Логикалық және математикалық ойындар арқылы мектепке дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту балабақша ойындары

0

Логикалық және математикалық ойындар арқылы мектепке дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту

 

Мастер класс
    Тақырыбы: Логикалық және математикалық ойындар арқылы мектепке дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
       Мақсаты:
Балалардың кәсіби дайындық деңгейін көтеру,тәрбиешілердің дамыту тәжірибесі арқылы, белсенді қарым-қатынас жүргізу. Балалармен жұмыста қызығушылық әдістер мен технологияларды іздеу үшін  қызығушылығына жәрдемдесу.
       Міндеттері:  
— мектепке дейінгі балалармен логикалық және математикалық ойындарды пайдалану арқылы  тәжірибесі бар оқушылармен танысу.
— Білім беру процесінде әдістер мен педагогикалық ойындарды пайдалануға қатысушыларды үйрету.
— Бастапқы білім беру технологиясына деген қызығушылығын дамыту, практикада осы технологияларды пайдалануға көмектесу.
— Ынтымақтастық пен өзара түсіністік жөнінде түсіндіру.     

Салеметсіздерме құрметті әріптестер!
    Мен сіздерге «логикалық және математикалық ойындар арқылы мектепке дейінгі балалардық логикалық ойлауды дамыту»  тақырыбында мастер класс ұсынамын.
        Біз мектепке дейінгі балабақшада балаларға логикалық-математикалық ойындарды пайдаланамыз. Бұл олардың қиялын дамыту үшін балалардың шығармашылық және интелектуаллдық қабілетін дамытуға, логикалық ойлауына, математикалық ұғымдарды  үйренуге мүмкіндік береді деп ойлаймын. Сондықтан бүгін менің мақсатым математика ойындары арқылы танымдық белсенділігін дамыту, логикалық ойлау, өзін-өзі тану және рефлекциялық ұмтылысын арттыру, ақыл-ой  қабілетін дамытуға ықпал ету. 

    Енді тәрбиешілеріміздің бірнеше таным саласының логикалық математикалық қатысуына, көруіне шақырамын.
1. «Өрнек құрастыру»  төртбұрышты тақтайшаларға түрлі пішіндер орналастыру. Бұл балаларды ойлау қабілетін дамытады және саусақ маторикасын дамытады. 
 
2. Таякшаларды санау. «Логикалық тізбектер» 
 
3. Біз «Шытырманды жұмбақ» шешейік. Әр тәрбиеші 16 таяқшадан алып одан 5 төртбұрыш жасауды ұсынамын. 
 
4. Фигураларды орналастырайық. Бізде түрлі-түсті фигуралар бар. Түстері әр түрлі және пішіндері де кәне әр қайсын біз өз орнына бөлек орналастырайық. Яғни төртбұрышты бөлек, үшбұрышты бөлек, дөңгелекті бөлек көрейік. 
 
5. Бесінші ойынымыз. «Бағбандар». Екі-екіден бөлініп 3-4 команда құрамыз. Әрбір команда гүл тәріздес шеңбер тандайды, сол шеңберге пішіндерді лактырып (түсі, пішіні, көлемін анықтап) өз бақшасындағы қандай жеміске ұқсайтынын айтады.
Қорытынды
    Әр топтың жас ерекшелігіне қарай логикалық-математикалық ойындарды пайдалана отырып, мектепке дейінгі балалармен тәуелсіз және жеке логикалық ойлау қабілетін қарапайым математикалық ұғымдар арқылы дамытамыз. Мен балалардың логикалық — математикалық ұғымдардың өзін-өзі тану жолдарын меңгеруге көмектесеміз.  Балаларды мектепке дайындау үшін дидактикалық материалдарымен жұмыс істеу маңызды. Мен өз тәжірибемде дидактикалық матиралдарды пайдалану үшін әріптестеріме ұсындым. Оның барлығы біздің қиялымызға және сіздің барлық  қиялдарыңызға байланысты болуы мүмкін.
Сіздерге сәттілік және шығармашылық табыс тілеймін, жұмыстарыңыз сәтті болсын.

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!