Іскерлік қарым-қатынас этикетіне қойылатын негізгі талаптар туралы қазақша

0

Бұл тақырыптың өзектілігі-әлемдік экономикалық байланыстар іскер адамдарды жақсы тонның және басқа да елдердің ережелерін білуге міндеттейді. Мұнда этикет ережелерін бұзу тіпті іскерлік байланыстардың үзілуіне және өткізу нарықтарының жоғалуына әкелуі мүмкін. Сенімді, ашық, кез келген қоғам мен компанияда еркін болғысы келмейтін адамды елестету қиын. Әр адам өзін ұнатуды, өзіне айналасындағыларды, сыртқы келбетін, қиын жағдайда өзін еркін сезінуді армандайды.

Бизнес экономикалық негізде ғана емес, этикалық негізде де жасалады. Коммерциядағы кәсіпкерліктің жалпы қабылданған ережелерін бұзуға қалай жол берілмейді, іскерлік этикет ережелерін да бұзуға жол берілмейді.

Өркениетті нарықты игере отырып, қазіргі кәсіпкерлер нарықтық әлемде орнығқысы келетіндердің 10-15% — ы ғана өз мақсаттарына қол жеткізетінін білуі тиіс.[1] іскерлік этикет және іскерлік қарым-қатынас әдебі ережелерін ұстану бизнестегі табыстың кепілі болып табылады. Басқаша айтқанда, іскерлік этикет және іскерлік этика ережелерін сақтау-сіздің кәсібилігіңіздің қажетті элементтерінің бірі.

Жұмыстың мақсаты іскерлік этикетке қойылатын талаптарды талдау болып табылады.

Міндеттер:

— іскерлік Этикет ұғымын беру;

— іскерлік этикеттің негізгі талаптарын үйрену.

Бұл жұмыста: Бажанова Е. [1], Вергилес Э. В. [2], Рубин Ю. Б. [5], Кузнецова И. Н. еңбектері қолданылды. Бұл ескертуді дәлдеп ауыстыру қажет

Бұл жұмыс кіріспеден, екі тараудан, екі қосымшадан, қорытындыдан және әдебиеттер тізімінен тұрады.

Іскерлік этикеттің негізгі ұғымдары

Іскерлік этикет-іскер адамның, кәсіпкердің кәсіби мінез-құлқының моральының маңызды жағы. Оны білу — қажетті кәсіби сапа, оны сатып алу және үнемі жетілдіру қажет.

Этикеттің жалпы анықтамасы: бұл бір жерде белгіленген тәртіп. Мінез-құлық мәдениеті ретінде қабылданатын Этикет, жақсы тонның ережелері, әлеуметтік құпталатын мәнерлер, жұмыста, қонақта, іскерлік кездесулерде және т. б. мінез-құлық нормаларын белгілейді.

Дерлік 70% пайдалы адамдар үшін сорвавшихся мәмілелерді өткізілмесе, сонымен қатар, бизнесмендер білмейді қағидаларын, іскерлік қарым-қатынас және білмейді, мәдениеті мінез-құлық. Бұл көрсеткіш әлемдік тәжірибемен де расталады. Мәселен, 1936 жылы Дейл Карнеги былай деп жазған: «оның қаржы істеріндегі сол адамның жетістіктері 15 пайыз оның кәсіби біліміне және 85 пайызына байланысты — оның адамдармен қарым-қатынас жасай білуіне байланысты». Мансабы көп болып, дұрыс емес мінез-құлқына немесе беймәлім болуына байланысты ақша жоғалады. Мұны біле отырып, жапондықтар этикет, мінез-құлық мәдениеті мәселелері бойынша Жақсы мәнерлер мен кеңес беруге жылына жүздеген миллион доллар жұмсайды. Олар кез келген фирманың табысы көбінесе оның қызметкерлерінің қабілетіне, олардың ортақ мақсатқа жету үшін тату еңбек ету қабілетіне байланысты екенін жақсы біледі. Этикетті білу, мінез — құлық мәдениеті — кез келген ұйымда табысты жұмыс істеу үшін басты жағдай-фирмалардың жетекші мамандарының пікірі осындай.[2]

XVIII ғ. басында Ресейде батыс этикеті күшейтіле бастады. Орыс топырағына киім-кешек, мінез-құлықтың сыртқы түрлері көшті. Осы Ережелердің сақталуын және дворянский сословием (әсіресе астаналық қалаларда) үнемі және табандылықпен, кейде патша I-дің өзі қатаң қадағалады. Бұдан әрі Елизавета мен Екатерина II патшалық етуіне Ресей ұлттық мәдениетінің талаптары мен ерекшеліктеріне жауап беретін этикет ережелері іріктелді, ол еуразиялық ел ретінде көп жағдайда Еуропа мен Азияның қарама-қайшылықтарын біріктірді. Ал бұл қарама-қайшылықтар XVIII ғасырда ғана емес, қазір де көп болды. Ағылшын жазушысы Редьярд Киплинг Батыс бар, Шығыс бар, және оларға ешқашан кездесу емес деді. Мәселен, Еуропада қаралы түс — қара, ал Қытайда — ақ. Тіпті Ресей империясының шекарасында әр түрлі халықтардың мінез-құлық ережелері айтарлықтай ерекшеленді.

Қазіргі қоғамда әр түрлі елдерге баратын адамдар саны үлкен және барлық уақытта өсіп келеді, әдет-ғұрыптар, адамгершілік пен этикеттер жақындастырылады. Егер бұрын дворяндық үшін жақсы мінез-құлықтың бағдарлары испан, содан кейін француз этикеттері болса, онда бүгінде еуропалық халықтардың мінез-құлық нормалары соншалықты жақындады, бұл жақсы тонның жалпыеуропалық кодексінің болуы туралы айтуға болады. Бұл кодекс американдық немесе орыс кодекстерінен өзгеше емес. Бұл жерде жақсы мінез-құлықтың негізгі ережелері мен нормалары бар: сыпайылық, қарапайымдылық, абырой, жақсы тәрбие.

