Іскер адамның сыртқы түрі | туралы қазақша
Алғаш рет адамды көрген адамдар оның сыртқы келбетіне назар аударады. «Киім-кешек адамдар сізді көрген кезде өз алдына көргеннің тоқсан пайызын құрайды», — деп атап өтті Дебра Гай Кокс, Имидж жөніндегі кеңесші. Киім айналасындағыларға әсер етеді, өйткені адамның санасына қарамастан, оның сезімдері бірден бекітіледі. Сондықтан адам туралы алдымен оның сыртқы келбеті бойынша, одан кейін әңгіме бойынша, одан әрі оның кабинетінің интерьері бойынша бағалайтынын бекер айтпайды. Сыртқы түрі, әдетте, адамның ішкі, адамгершілік мазмұнын көрсетеді. «Адамдар біз туралы айтады, Яғни біз кім, қайда тұрамыз және қайда болғанымызды анықтайды — біздің киімімізге бір ғана көзқарасымыз негізінде», — дейді Кокс. Адам мәдениетін оның киімін көрсетеді. Ол адамның визит карточкасы. Киім серіктестерге адам, оның дәмі, қандай да бір әлеуметтік немесе кәсіби қабатқа жататындығы туралы ақпарат береді.
Талғаммен таңдалған киім, аксессуарлар, ұқыпты түр оны сенімді, жиналған, жігерлі етеді. Рокфеллер өз бизнесін соңғы ақшаға қымбат костюм сатып алып, гольф-клубтың мүшесі болды. «Киіну бөлмесіне кіруден немесе киінуден гөрі маңызды. Адамның киімі сияқты ештеңе де көзге түспейді», — деді ескі. Кәсіпкер алғаш рет қарап, ол туралы және оның әл-ауқаты туралы бірден әсер етеді. Киім түсі өте маңызды. Түспен әсер ету-қуатты психологиялық тітіркендіргіш: оларға тыныштандыруға, серіктестерді «іскерлік ладқа» орнатуға болады, белгілі бір жағдайда жағымсыз немесе керісінше, оң эмоциялар тудыруға болады. Түс сигналдары серіктестермен саналық деңгейде қабылданады. Бұл олардың әсер ету күші «құпия» деп түсіндіріледі. М. Люшердің мәліметтеріне сәйкес, қазіргі заманғы психодиагностикада кеңінен танымал түстер, әр түс өзінің психологиялық маңызы бар. Мұны отандық психологтар да растайды. Киім оқиға орнына, уақытына, сипатына сәйкес келуі тиіс. Оны дұрыс кию керек. Костюм қаншалықты жарық болса, ол жақсы болуы керек.
2. Іскер адамның сыртқы түрі
Іскер адамның сыртқы келбеті-бұл табысқа алғашқы қадам, өйткені әлеуетті серіктес үшін оның костюмі сенімділік, құрмет және істердегі табыс деңгейін куәландыратын код болып табылады.
Сенім тек жақсы киінген және киінген, дәмі мен шаралары бар адам ғана. Бизнес саласында да «киіну бойынша қарсы алады» деп айтуға болады, содан кейін басқа да қасиеттерді — ұқыптылық, нақтылық, біліктілік, сөзге және т. б. бағалайды.
Сонымен қатар, серіктестерді сіздің қуатты кредит қабілеттілігіңізді айғақтайтын өз келбетінің байлығымен басуға тырысудың қажеті жоқ. Көптеген өнеркәсіптік дамыған елдерде ауыр алтын шыбықтар, тізбектер мен білезіктер, көзге түсетін сағаттар немесе галстуктың артық пестроты, тек сіздің елеулі күмән тудыруы мүмкін.
Рас, аймақтар бар (мысалы, Араб Шығысы), онда тек рұқсат қана емес, сонымен қатар бизнесменнің гүлденуінің айқын дәлелі ретінде сән-салтанат демонстрациясын қажет етеді. Мұндай «табыс белгілері» монограммалары бар платиналы оттықтар, гауһар бар сағаттар, асыл тастары бар запонкалар және аса қымбат автомобильдер болып табылады.
#Іскер #адамның #сыртқы #түрі
Рақмет ретінде жарнаманы баса кетіңіз