң сәл есіп аламызда денесіне жапсырамыз. Мінекей менің қояным дайын болды.
Қоянның қолына сәбіз ұстатуға болады.
– Қоянды жасауға болады ма?
(тақтада 1, 2 балаға жасату)
– Біз қоянымызды жасамас бұрын орнымыздан тұрып жаттығу жасап жіберейік.

Сергіту сәті: Ерінбе қояным
Ертеңмен оянғын.
Секеңде сен енді,
Шынықтыр денеңді.
Бір, екі үш, бір екі, үш,
Тартынба, үдет күш,
Шынықсаң оңарсың,
Шын батыр боларсың.
Қоянды ауада жасату.
– Ал енді жұмысымызды бастамас бұрын не істейміз?
Балаларға жұмыс жасату, жұмыстарын бақылап, жеке баламен жұмыс жүргізу.

Рефлексивті коррексиялаушы
Оқу іс – әрекетін – бірінің қорыту.
Балалар: Мал бақсаң сиыр бақ
Сүт кетпейді шарадан.
Мал өсірсең қой өсір,
Өнімі оның, көл көсір т. б
– Сулы жер – нулы жер.
– Табиғат туған бесігің.
– Не ексең, соны орасың ың жұмысын бағалап, мадақтау, бір жұмыстарын тамашалау

Күтілетін нәтиже: Балалар қоян туралы біледі, суреттеп айтады.,.
Қоянды мүсіндеп жасай алады. …..

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!

Дереккөз: zharar.com

Загрузка...

ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз