Күй құдіреті

0








Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Күй құдіреті

Автор: Сембайқызы Ақжан

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-11


Материал туралы қысқаша түсінік

1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау.
3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне,
ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.




Пән: Әдебиеттік оқуКүні: 25.01.2019 жылСынып: 3 «Б»Бөлім 54-сабақтың тақырыбыОқу бағдарламасынасілтемеОсы сабақта қол жеткі-зілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына Бекітемін: Г.Хайдарова Мұғалімнің аты-жөні: А.Сембайқызы Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: Өнер «Күй құдіреті»1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау.3.1.3.1 – шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне,ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау.
сілтеме)
Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.
Көптеген оқушылар: көркемсөздің мағынасын түсінеді.
Кейбір оқушылар: мәтіндегі оқиғаның жалғасын болжайды.
Құндылық Өнерді бағалау арқылы мақсатқа жету
Пәнаралық Дүниетану. Музыка
байланыстар
АКТ-ны қолдану Суреттер, интербелсенді тақта, үнтаспа
дағдылары
Алдыңғы білім А. Асылбек. «Асыл сөз»
Жоспар
Уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту.
Ойсергек.
Сәттілік біздер тілейік.
Мен саған, сен маған
Күндей күліп жүрейік.
Күннің нұрын төгейік,
Мен саған, сен маған.
Топқа бөлу.
Өлең, күй, ән, әуен.
Сабақтың Ойқозғау.
ортасы Жұмбақты шешіп, домбыраның атқаратын қызметі
туралы әңгімелесу.
Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,
Сөйлемді шежіредей адал соқса.
Тағы бір мінезі бар таңғажайып,
Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта.
Мағынаны ажырату.
Тыңдалым. Үнтаспа
Әл-Фараби туралы мәлімет
Шығыстың ғұлама ойшылы Әбу Насыр әл-Фараби
870 жылы бүгінде Отырар аталатын, Арыс өзенінің Сырға
барып құятын сағасындағы Фараб қаласында дүниеге
келді. Фараб – қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысындағы
Отырар қаласының маңайындағы ортағасырлық қала. Әл
Фарабикөрнекті ойшыл, өз замандастарының
арасындағы ең ірі ғалым, философ және шығыс
аристотелизмінің ең ірі өкілі. Өзінің білімділігі мен
сауаттылығының арқасында «екінші ұстаз» атауына ие
болды. Әл-Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор.
Оның 150-ге жуық философиялық және ғылыми еңбектері
бар. Ал оның айналысқан ғылыми салалары олфилосо
фия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астроно

8 минут

5 минут

6 минут

мия.Ғылыми еңбектерінің ең әйгілісі «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары жайлы трактат» деп аталады.Оныңы атақты «Музыка туралы үлкен трактат» деген шығармасы Әлемнің көптеген тілдеріне аударылған.Оқылым.«Күй құдіреті» аңызы оқылады. Қыпшақ-рудың аты.Құдіреті-күші,қасиеті.Жазылым. Жеке жұмыс.Орындаған тапсырмалардың қорытындысы ретінде«Күй құдіреті» деген сол, ол адамды күлдіреді, қуантады,билетеді (көңілді ырғақта болса), көзіне жас алдырады(қайғылы ырғақта болса), ұйықтатады деген ойлар сызбатүрінде жазылады.Топтық жұмыс.І топ. 1-тапсырма.Оқулықтағы 3, 4-тапсырмалар орындалып, күй құдіреті сөзінің астары түсіндіріледі.ІІ топ. 2-тапсырма.Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Қазіргі өнерсахнасындағы күйшілерді білесің бе?III топ. Мәтіндегі ойды әсерлі сөздермен жалғастыр.Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Себебі______________________________________________________________________________________________

Енді бір күйін тартқанда, сарайдағылар қамығып, жылай бастайды. Себебі _________________________ ______________________________________________

________________________ және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Себебі _____________ _____________________________________________ІV топ. Оқулықтағы ойын мен суретті пайдаланып, «Күй құдіреті» деген тақырыпта 5–6 сөйлемнен тұратын мәтін жаз.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________Бағалау критерийі

ТапсырмаДескрипторБалл1Төле бидіңНақыл сөзді өзнақыл сөздерінсөзімен түсіндіреді.түсініп оқы.«Қарлығаш әулие»атану себебінтүсіндіреді.Сөйлеу барысындамақал-мәтелдерді,нақыл сөздердіқолданады.

3 минут

Сергіту сәті. «555 жаттығуы» (5 күй, 5 өлең)

Ойтолғау.

«Әмірші Фарабиді неге іздеді деп ойлайсың?» деген сұраққа жауап беру арқылы оқушылар мәтіндегі көркемойды жалғастырады, болжайды.

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы. «Отырар сазы» оркестрінің орындауын-да бір күй тыңдап, күйден алған әсерін жазып келу.

Кері байланыс. «Домбыра» сөзінің әрбір әрпіне өнертақырыбына қатысты сөздер ойластырады.Рефлексия. Күй тыңдатып, алған әсерлерімен бөлісу.







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.