Интернет желісіне қосылу | Скачать Курстық жұмыс

0
222


Мазмұны

Кіріспе … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … …
1. Негізі бөлім … … … … … … … .. … … … … … … … … … … … … … … … … … … … …
1.1 Ағылшын тілі сабағындағы интернет ресурстарын қолдану тәсілдері … … .
2. Шет тіліндегі бағдарламалар Lingualeo … … … … … … .. … … … … … … … … …
3.Ағылшын тілін үйретуде электронды оқулықтың тиімділігі … … … … … … . ..
Қортынды … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … .
Әдебиеттер тізімі … … … … … … … . … … … … … … … … … … … … … … … … … … ..
Кіріспе
ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет дәуірі, айналадағы дүниеге, адамның денсаулығына, кәсіби мәдениеттілігіне мұқият қарайтын дәуір.
Қазіргі заман талабына сай адамдардың мәлімет алмасуына, қарым қатынасына ақпараттық – коммуникациялық технологиялардың кеңінен қолданысқа еніп, жылдам дамып келе жатқан кезеңінде ақпараттық қоғамды қалыптастыру қажетті шартқа айналып отыр. Осы орайда келешек қоғамымыздың мүшелері – жастардың бойында ақпараттық мәдениетті қалыптастыру қоғамның алдында тұрған ең басты міндет. Қазіргі уақытта арнайы бағыттағы ақпараттық коммуникативті технолгияның құралдарын құру үрдісінде көптеген білім беру бағыттары мен оқу пәндері бойынша мультимедиялық энциклопедиялар жасалған. Оқытудың жаңа әдістерін пайдалана отырып, оқу үрдісін ұйымдастыру мүмкіндігін беретін ойындық ситуациялық тренажерлар және мультимедиалық оқыту жүйелері құрастырылған.
Шет тілі – қазіргі заманның талабына сай, қоғамның әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-техникалық және мәдениет дамуының қайнар көзі. Қазір шет тілін оқыту әдістемесінің деңгейі жоғары. Тілді оқытуда интерактивтік тәсіл, ойындар, екеуаралық пікірталастар, сонымен бірге ақпараттық технология, интернет, компьютер қолданылуда.

1. Негізі бөлім
1.1 Ағылшын тілі сабағындағы интернет ресурстарын қолдану тәсілдері

