Математика |
Уақыты: |
Кабинет: химия |
Мұғалім: |
Сабақтың атауы |
Математика және өзін-өзін тану интеграциялық сабақТақырыбы: Көбейту және бөлу қайталау. |
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
Сабақтың жабдығы |
Сызба,карточкалар, бейне сұрақ |
Жалпы мақсаттар |
1.Көбейту мен бөлу тақырыбын қайталай отырып,соған байланысты әртүрлі есептер шығару арқылы білімдерін тиянақтау2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: қайталау сабақ Сабақтың типі: интеграциялық Сабаққа керекті көрнекіліктер: маркерлер,бейне сұрақ, дидактикалық материалдар мен ойындар, суреттер. |
Оқыту нәтижесі |
|
Топқа бөлу 3 мин |
Топқа бөлу: (көбейту мен бөлу,алу есептер таратылады,мәндері арқылы топтарға отыру 1 2 3 ) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ынтымақтастық атмосферасы 3мин |
Тыныштық сәті: «Нұрға бөлену» Айнур А Топ ережесін еске түсіру.Әр смайлик туралы айту. |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш — жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
Үй тапсырмасын сұрау 2мин |
Дәптерлерін бір-біріне беріп тексереді./ортада дұрыс жауап жатады/
егер жауап дұрыс болса смайликті тағады.Балалар менде бар.Ол 9000т тұрады.Мен тапсырманы дұрыс орындалған топқа ақша төлеймін. Ақша жинап менің сыйлығымды алыңыздар.
|
Қызығушылықты ояту 1мин |
|
Қайталау сабағы: 2 мин сұрақ/құны 1000т/1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды)
2000т/. Мына күннің көзін бұлттар жауып кетті.Сіздер жұппен бұлттарды алып,есептерін шығарып,топта тексеріп,талқыласаңыздар.Күн жарқырайды.
5 мин Топқа тапсырма: /кұны 2000т/Саят 24кг алманы 3сағатта жинап алды. Ол жылдамдығын өзгертпей,40кг алманы қанша уақытта жинап алды?Есепте не белгілі?Есепте не белгісіз?Есептің сұрағы қандай?Шешуі ше?Айнур А
|
Сұраққа жауап қайтарады.
сұраққа жауап қайтарады.
Жұппен орындап,топта тексеріп,талқылап айтады.
Шешуі: 24:3=840:8=5Жауабы: 5 сағатта
|
Сергіту сәті |
Молекула ойыны /2 мин/ |
Оқушылар сергіп алады |
Ой толғаныс |
7 мин №6 тақтада Галерея әдісі орындайды,тексереді.әр есеп /кұны 5000т/ №6 есеп 9100:261680:281740:2985*61615:1934*13 |
9100:26=3501680:28=601740:29=6085*6=5101615:19=8534*13=442
|
Сабақты қорытындылау/3 мин/ |
Сонымен балалар,бүгін біз не істедік? Қандай есептер шығардық?Сабақ ұнады ма?осының бәрін білу үшін «Алақан әдісі» орындалады4,5 оқушы оқып шығады. |
жазады |
Үй /1мин/ тапсырмасы |
№ 4,9 27,28-бетте |
Күнделіктеріне жазады |
Бағалау /1 мин/ |
Ал енді қоржынымызда қанша теңгеміз бар? Менің сыйлығымды қай топ алар екен?Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. |
Теңгелерін санайдыалады. |