Сабақ -16 |
Мектеп : Мәтібұлақ ОМ |
Пәні :қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С. |
Күні 25.10.18ж |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Тақырып |
Ислам өркениеті және түркілер |
Сынып 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаттары |
8.1.4.1 – мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық ,әлеуметтік) талдай отырып,негізгі ойды анықтайды.8.2.3.1 –жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала , аннотация,тезис құрастырып жазады. |
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады: мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып,негізгі ойды анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: жанрлық және стилбдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды қолдана алады.Оқушылардың кейбірі орындай алады. Мақала, аннотация,тезис құрастырып жазады. |
Бағалау критерийлері |
Грамматикалық ережелерді ұстанады,мақала, аннотация,тезис құрастырып жазады. |
Алдыңғы оқу |
Әлемнің жеті кереметі туралы біледі |
Пәнаралық байланыс |
Тарих,әдебиет |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Басталуы 5 минут |
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырылады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Ойтүрткі сұрақтарға жауап береді
Көне қалалардың тарихынан не байқадыңдар,олардың атқарған қызметі қандай ой салды?
Әлемнің жеті кереметі туралы сұрау
Қытай қорғанының ,Римдегі Колизейдің салынған уақытынан нені аңғардың? ( Ұлы қытай қорғаны б.з.д ІІІ ғасырда салынса,Колизей –Рим қаласында б.з.д І ғасырда салынған )
Тәж-Махал ғибадатханасы,Христос мүісін туарлы қандай ой түйдіңдер?
Оқушылар жұмыстарын өзара бағалайды.Өзге топтар өз кезегінде жұмыстың орындалу барысын бағалайды.Стикерге пікір қалдырады. Әр топ өз ұстанымдарын дәлелдейді.
|
Ортасы 10 минут
5 минут
7 минут
10 минут
|
Жеке жұмысІштей оқу әдісіОқулықтағы 1- тапсырманы оқып,стилін анықтаңдар.
Дескрипторлар:-мәтінді түсініп оқиды-стиль түрін ажыратады
Кері байланыс 2-тапсырма
Жұптық жұмысОқылым тапсырмасы бойынша жер –су атауларын теріп жазыңдар.Кісі есімін теріп жазыңдар,жасалу мәнін түсіндіріңдер.
-жер –су аттарын теріп жазады.-жасалу мәнісін түсіндіреді
3- тапсырма«Фишбоун» әдісі арқылы тұжырым жасаңдар. Кері байланыс
Топтық жұмыс 1-топ.Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» 2-топ Елбасының жолдауында айтылған «Смарт -сити» (Ақылды қала) жобасы арасында байланыс барма
3-топ .Осы екеуінің арасындағы байланыс
|
Соңы 3 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпаратҮй тапсырмасы56-бет. 6- тапсырма .А.Құнанбаевтың 26- қара сөзіне өз ойларыңды жазыңдар.
|
Қосымша ақпарат |
Бағалау |
Жетістік баспалдағы, бес саусақ әдістері арқылы |
Сабақоқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралу шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
|