Ислам өркениеті және түркілер

0
Сабақ -16 Мектеп : Мәтібұлақ ОМ Пәні :қазақ тілі Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С. Күні 25.10.18ж Қатысқандар: Қатыспағандар: Тақырып Ислам өркениеті және түркілер Сынып 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Оқу мақсаттары 8.1.4.1 – мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық ,әлеуметтік) талдай отырып,негізгі ойды анықтайды.8.2.3.1 –жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала , аннотация,тезис құрастырып жазады. Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы орындай алады: мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып,негізгі ойды анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: жанрлық және стилбдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды қолдана алады.Оқушылардың кейбірі орындай алады. Мақала, аннотация,тезис құрастырып жазады. Бағалау критерийлері Грамматикалық ережелерді ұстанады,мақала, аннотация,тезис құрастырып жазады. Алдыңғы оқу Әлемнің жеті кереметі туралы біледі Пәнаралық байланыс Тарих,әдебиет Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Басталуы 5 минут Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырылады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

Ойтүрткі сұрақтарға жауап береді

  • Көне қалалардың тарихынан не байқадыңдар,олардың атқарған қызметі қандай ой салды?
  • Әлемнің жеті кереметі туралы сұрау
  • Қытай қорғанының ,Римдегі Колизейдің салынған уақытынан нені аңғардың? ( Ұлы қытай қорғаны б.з.д ІІІ ғасырда салынса,Колизей –Рим қаласында б.з.д І ғасырда салынған )
  • Тәж-Махал ғибадатханасы,Христос мүісін туарлы қандай ой түйдіңдер?
  • Оқушылар жұмыстарын өзара бағалайды.Өзге топтар өз кезегінде жұмыстың орындалу барысын бағалайды.Стикерге пікір қалдырады. Әр топ өз ұстанымдарын дәлелдейді.

    Ортасы 10 минут

    5 минут

    7 минут

    10 минут

    Жеке жұмысІштей оқу әдісіОқулықтағы 1- тапсырманы оқып,стилін анықтаңдар.

    Дескрипторлар:-мәтінді түсініп оқиды-стиль түрін ажыратады

    Кері байланыс 2-тапсырма

    Жұптық жұмысОқылым тапсырмасы бойынша жер –су атауларын теріп жазыңдар.Кісі есімін теріп жазыңдар,жасалу мәнін түсіндіріңдер.

    -жер –су аттарын теріп жазады.-жасалу мәнісін түсіндіреді

    3- тапсырма«Фишбоун» әдісі арқылы тұжырым жасаңдар. Кері байланыс

    Топтық жұмыс 1-топ.Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» 2-топ Елбасының жолдауында айтылған «Смарт -сити» (Ақылды қала) жобасы арасында байланыс барма

    3-топ .Осы екеуінің арасындағы байланыс

    Соңы 3 минут

    Кері байланыс Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпаратҮй тапсырмасы56-бет. 6- тапсырма .А.Құнанбаевтың 26- қара сөзіне өз ойларыңды жазыңдар.

    Қосымша ақпарат Бағалау Жетістік баспалдағы, бес саусақ әдістері арқылы Сабақоқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралу шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?