Home Білім Мәтін есептер шығару

Мәтін есептер шығару

0
416
Күні:21.01Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Сабақ тақырыбыМәтін есептер шығаруОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.5.2.3жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер және т.б.);Сабақ мақсаттарыМәтін есептің математикалық моделін құрап, бірлесіп орындалатын жұмыстарға және қозғалысқа қатысты есептерді шешу дағдыларын дамыту. Бекіту сабағы. Бағалау критерийлері Оқушы оқу мақсаттарына жетеді, егер:

  • «ағыспен», «ағысқа қарсы», «көлде» және т.б. сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді;
  • есепті шығару жоспарын құрастырады;
  • мәтін есептің математикалық моделін құрастырады;
  • жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығарады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар– мәтін есептерде әріпті өрнектердің құрастырылуын сипаттайды;– мәтін есептердің шешімін түсіндіреді; – практикалық есептердің математикалық моделін сипаттайды.Құндылықтарды дарыту Ашықтық, ұйымшылдық, академиялық шындық.Пәнаралық байланыстарФизикаАКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақтамен жұмысБастапқы білім Жай бөлшектерге амалдар қолдануСабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет РесурстарСабақтың басы 3 мин

    3 мин

    Сабақтың ортасы 5мин

    Ұйымдастыру кезеңі

  • Амандасу.
  • Сабақтың кезеңдерімен, мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру.
  • BRAIN GYM (Миға шабуыл)
  • Сұрақтың орнына қандай сан қою керек?Али -21Гани -22Максат -24Саламат -? Жауабы: 34

  • Өткен білімді бекіту
  • Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға қол көтеріп ауызша жауап береді.

    1.Бүтіннің бөлігі бөлшекпен берілсе, бұл бөлікті қалай табамыз? Жауабы: Бүтінді бөлшектің бөліміне бөліп нәтижені оның алымына көбейту керек. 2. Егер ізделінді бүтіннің бөлігі бөлшекпен өрнектелген болса, бұл бүтінді қалай табамыз ?Жауабы: Берілген бөлікті  бөлшектің алыма бөліп және нәтижені оның бөліміне көбейтеміз.3. Бірлесіп жұмыс істеу есептерінде қандай өлшемдер қолданылады? Жауабы: Жұмыс, өнімділік, уақыт. 4. Жұмыстың өнімділігі дегеніміз не? Жауабы : Өнімділік бұл уақыттың бірлік өлшемінде орындалған жұмыстың бөлігі.5. Өнімділікті салыстыруға бола ма? Бұл салыстыру нені көрсетеді? Жауабы: Өнімділік неғұрлым көп болса, соғұрлым жұмыс көп жасалынады.

  • 6. Қайықтың меншікті жылдамдығы дегеніміз не?
  • Жауабы: Қайықтың тынық судағы (көл) жылдамдығы.
  • 7. Ағыс жылдамдығы дегеніміз не?
  • Жауабы: уақыттың бірлік өлшемінде затты қанша арақашықтыққа апаратынын көрсетеді.
  • 8. Өзен ағысымен жүзген қайықтың қалай табамыз?
  • Жауабы: меншікті және ағыс жылдамдығын қосамыз
  • 9. Өзен ағысына қарсы жүзген қайықтың жылдамдығын қалай табамыз ?
  • Жауабы: меншікті және ағыс жылдамдығын айырмасын табамыз
  • 10. Салдың өзен бойындағы жылдамдығын қалай табамыз

  • Жауабы: өзен ағысына тең.
  • http://www.matematikus.info/arifmetika/zadachi_na_drobi.php

    15 мин

    12 мин

    Тапсырмалар сыныптың қабырғаларына, тақтаға ілінеді. Оқушылар кез-келген бір есептен бастап шығарып бастапқы шығарылған есебіне қайтып келеді. Мұғалім есептің жауабын сандық тізбек арқылы тексере алады.

