Көбейту және бөлу.643• 200 және 128600:200

0
Сабақтың тақырыбы:Көбейту және бөлу.643· 200 және 128600:200Қайталау Күні Сынып: 4 Қатысқан: 25 Қатыспаған: 0 Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. Кейбір оқушылар білуге тиіс:Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. Бұрыннан бар білімдері Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. Жоспар Жоспарланғануақыттар Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар Басы Күнделікті емле жаттығуларыШығармашылық тапсырма:1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)3. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)4. Өздеріңіз оқып отырған «Алгебра» кітабінің авторы? (Баймұханов, Базаров) Түрлі тапсырмаларжазылғанкарточкалар.

Ортасы

Электронды оқулықты тыңдау.Бірлесіп жазуТүсіндіру ресурстарымен танысу.Жазбаша қосу және азайту.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.Көбейту және бөлу.643· 200 және 128600:200Қайталау Оқулықпен жұмыс,дәптерлер, электронды оқулық. Сергіту сәті «Дракон» ойыны.Топ қаиарласып тұрады, әр қатысушы алдыңғы ойыншының белінен ұстайды. Саптың алдындағы ойыншы дракон «басы», соңғы қатысушы «құйрығы». «Басы» «құйрығын» ұстауға тырысады, ал басы бұлтып ұстатпауы керек. Жаттығу барысында барлық қатысушы қолдарын жібермей қозғалады.Талқылыу. Қазіргі сезімімдерін, көңіл-күйін қысқаша білдіреді. Оқушылар сергіп қалады. Соңы Тапсырманы орында:Деңгейлік тапсырма:І деңгей:4 ²+ 5² = 16 + 25 =417² — 3² = 49 — 9 = 402² * 8² = 4 * 64 = 256ІІ деңгей:Велосипедші 24 км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді. Осы уақыт ішінде ол қанша қашықтықты жүріп өтті? S=VT = 24*4 = 96 кмІІІ деңгей:76 * Х = 38* 5076 * Х =1900Х =1900 / 76Х =25 Өз бетімен жазуүлгісі сыныпоқушыларыныңбарлығы бірдей көреалатындай болса ғанакөрсетіледі. Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. №6 Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?

БББ кестесі

Қорытынды баға

  • Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?
  • Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?
  • Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?