Қазіргі таңда жаңа технологияларды қолдану мәселесі кеңінен талқыланып жүр. Бұл тек қана жаңа техникалық тәсілдер емес, сондай-ақ оқытудың жаңа формалары мен әдістері. Шет тілін оқытудың негізгі мақсаты оқушылардың коммуникативтік мәдениеттілігін және шет тілін практика жүзінде меңгеру шеберлігін дамыту. Оқытушының міндеті оқушылардың шет тілін үйренуге қолайлы жағдай туғызу. Интернет ресурс оқушылардың дағдыларын ескере отырып олардың индивидуалдық ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі.
Ағылшын тілі сабағында компьютерді қолдану формалары:
1.Лексиканы меңгеру.
2.Сөйлеу дағдыларын дамыту.
3.Диалогты және монолгты дамыту.
4.Жоба жұмысына үйрету.
5.Граматтиканы өту.
Әлемдік ақпараттық қоғамға ену үшін оқушы ақпараттық мәдениетті, компьютерлік экранды білу қажет, яғни интернетпен тығыз байланыста болу керек. Ақпаратты жүйе ретінде Интернет түрлі ақпараттар мен ресурстарды ұсына алады.
-электрондық хат;
-теле конференция;
-видео конференция;
-өзінің ақпаратын беру, өзінің сайтын құрып Web
-серверге орналастыру;
-ақпараттық ресурстарды қолдану;
-ақпараттық жиынтықтар;
-желіде сөйлесу мүмкіндігі
Ақпараттандыру жағдайында білім беру саласында компьютерлік техниканы, интернет, компьютерлік желі, электрондық және телекоммуникациялық құралдарды, электрондық оқулықтарды пайдалану арқылы білім сапасын көтеру.
Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңында: Білім беру жүйесінің басты міндеті -ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;…оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, -деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделді.Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев өзінің 2008 жылғы 29-мамырда бір топ бұқаралық ақпарат құралдары басшыларымен кездесуінде ағылшын тіліне деген өзінің ой пікірін төмендегі сөзімен дәлелдеп берді:Ағылшын тілі -XХI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл . Сондықтан да орта мектептердегі ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің мақсаты – оқушылардың сөйлеу дағдысын дамыту, қарым-қатынас біліктілігін қалыптастыру, ағылшын тілін меңгертіп, еркін сөйлеуіне жағдай тудыру. Бұл орайда ағылшын тілін оқытудың озық технологиясын меңгеру -үлкен істің бастамасы.
Ақпараттық технологияларды пайдалану :
* Электрондық оқулықтарды пайдалану
* Интернет желісіне қосылу
* Компьютерде жұмыс жасай білу
* Қашықтықтан оқыту желісіне қосылу
Ағылшын тілін оқытуда интернет беретін мүмкіндіктер мен қызметтер:
* Сұраныс бойынша ақпарат алу
* Алыстағы ақпарат көздерін пайдалану
* Интернет тараптарында берілген тапсырмалар мен жаттығуларды орындау
* Түрлі жүйелерге ену арқылы өз бетімен іздену
* Өзі оқып отырған тілде электронды пошта арқылы хат алмасу; ақпаратты кез-келген арақашықтықта тез арада жеткізу
* Ақпараттың қажетті түпнұсқасына қосылу
Интернет арқылы ғаламдық желінің ақпараттық ресурстарын қолдана отырып,оларды оқу үрдісіне енгізіп,сәйкес дидактикалық түсініктемелер беру арқылы дидактикалық мәселелердің келесі жолдарын тиімді шешуге болады.
* Күрделілік дәрежесі жағынан түрлі материалдарды, оқу дағдылары мен біліктерін қалыптастыру;
*Интернеттен алынған материалдарды талдау негізінде ауызша сөз іскерліктерін жетілдіру;
*Жазбаша серіктеріне хат жазу, жауап жазу,баяндама,реферат, т.б жазба жұмыстарын дайындау арқылы жазбаша тіл білігін арттыру
*Өзі оқып отырған тіл елінің тарихы мен мәдениеті, салт-дәстүрлері, экономикалық даму ерекшеліктерін қамтитын танымдық білімдерін кеңейту;
Интернетке келетін болсақ, оны қалай және қандай мақсатқа қолдану керектігін анықтап алайық:
* Желідегі материалдарды сабақ мазмұнына қосу:
* Сабақ тақырыбына сай ақпараттарды іздестіруде оқушылардың ізденіс жұмыстары:
* Өзіндік оқу, шетел т әр түрлі сатыларындағы іскерліктерді игерту,дамыту;
* Мұғалімнің басқаруымен шетел тілінің белгілі бір тақырыбы бойынша білімдерін тексеру;
Интернет тапсырмаларын дайындау үш қадамнан тұрады: 1. дайындық 2. ресурстармен интернет желісінде жұмыс жасау 3. сыныпта интернет желісінсіз жұмыс жасау.
1.Дайындық сөйлеу негіздерін дамыту, мұның алдында алған білімдерін қолдана білу, Сөздерді оқу, тақырыпқа кірістіру.
2.Ресурстармен интернет желісінде жұмыс -интернетте іздеу бағдарламаларымен жұмыс істеу, оқумен жазу, арнайы мәліметтерді іздеу және оны жауап парақтарына енгізу, сұрақтарға жауап іздеу, және т.б. Осы қадамда оқушылар өздерінің не істеу керектігін және оған қанша уақыттары бар екенін білу керек.