Сонымен, іскерлік этикет — жалпы адамзаттық мәдениеттің, адамгершілік моральдың көптеген ғасырлар бойы барлық халықтардың ізгілік, әділеттілік, адамгершілік туралы — моральдық мәдениет және сұлулық, тәртіп, абаттандыру, тұрмыстық мақсаттылық саласындағы-материалдық мәдениет саласындағы ұғымдарына сәйкес қалыптасқан өте үлкен және маңызды бөлігі.

Іскерлік қарым-қатынас этикетіне қойылатын талаптар
Сыртқы түрі

Іскерлік қарым-қатынастағы киімнің рөлі өте маңызды. Киім иесі туралы көп өлшемді ақпарат береді:

— оның экономикалық мүмкіндіктері туралы;

— эстетикалық талғам туралы;

— белгілі бір әлеуметтік топқа, кәсіпке жататындығы туралы;

— қоршаған адамдарға қатысты;

Психологиялық тұрғыдан өте маңызды:

— киім таңдай білу;

— оны кию қабілеті;

— әр түрлі аксессуарларды қолдана білу.

Ерлерде көйлек ашық костюм, ал галстук қара көйлек болуы керек. Галстук байланған түрде белдік тоғасын алады, тым жарқын және броский емес. Галстук ені пиджак лацканның енімен үйлесуі тиіс. Жейденің жағасы-әжімдерсіз және қатпарларсыз, манжеті біден төмен, сантиметрге пиджак жеңінің астынан тігіледі. (№1 қосымшаны қараңыз))

АҚ және бір түсті жейделер-дәм мен беделдің дәлелі; пастель тондары жақсы, бірақ ол Бозарғанша жақсы.

Ең көп таралған костюм-қара-көк немесе қара-сұр. Әрбір күн үшін қара костюм ұсынылмайды.

Әйелдер үшін ең беделді іскерлік көйлек немесе костюм-ұсақ жолақ сұр (жең ұзын). Ең жақсы түстер-қара-көк, ржаво-қоңыр, қара — қоңыр, түрлі түстерде сұр. Көйлектер ақшыл түсті ерлер сияқты. (№2 қосымшаны қараңыз))

Бір түсті мата, сондай-ақ жолақтар мен жасушалардың әртүрлі нұсқалары қолайлы. Түстердің, желкендердің суреттері, дерексіз суреттер қажет емес.

Іскерлік жағдайда босоножки кимейді.

4 сантиметрден аспайтын өкшесі бар қара түсті туфли — қайықтар қолайлы. Табиғи түсті шұлықтар міндетті.

Жалпы, ер адам өзіне сенімді, іскер және тартымды, сенім ұялататын, талғампаздық пен талғампаздыққа наразылықсыз көрінуі тиіс.

Ал іскерлік әйел сән индустриясына өз киімін таңдауды толығымен анықтауға және өзінің әлеуметтік шығу тегіне киіну мәнеріне ықпал етуге мүмкіндік бермеуі тиіс.

Аксессуарларға келетін болсақ,бұл сөздің өзі екінші нәрсе. Бірақ жиі екінші дәрежелі заттар іскер адамның барлық бейнесін жасайды.

Шығармаған көмекші құралдарды пайдалану қажет сезім. Іскерлік жағдайда әйел екі заттан артық емес, ал ерлерде әшекейлер аз болса, соғұрлым жақсы. Белбеу кез келген болуы мүмкін, бірақ иірімжіптерсіз.

Егер іскер партерлермен қарым — қатынас кезінде жоғарыда аталған барлық ұсыныстар ескерілсе, жақсы мінез-құлық ережелері мен нормалары, Этика сақталады-сіздің іскерлік қарым-қатынасыңыз тек оң нәтиже береді.

Іскерлік әңгімелер

Әңгіме жүргізу іскери қарым-қатынастағы табыстың бірі болып табылады. Бұл іскерлік қарым-қатынасты реттейтін өте пайдалы және ыңғайлы механизм. Ұйымның беделі көбінесе оның қызметкерлерінің сөйлеу мінез-құлқында қаншалықты мәдени және дұрыс болуына байланысты.

Іскерлік әңгімеде кез-келген сұраққа жауап бере білу керек, бірақ шараны сақтай отырып. Мәселен: «іс қалай?»Іскерлік қарым-қатынаста адамды сәлемдесу үшін жиі қойылады және шын мәнісінде оның ісі қалай тұратыны туралы шын мәнісінде байыпты жауап бере бастайды. Бірақ мұндай сұрақтарға жауап бермеудің қажеті жоқ. Іскерлік этикет «рахмет, бәрі жақсы»деп жауап береді.

Сөйлеу этикетінің маңызды ережелеріне» Сен — Сен » формаларды орынды пайдалану да жатады. Оларды таңдау әңгімелесушілердің әлеуметтік мәртебесінің ара – қатынасымен, олардың танысу дәрежесімен, өзара қарым-қатынас сипатымен, ресми-жағдайдың ресми еместігімен және басқа да факторлармен анықталады. Іскерлік этикет ресми жағдайда тіпті жақсы таныс адаммен «сіз»- үндеуді пайдалануды ұсынады.

Сөйлеу этикеті әңгімелесушіге жағымды фразаларды білу мен пайдалануды көздейді. Бұл үтіктеу және орналасу сөйлеу белгілері.

#Іскерлік #қарымқатынас #этикетіне #қойылатын #негізгі #талаптар

Рақмет ретінде жарнаманы баса кетіңіз