Математика сабағында ойын арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Математика сабағында ойын арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру.
Автор: Мухамеджанов Қайыргелді
Бағыты: Математика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-22
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардын кызыгушылыгын оятады жаксы
- Оқушылармен амандасу;
- оқушылардың сабаққа қатысын қадағалау;
- оқу –құралдарын түгелдеу.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру :1)§8.1-§8.4(Әр баланың бастапқы қоры 20-теңге. Банк ойынында біздер сұрақтарға жауап беру арқылы өзіміздің қорымызға ақшалар жинаймыз. Сабақтың жүру барысында ақшамыз өседі, не кемиді. )2)Сұрақ – бізден – жауап сізден: (1 жауап толық болса -20 теңге, жартылай болса -10 теңге)1) Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер дегеніміз не?(ах+ву=с түріндегі теңдеулер екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер деп аталады. х пен у –тәуелсіз айнымалылар, а,в,с –қандай да бір сандар, а, в —коэффициенттер, с –бос мүше)2) Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешу, олардың шешімі деген не? (тура теңдік болатындай шешімдерді табу, екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді тура теңдікке айналдыратын айнымалылардың мәндерінің жұбы осы теңдеудің шешімі деп аталады)3) Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесіне сипаттама бер.(Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі екі айнымалсы бар сызықтық теңдеулерден тұрады және жүйеге алынады)4) Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі дегеніміз не? (екі айнымалыс бар сызықтық теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің әрқайсысын тура теңдікке айналдыратын айнымалылардың мәндерінің жұбын сол теңдеулер жүйесінің шешімі деп атайды)5) Екі айымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің тәсілдеріГрафиктік Алмастыру Қосу1)қиылысса 1) бір айнымалыны екіншісіа1 а2 арқылы өрнектеуЖүйенің шешімі— біреу 2) өрнекті екінші теңдеуге2) параллель болса қою а1=а2 3) бір айн. бар сызықтықЖүйенің шешімі болмайды теңдеуді шешіп, мәнін табу3) беттессе 4) табылған мәнді екінші айн.-ны а1х1+в1у1=с1 = а2х2+в2у2=с2 табу өрнегіне қойып, екіншіЖүйенің шешімі –шексіз көп айнымалына табуІІІ. Жаңа материалды ашуЕсеп: Екі санның қосындысы 21-ге , ал айырымы 9-ға тең. Осы сандарды табыңдар.+ (сол жағын оң жағына мүшелеп қосамыз)___________2х=30х=15(табылған мәнді теңдеулердің біреуне қойып екінші мәнді табамыз)у=21-х, у=21-15=6(тексереміз)Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүесін қосу тәсілімен шешу
Айнымалылар дың біреуінің коэффициенттері қарама-қарсы болса:8х=24х=33*3+2у=192у=10у=5Жауабы: (3;5) |
Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың ешқайсысының коэффициенттері өзара тең де емес, қарама-қарсы сандар да емес болса: у=112х+21*1=4512х=24х=2Жауабы: (2;1) |
Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің ғана коэффициенттері тең болса:4х=4х=17*1+2у=132у=6у=3Жауабы: (1;3) |
ІV Сыныпта орындалатын тапсырмалар :1)Банкте – акция. Лоторея билеттері ойнатылады. Мамыр айының тамаша мерекелеріне орай «ЖиММаБАНК»-те ЛОТОРЕЯ ойнатылады. Құны -5 теңге. (Лоторея – есептер жазылған топшамалар)
- Билет сатып алыңыздар, арасында бақытты билеттер болуы мүмкін;
- Егер А және В деңгейінің есептерін дұрыс шешсеңіздер қорларыңызға ақша түеді, ал шеше алмасаңыздар алынып тасталады
- Егер С деңгейін шешсе, онда қорыңыз екі еселенеді.
Деңгейлік тапсырмалар жазылған топшамалар: (20 топшама)А деңгейі(6 билет) 5 теңгеВ деңгейі (4 билет) 10 теңгеС деңгейі(2 билет) екі еселенедіБақытты билеттер – сыйлықтар (10 топшама)А – ДЕҢГЕЙІ№ 1 билет № 2 билет № 3 билет № 4 билет № 5 билет № 6 билет В – ДЕҢГЕЙІ№ 7 биле т № 8 билет № 9 билет № 10 билетС – ДЕҢГЕЙІ № 11 билет № 12 билет 2) Әрбір салымшымен жеке жұмыс– қазір сіздер банк тарапынан электронды пошта арқылы өз аттарыңызға жазылған хат хабар аласыздар. Бұл тест тапсырмалары. 6 сұрақтан тұрады.1-2 сұрақ дұрыс болса – 5 теңге3-4 сұрақ дұрыс болса -10 теңге5-6 сұрақ дұрыс болса – 20 теңгеТест тапсырмалары:
- Теңдеулерін жүйесінің шешімін көрсетіңдер:
А) (11;-7) В) (11;7) С)(7;-11) Д)(7;11)
- Теңдеулерін жүйесінің шешімін көрсетіңдер:
А) (1;-5) В) (1;5) С)(5;-1) Д)(-1;-5)
- Теңдеулерін жүйесінің шешімін көрсетіңдер:
А) (3;5) В) (3;-5) С)(-3;5) Д)(-3;-5)
- Теңдеулерін жүйесінің шешімін көрсетіңдер:
А) (6;1) В) (-6;-1) С)(-6;1) Д)(6;-1)
- Теңдеулерін жүйесінің шешімін көрсетіңдер:
А) (9;2) В) (9;-2) С)(-9;-2) Д)(-9;2)
- Теңдеулерін жүйесінің шешімін көрсетіңдер:
А) (5;-6) В) (-5;-6) С)(6;-5) Д)(-6;5)Дұрыс жауаптары: 1.В 2.А 3.С 4.Д 5.В 6.АБекіту қорытындылау. «Не білдік?» (дұрыс жауап – 10 теңге) Әр дұрыс жауап берген оқушы тақтадағы жасырын тұрған сөздерді ашады. (Жасырын сөздер – 1) үй тапсырмасы (1 -сұрақ) 2) §8.5, №1536 4) (2-сұрақ) 3) №1537, №1548) (3-сұрақ)
- Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің ғана коэффициенттері қарама-қарсы сандар болса, теңдеулер жүйесін қалай шешеміз?
- Айнымалылардың сәйкес коэффициенттері өзара тең болса, теңдеулер жүйесі қалай шешіледі?
- Айнымалылардың сәйкес коэффициенттері өзара тең де, қарама –қарсы сандар да болмаса, теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен қалай шешіледі?
VІ. Үйге тапсырма. §8.5, №1536 4), №1537, №1548 VІІ. Бағалау (Жинаған қорларын есептеп, қорытынды жасау. Салымшылардың жинаған қорлары сарапқа түсіп, салыстырмалы түрде бағаланады )
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.