Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу Математика оқулығының әдістемесі Көп таңбалы санд

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу Математика оқулығының әдістемесі Көп таңбалы санд

Автор: Мажимова Аңсаған Берікболқызы

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-19


Материал туралы қысқаша түсінік

№ 2 Ауызша есептеу. Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу
Математика оқулығының әдістемесі
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру. Ой-өрісін, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырып.
Сабақтың әдісі: математикалық диктант, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар, проблемалық жағдаяттар, электрондық оқулық.
Сабақтың көрнекілігі: жауап парағы, карточка, көмек парағы, жеке-жоспар, бағалау парағы, интербелсенді тақта.




Математика
Сабақтың тақырыбы 2 Ауызша есептеу. Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру. Ой-өрісін, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту. Сабақтың түрі: Жаңа тақырып.Сабақтың әдісі: математикалық диктант, сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырмалар, проблемалық жағдаяттар, электрондық оқулық.Сабақтың көрнекілігі: жауап парағы, карточка, көмек парағы, жеке-жоспар, бағалау парағы, интербелсенді тақта.
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесі
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасы Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау Көбейту кестесін еске түсіру Оқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.Дәптермен жұмыс.Енді, топтарға тапсырма1 топ — 1оқу жылында 200 күн бар. Осы күндерде неше грамм қоқыс жинап алуға болады? Килограммен өрнекте.2 топ — Бастауыш сыныптарында 120 оқушы бар. Сонда 1 оқушыға неше граммнан келеді?3 топ — Бастауыш мектепте 7сынып бар. Әр сыныпқа неше граммнан келеді?4 топ — Біздің мектебімізде 70 сынып бөлмесі бар. Сонда біздің мектептен қанша грамм қағаз шығады?Топтар өз жұмыстарын қорғайды.Қосымша тапсырма.1-топ1432·2 және 2864:2 түрінде есептеу2-топТексеру
Сергіту сәті Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.
Ой толғаныс 1. Шебер күніне 6 бұйым дайындайды. Олар 4 күнде неше бұйым   дайындайды?               А)28             Ә)25              Б)24          В)202. Жарысқа  келген 35 оқушы 7 бөлмеге тең бөлініп орналасты. Әр бөлмеге неше ойыншы  орналасты?               А)4            Ә)3             Б)5           В)73. Теңдеуді шешХ *4=12                А)5           Ә)3              Б) 6         В)24. Дкенге әрқайсысында 9 кг-нан 5 жәшік апельсин және 15 килограмм киви  әкелді.Барлығы неше килограмм жеміс әкелінді?             А)45         Ә)75              Б)65           В)605. 18:5=? жауабын тап:             А)3 (3қ)            Ә)   3 (2қ)            Б)    3 (1қ)          В)3 (4қ)  6. Бір аптада шебер 7 ойыншық жасайды. 3 аптада неше жиһаз жасайды?           А)14            Ә)13             Б)15           В)217. 40 см сымның  төрттен  бір (1/4 )бөлігі қанша?               А)5         Ә)10            Б)15           В)308. 50 см жіптің  бестен бір (1/5) бөлігі қанша?                А)10         Ә)8             Б)5           В)99. Өрнектің мәнін тап:(25+11):9=?          А)1        Ә)5             Б)4           В)3610.Өрнектің мәнін тап:(39-3):5=?          А)6         Ә)7            Б)5           В)811.Ұзындығы 5 см,4 см,4см,5см төртбұрыштың периметрін тап.             А)14 см      Ә)15 см            Б)18см          В)20см12.Балалар түске дейін фотоға 22 сурет, түстен кейін 12 сурет және 5 сурет түсірді . Барлығы неше сурет түсірді?          А)49         Ә)50             Б)52           В)40
Сабақты бекіту
Үй тапсырмасы Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау Оқушылар күнделіктеріне жазады
 Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.