Мəліметтер жинау, жиынды жəне оның элементтерін белгілеу

0
Бөлім. Жиынды жəне оның элементтерін белгілеу
Тақырыбы: Мəліметтер жинау

Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
• деректер жинау үшін сауалнама жүргізуді, деректерді қорытындылауды.
Пəндік лексика жəне терминология.
Диаграмма, кесте, деректер.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау.
Топ қатысушыларымен сауалнама жүргізіңдер.
Деректерді кестеге жинаңдар.
Жазу. Кесте толтыру.

Сабақтың басы
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.
«Ертеңгілік шеңбер»
Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!
Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!
Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!
Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!
Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

Ынталандыру (Ұ, М.)
Топқа бөлу:
Қар, гүл, жапырақ
Оқушылар алған суреттерін тақтаға тиісті жеріне жабыстырады.
— Тақтаға назар аударайықшы, не байқадық?
— Не айта аласыңдар?

Мектеп: «№ 36 ЖОББМ» КММ
Мұғалімнің аты — жөні: Молдабекова Г. С.

Дереккөз: http://bilimdiler.kz/