  • Екі жұмысшы кейбір жұмысты бірігіп 6 сағатта орындайды. Олардың бір өз бетімен сол жұмысты 15 сағатта жасайды. Екінші жұмысшының жұмыс өнімділігін табыңыздар. Жауабы: 10
  • Айдар және Қанат қысқа ағаш дайындап қоюға келісті. Егер Айдар ағашты өзі жалғыс шабатын болса оған 11 күн, ал Қанатқа бұл жұмысқа 9 күн керек болады. Жалпы жұмыс өнімділігін табыңыз. Жауабы: 20/99
  • Хауыз бір құбыр арқылы 7 сағат , ал екіншісі арқылы 8 сағатта толады. Екі құбырды да ашып қойса хауыз неше сағатта толады? Жауабы: 56
  • Компьютер ойынын аяқтау үшін Серік жалпы 42 сағат жұмсады. Егер ол әр күн сайын ойынның -ін ойнайтын болса Серік күніне неше сағат ойнаған? Жауабы: 3
  • Ақерке үйден мектепке дейінгі жолға 18 минут уақыт жоғалдады. Жолдың бөлігін жүруге неше минут кетеді? Жауабы: 12
  • Ағаш өңдеуші 48 тақтай жасауы керек. Егер 1 күн ішінде ол жұмыстың -ін орындайтын болса барлық жұмысқа неше күн кетеді? Жауабы: 6
  • Жұппен жұмыс
  • Оқушылар есептерді жұппен талдай отырып шығарады. Оқушылар өздерінің жұмысын дискрипторлар бойынша бағалай алады:

  • Моторлы қайықтың тынық судағы жылдамдығы 10 км/сағ, ал ағыс жылдамдығы 2 км/сағ. Егер жағалаулардың арақашықтығы 24 км болса моторлы қайық біріншісінен екіншісіне және кері қайтуға қанша уақыт жұмсайды?
  • Моторлы қайықтың тынық судағы жылдамдығы 15 км/сағ, ал ағыс жылдамдығы 2 км/сағ. Егер жағалаулардың арақашықтығы 36 км болса моторлы қайық біріншісінен екіншісіне және кері қайтуға қанша уақыт жұмсайды?
  • Катердің меншікті жылдамдығы 18 км/сағ, ал ағыс жылдамдығы 2 км/сағ. Катердің ағыс жылдамдығымен және ағысқа қарсы жылдамдығын табыңыз. Жағалаулар арасындағы қашықтық 80 кмге тең. Катер біріншісінен екіншісіне және кері қайтуға қанша уақыт жұмсайды?
  • Катердің меншікті жылдамдығы 12 км/сағ, ал ағыс жылдамдығы 3 км/сағ. Катердің ағыс жылдамдығымен және ағысқа қарсы жылдамдығын табыңыз. Оның 3 сағатта ағыспен жүріп өткен арақашықтығын табыңыз?
  • Сабақтың соңы

  • мин
  • Үй жұмысын беру. “Мәтін есептер шығару” тақырыбына есептер құрастыру және келесі есептерді шешу.
  • Вини Пух 2 бәнкі балды 2 сағатта жейді, ал оның досы Пятачок 3 сағатта жейді. Осындай жұмыс өнімділігімен бірігіп сондай балды неше сағатта жейді?
  • Қайық 6 км/сағ меншікті жылдамдықпен өзен ағысымен жүзеді. Өзен ағысының жылдамдығы 2 км/сағ. Қайық 3 сағатта қанша қашықтық жүзіп өтеді?
  • Рефлексия
  • Сабақта үйренген 3 нәрсе …Сабақта орындаған 2 тапсырмаЖауабын білгім келетін 1 сұрақ…?Оқушылар өздерінің жұмысын критерийлер бойынша бағалай алады: «осыншаға арттыру», «бірнеше есе кеміту» және т.б. сөз тіркестерінің мағынасын түсіндіреді;есепті шығару жоспарын құрастырады;мәтін есептің математикалық моделін құрастырады;жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығарады.Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Оқушылар сабақ бойы жеке және жұппен жұмыс жасайды. Қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға көмектеседі. Өзін-өзі бағалау түрі қолданылады. Сабақта оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін фронтальды жұмыс жасайды.Сабақ басында оқушылар қауіпсіздік техникасымен таныстырылады.Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?