Күн мен түн неліктен алмасады?

Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау
«Көзбе-көз» жаттығуы
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.Неліктен күн мен түн алмасады?Тәулік дегеніміз не?Глобус туралы не білесің?Күн – тәуліктің жарық уақыты. Түн – тәуліктің қараңғы уақыты.Тәулік – уақыттың өлшем бірлігі, ол 24 сағатқа тең.Жер білігі – Жер айнала қозғалатын көзге көрінбейтін сызық. Ол көлбеу сызылған және полюстердеЖердің бетімен қиылысады. Егер жоғарыдан, солтүстік полюстан қарасақ, Жер батыстан шығысқа қарай сағат тіліне қарсы бағытта айналады. Жер өз білігінен толық бір айналымды бір тәулік ішінде жасайды. Цунами – қауіпті табиғи құбылыс. Ол – негізіненсу асты немесе жағалаулық жер сілкіністерінен туатын алып теңіз толқындары.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 1-топ:Сары дөңгелектер.2-топ: Күлгін дөңгелектер.3-топ:Жасыл дөңгелектер.Дескриптор:жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіре алады.тәулік ұғымымен танысады.неге күндіз жарық, ал түнде қараңғы болатынын біледі, мысал келтіре алады.ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сергіту сәті«Сиқырлы айналу» Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады; үлпілдік ақша бұлттаға, жауар бұлттай түнерген аспанға, мейірімді жылы күнге, ай мен жұлдыздарға, қарлығашқа, бозторғайға, шымшыққа, бүркітке т.б.айналады. Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдануТоптық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Оқушылар «Табыс сатысы» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты жасайды.Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Сабақтағы кері байлананысын постерге жабыстырады.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары. Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?