№ |
Тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан-16 сағат |
1-бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
І Орхон-Енисей ескерткіштер. «Күлтегін жыры» — 5 сағат |
1 |
1 |
Көне жәдігерлер |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
1 |
|
|
2 |
2 |
Орхон-Енисей ескерткіштері. Руна жазуы |
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
3 |
3 |
«Күлтегін» жыры. Ассонанс. Аллитерация |
7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
4 |
4 |
Жырдың композициялық құрылымы |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
1 |
|
|
5 |
5 |
Жырдың тәрбиелік мәні |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
|
|
|
6 |
1 |
Лиро-эпостық жырлар |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
|
|
7 |
2 |
«Қыз Жібек» жырының құрылысы |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
1 |
|
|
8 |
3 |
«Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
9 |
4 |
«Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері |
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
10 |
5 |
Көріктеу құралдары. Жырдың көркемдік ерекшеліктері. БЖБ-1 |
7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
|
|
|
11 |
1 |
Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы Ер Есім» жыры |
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 |
|
|
|
12 |
2 |
Есім хан, Жиембет образдары |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 |
|
|
|
13 |
3 |
«Еңсегей бойлы Ер Есім» жырының көркемдік ерекшелігі |
7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
|
|
|
14 |
І |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
|
15 |
1 |
Қазтуған жырау.Қазтуғанның қонысымен қоштасуы. |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 |
|
|
|
16 |
2 |
Жырдағы Қазтуған бейнесі. |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 |
|
|
|
ІІ тоқсан-16 сағат
|
2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл
|
V Ш. Қанайұлы. «Зар заман» — 6 сағат
|
17 |
1 |
Ш. Қанайұлы.Анафора. Эпифора |
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
|
|
|
18 |
2 |
«Зар заман» жыры және тарих |
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
19 |
3 |
Жырдың құрылысы |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
20 |
4 |
Жырдың тақырыбы, идеясы |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 |
|
|
|
21 |
5 |
Жырдың көркемдік ерекшеліктері |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
|
|
|
22 |
6 |
Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі |
7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
1 |
|
|
|
VI С. Аронұлы. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» — 6 сағат
|
23 |
1 |
Сүйінбай Аронұлы. Айтыс, түрлері |
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
24 |
2 |
Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
1 |
|
|
|
25 |
3 |
Айтыстағы Сүйінбай және Қатаған образдары |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 |
|
|
|
26 |
4 |
Сүйінбайдың Қатағанмен айтысындағы тартыс БЖБ-2 |
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 |
|
|
|
27 |
5 |
Сүйінбайдың Қатағанмен айтысындағы тартыс |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
|
|
|
28 |
6 |
Айтыстың көркемдік ерекшеліктері |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.3.2.1. Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру |
1 |
|
|
|
VII Жамбыл Жабаев. «Зілді бұйрық» — 3 сағат +1 сағат ТЖБ
|
29 |
1 |
Жамбыл Жабаев |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
30 |
II |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
31 |
2 |
«Зілді бұйрық» өлеңі және тарих |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
32 |
3 |
«Зілді бұйрық» өлеңі. |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
|
|
|
ІІІ тоқсан — 20 сағат
|
3-бөлім: Балалар мен үлкендер
|
VIII М. Жұмабаев. «Батыр Баян» — 5 сағат
|
33 |
1 |
Мағжан Жұмабаев. Өмірі мен шығармашылығы |
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
34 |
2 |
«Батыр Баян» жыры және тарих |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
35 |
3 |
«Батыр Баян» жырының кейіпкерлері |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 |
|
|
|
36 |
4 |
«Батыр Баян» жырының көркемдік ерекшелігі |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
|
|
|
37 |
5 |
Ер есімі — ел есінде |
7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
IX М. Әуезов. «Көксерек» — 5 сағат
|
38 |
1 |
Мұхтар Әуезов. «Көксерек» әңгімесі. |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
1 |
|
|
|
|
39 |
2 |
«Көксерек» әңгімесінің композициясы |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
|
40 |
3 |
Әңгіме кейіпкерлері |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 |
|
|
|
|
41 |
4 |
Көксерек бейнесі Пейзаж. Суреттеу. |
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
|
|
|
|
42 |
5 |
«Көксерек» әңгімесінің идеясы. БЖБ-3 |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
|
Қ. Қайсенов. «Жау тылындағы бала» -5 сағат
|
43 |
1 |
Қасым Қайсенов. «Жау тылындағы бала» (кіріспе) |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
44 |
2 |
«Жау тылындағы бала» повесі |
7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
45 |
3 |
«Жау тылындағы бала» повесі |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
|
|
|
46 |
4 |
Кейіпкерлер бейнесі |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 |
|
|
|
47 |
5 |
Бейбіт өмір салтанаты |
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
XI С. Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» — 4+1 ТЖБ
|
48 |
1 |
С.Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» (кіріспе) |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
49 |
2 |
Кейіпкерлер бейнесі |
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау |
1 |
|
|
|
50 |
3 |
Композициялық құрылымы. |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
|
|
|
51 |
III |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
52 |
4 |
Ата мұраң – асыл қазынаң |
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
1 |
|
|
|
ІV тоқсан-16 сағат
|
4-бөлім: Ұрпақ тәрбиесі
|
XII М. Шаханов. «Нарынқұм зауалы» — 5 сағат
|
52 |
1 |
Мұхтар Шаханов. Баллада. Диалог. Лирикалық кейіпкер. |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
|
|
|
53 |
2 |
«Нарынқұм зауалы» балладасы. Махамбеттің соңғы сөзі |
7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
54 |
3 |
Әке үкімі |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту |
1 |
|
|
|
55 |
4 |
Шығарманың көркемдігі |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
|
|
|
56 |
5 |
Ер намысы-ел намысы |
7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 |
|
|
|
XIII Темірхан Медетбек. « Тәуелсізбін» өлеңі – 3 сағат
|
58 |
1 |
Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
1 |
|
|
|
59 |
2 |
Өлеңнің көркемдік ерекшелігі |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
1 |
|
|
|
60 |
3 |
Тәуелсіз Қазақстан. БЖБ-4 |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
|
|
|
XIV Т. Әбдік. «Қонақтар» — 4 сағат
|
61 |
1 |
Төлен Әбдік. «Қонақтар» әңгімесі |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
1 |
|
|
|
62 |
2 |
«Қонақтар» әңгімесінің
тақырыбы мен идеясы
|
7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.2.1.
Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
|
1 |
|
|
|
63 |
3 |
Шығарманың композициялық құрылымы |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу |
1 |
|
|
|
64 |
4 |
Әңгіме кейіпкерлері. Шығармадағы ұлттық құндылық. |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
|
|
|
XV А.С. Пушкин. «Ескерткіш» — 3 сағат +1 ТЖБ
|
65 |
1 |
А.С. Пушкин. «Ескерткіш» өлеңі |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
1 |
|
|
|
66 |
IV |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
|
|
|
67 |
2 |
Шығарманың көркемдік ерекшелігі. |
7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу |
1 |
|
|
|
68 |
3 |
«Тіл біткен жүрер менің атымды атап…» |
7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. |
1 |
|
|
|