Күнтізбелік жоспар

0

БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: ҚАРАЛДЫ: Директор Оқу ісінің меңгерушісі ӘБ отырысында Сарбасова А.К. Мантаева Г.М. № хаттама _____________ _________________________ ____________________________ _______________________ « » _____________________ « » ________________________ « »____________________

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар2018-2019 оқу жылы

Пәні: қазақ әдебиетіСыныбы: 7Мұғалімі: Пірімбетова Гүлжайна ТалғатқызыІ жартыжылдыққа — 32ІІ жартыжылдыққа — 36 Барлығы — 68 сағатАпталық сағат саны: 2Оқулық авторы: А.С. Ақтанова, А.Қ. Жүндібаева. Баспасы: Алматы: Атамұра 2017 5-8 сыныптарда білім беру процесі ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы №422 бұйрығы. 2017 ж 25 қазан №545 бұйрығы

Тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту І тоқсан-16 сағат 1-бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер І Орхон-Енисей ескерткіштер. «Күлтегін жыры» — 5 сағат 1 1 Көне жәдігерлер 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 1 2 2 Орхон-Енисей ескерткіштері. Руна жазуы 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1 3 3 «Күлтегін» жыры. Ассонанс. Аллитерация 7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 4 4 Жырдың композициялық құрылымы 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 1 5 5 Жырдың тәрбиелік мәні 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 1 6 1 Лиро-эпостық жырлар 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 1 7 2 «Қыз Жібек» жырының құрылысы 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 1 8 3 «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 9 4 «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 10 5 Көріктеу құралдары. Жырдың көркемдік ерекшеліктері. БЖБ-1 7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау 1 11 1 Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы Ер Есім» жыры 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 1 12 2 Есім хан, Жиембет образдары 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 1 13 3 «Еңсегей бойлы Ер Есім» жырының көркемдік ерекшелігі 7.3.1.1. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау 1 14 І Тоқсандық жиынтық бағалау 1 15 1 Қазтуған жырау.Қазтуғанның қонысымен қоштасуы. 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 1 16 2 Жырдағы Қазтуған бейнесі. 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 1

ІІ тоқсан-16 сағат

2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл

V Ш. Қанайұлы. «Зар заман» — 6 сағат

17 1 Ш. Қанайұлы.Анафора. Эпифора 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау 1 18 2 «Зар заман» жыры және тарих 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1 19 3 Жырдың құрылысы 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 20 4 Жырдың тақырыбы, идеясы 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 1 21 5 Жырдың көркемдік ерекшеліктері 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау 1 22 6 Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі 7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. 1

VI С. Аронұлы. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» — 6 сағат

23 1 Сүйінбай Аронұлы. Айтыс, түрлері 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1 24 2 Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 1 25 3 Айтыстағы Сүйінбай және Қатаған образдары 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 1 26 4 Сүйінбайдың Қатағанмен айтысындағы тартыс БЖБ-2 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 1 27 5 Сүйінбайдың Қатағанмен айтысындағы тартыс 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 1 28 6 Айтыстың көркемдік ерекшеліктері 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.3.2.1. Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру 1

VII Жамбыл Жабаев. «Зілді бұйрық» — 3 сағат +1 сағат ТЖБ

29 1 Жамбыл Жабаев 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1 30 II Тоқсандық жиынтық бағалау 1 31 2 «Зілді бұйрық» өлеңі және тарих 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 32 3 «Зілді бұйрық» өлеңі. 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 1

ІІІ тоқсан — 20 сағат

3-бөлім: Балалар мен үлкендер

VIII М. Жұмабаев. «Батыр Баян» — 5 сағат

33 1 Мағжан Жұмабаев. Өмірі мен шығармашылығы 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1 34 2 «Батыр Баян» жыры және тарих 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 35 3 «Батыр Баян» жырының кейіпкерлері 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 1 36 4 «Батыр Баян» жырының көркемдік ерекшелігі 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау 1 37 5 Ер есімі — ел есінде 7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1

IX М. Әуезов. «Көксерек» — 5 сағат

38 1 Мұхтар Әуезов. «Көксерек» әңгімесі. 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 1 39 2 «Көксерек» әңгімесінің композициясы 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 40 3 Әңгіме кейіпкерлері 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 1 41 4 Көксерек бейнесі Пейзаж. Суреттеу. 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау 1 42 5 «Көксерек» әңгімесінің идеясы. БЖБ-3 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1

Қ. Қайсенов. «Жау тылындағы бала» -5 сағат

43 1 Қасым Қайсенов. «Жау тылындағы бала» (кіріспе) 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1 44 2 «Жау тылындағы бала» повесі 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 45 3 «Жау тылындағы бала» повесі 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 1 46 4 Кейіпкерлер бейнесі 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 1 47 5 Бейбіт өмір салтанаты 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1

XI С. Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» — 4+1 ТЖБ

48 1 С.Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» (кіріспе) 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 49 2 Кейіпкерлер бейнесі 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау 1 50 3 Композициялық құрылымы. 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 1 51 III Тоқсандық жиынтық бағалау 1 52 4 Ата мұраң – асыл қазынаң 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. 1

ІV тоқсан-16 сағат

4-бөлім: Ұрпақ тәрбиесі

XII М. Шаханов. «Нарынқұм зауалы» — 5 сағат

52 1 Мұхтар Шаханов. Баллада. Диалог. Лирикалық кейіпкер. 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 1 53 2 «Нарынқұм зауалы» балладасы. Махамбеттің соңғы сөзі 7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 54 3 Әке үкімі 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 1 55 4 Шығарманың көркемдігі 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 1 56 5 Ер намысы-ел намысы 7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 1

XIII Темірхан Медетбек. « Тәуелсізбін» өлеңі – 3 сағат

58 1 Темірхан Медетбек. «Тәуелсізбін» өлеңі 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.2.1. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 1 59 2 Өлеңнің көркемдік ерекшелігі 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.2.3.1. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау 1 60 3 Тәуелсіз Қазақстан. БЖБ-4 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 1

XIV Т. Әбдік. «Қонақтар» — 4 сағат

61 1 Төлен Әбдік. «Қонақтар» әңгімесі 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 1 62 2 «Қонақтар» әңгімесінің

тақырыбы мен идеясы

7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру 7.2.2.1.

Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

1 63 3 Шығарманың композициялық құрылымы 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу 1 64 4 Әңгіме кейіпкерлері. Шығармадағы ұлттық құндылық. 7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу7.3.3.1. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу 1

XV А.С. Пушкин. «Ескерткіш» — 3 сағат +1 ТЖБ

65 1 А.С. Пушкин. «Ескерткіш» өлеңі 7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау 1 66 IV Тоқсандық жиынтық бағалау 1 67 2 Шығарманың көркемдік ерекшелігі. 7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу 1 68 3 «Тіл біткен жүрер менің атымды атап…» 7.3.4.1. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу. 1