Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліс

0
7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес Мектеп: Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс Зерттеу сұрағы:Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды? Оқу мақсаттары 7.3.1.5 халықтық отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау Сабақ мақсаттары Барлығы: Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресін сипаттайды; Көпшілігі: халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтайды; Кейбірі: ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану, Талдау Бағалау критериі Ресейдің отаршылдық саясатының қазақ халқына тигізген әсерін түсіндіреді Тілдік мақсаттар Пәндік лексика мен терминология: отар, дипломатия, елшілік, империя, әскери бекіністер Талқылауға арналған тапсырмалар: Жазылымға арнаған тапсырма: сәйкестендіру кестесі, «Аяқталмаған тезис» Тарихи концепт Интерпретация Құндылықтарға баулу елжандылық, өзгенің көзқарастарына құрметпен қарау, бостандық Пәнаралық байланыстар Дүние жүзі тарихы, География Алдыңғы білімдер ХVІІІ ғас. басталған Ресей империясының отарлау саясатының мақсат-тары мен алғашқы әрекеттерін біледі Сабақ барысы Жоспарланған кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Басталуы Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, атмосфералық ахуал орнату) Топтастыруқима қағаздармен: 1-топ: «Исатай»; 2-топ: «Махамбет» (Ұ) «Сұрақты ұстап ал» әдісіүй тапсырмасын тексеру: Қима қағаздар
  • Қай жылы патша реформасын шығарды?
  • 2 Махамбет пен Исатай көтерілісінің себептері мен маңызы қандай болды? Ортасы (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Бейнеролик көрсету «Джигсо-2» («Елші» тәсілі) (Әрбір топқа мәтін беріледі оны оқып, талқылап, тұжырымдамалық картаға түсіріп, бір оқушы «елші» болып келесі топқа түсіндіреді) 1-топ: Кенесары Қасымұлының көтеріліс себептері2-топ: Кенесары Қасымұлының көтеріліс тарихи маңызыҚБ «Медальондар» арқылы бағалау (алтын, күміс, қола) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма – «Кеңейтілген тапсырма»

  • Сәйкестендіру кестесі
  • 1) Сырым Датұлы 1837-1847ж.ж2) Исатай мен Махамбет 1773-1775ж.ж3) Саржан Қасымұлы 1783-1797ж.ж4) Емельян Пугачев 1825-1836ж.ж 5) Кенесары Қасымұлы 1836-1838ж.ж Дұрысы1) Емельян Пугачев 1773-1775ж.ж2) Сырым Датұлы 1783-1797ж.ж3) Саржан Қасымұлы 1825-1836ж.ж 4) Исатай мен Махамбет 1836-1838ж.ж 5) Кенесары Қасымұлы 1837-1847ж.ж

  • Суретке қарап, әңгіме құрау
  • ҚБ «Өзінөзі бағалау» Таратпа материалдар Аяқталуы Кері байланыс — «Үміт ағашы» Бүгінгі сабақ маған ________________ ұнады. Бұл сабақта мен үшін _________ қиын болды. Мұғалімге айтар ұсынысым___________________ Үйге тапсырма: қосымша материал әкелу «Үміт ағашы»