3.Сыныпта интернет желісінсіз жұмыс алынған мәліметпен алмасу, және желіден жұмыс жасау уақытында көрген білгенін талқылау.Жәнеде түрлі бағдарламалар арқылы әр түрлі жұмыстар жасауға мүмкіншіліктер бар.
Қазіргі заманда білім беру әлеуметтік құрылымының маңызды элементтерінің біріне айналды. Жүздеген жылдар бойы қалыптасқан ескі жүйені бұзу үшін оқытуды жаңаша ұйымдастыру қажет. Ол мына міндеттерді қамтуы керек:
1.Оқушыларды оқу үрдісін басқаруға қатыстыру;
2. Ұжымдық іс-әркетті ортақ қарым-қатынас құралы ету;
3. Деңгейіне қарап саралап, ерекшелігіне қарап даралап оқыту;
Ағылшын тілі сабағында интернеттің көмегімен түрлі дидактикалық тапсырмаларды орындауға болады: оқу дағдыларын қалыптастыру, жазу дағдыларын қалыптастыру, оқушының сөздік қорын кеңейту, оқушының ағылшын тілін оқуға деген қызығушылығын арттыру.Оқушылар интернет желісімен түрлі олимпиядаларға, жарыстарға қатыса алады. Сонымен қатар тест жұмыстарымен түрлі ойындар арқылы өтетін қызықты жаттығулар жасауға мүмкіндіктері болады. Соңғы он жылдықта адамзаттың жеткен жетістіктерінің бірі, яғни оқыту үрдісіне елеулі әсерін тигізген халықаралық желі Интернет. Интернетті оқу мақсатында қолдану әдістемесінің жаңа бағыты болып саналады.Интернеттің негізі оқушының мәдениетаралық дағдысын қалыптастыру. Интернет халықтардың көпұлтаралық, мәдени аралық қоғам, яғни әлемнің миллиондаған адамдарының электронды түрде қарым-қатынас жасау кезінде оқушылардың нағыз өмірлік жағдайларға тап болады. Компьютер оқушылардың жұмысына сын айтпайды, керісінше өзіндік қабілеттерін дамытып, олардың сенімін арттыра отырып қолайлы әлеуметтік психологиялық атмосфера құрайды.Қазіргі таңда білімді дамыту оқушының ақпараттық потенттік деңгейін дамыту деген сөз.
Әрбір сабаққа қойылатын басты талап:
* Оқушының білімге деген қызығушылығын арттыру;
* Сабақтың әдіс-тәсілдерін түрлендіру;
* Сабақтың әдіс-тәсілдерін түрлендіру;
* Балалармен ынтымақтастықта болу
* Сабақтың өмірмен байланысын нығайту;
* Мұғалімнің жаңашылдық, шығармашылық әрекеті;
Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге көмектеседі. Атап айтар болсақ:
*Пән бойынша базалық білімді меңгеру
*Алған білімді жүйелеу
*Өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру
*Жалпы оқуға деген ынтасын қалыптастыру
Электронды оқулықтарды мына мақсаттарға пайдалануға болады
* Электрондық анықтама ретінде
* Электрондық есеп ретінде
* Иллюстративтік материал ретінде
* Оқулық ретінде
Электрондық оқулықтармен жұмыс негізгі үш деңгейде атқарылады:
* Оқу
* Оқыту
* Бақылау және тексеру.
Электрондық оқулықтар оқушылардың өз бетінше жұмысын және олардың жоғарғы танымдық белсенділігін арттырады, олардың терең де тиянақты білім алу сапаларын көтереді. Сонымен бірге барлық оқу процесінің алға қойған мақсатынан бастап, қол жеткен нәтижесіне дейінгі аралықты қамтиды, оқушыларға үлкен ақпараттық білім кеңістігіне жол көрсетеді.
Электрондық оқытудың технологиялық құралдарын былайша топтастыруғаболады.
* Ақпараттық құралдар, мультимедиялық бағдарламалар және интернет.
* Электрондық оқытуды әзірлеудің бағдарламалық құралдары.
* Оқу үрдісін басқарудың ақпараттық жүйесі.
Ақпараттық технологиялар арқылы өтетін оқу процесі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, шығармашылық қабілеттерін дамытып, заман талабына сай, жаңашыл бағытта білім алушыларды толық қамтамассыз етеді. Ал ағылшын тілі сабағында ақпараттық технологияны қолдану арқылы көптеген жетістіктерге жетуге болады. Ақпараттық технологияны меңгеру мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және басқа адами қабілетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді. Өзін -өзі дамытып, оқу процесін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі. Өйткені ағылшын тілін сапалы оқу- заман талабы.
Қорыта айтқанда: Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңының 8 -бап, 7 -тармағында: Оқытудың жаңа технологияларын ендіру, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу міндеті қойылған. Демек мемлекеттік білім стандарты деңгейінде оқу процесін ұйымдастыру жаңа педагогикалық технологияны ендіруді міндеттейді.Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандардқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет
Н.Ә.Назарбаев.

2. Шет тіліндегі бағдарламалар Lingualeo
Лингуало – ойын механикасы бойынша салынған шет тілін үйрену және тәжірибе жүзіндегі оқу алаңы . Бастапқыда орыс тіліндегі қызмет түрік [және бразилиялық нарықтарына, ал кейінірек испан тілінде сөйлейтін Лос-Анджелестегі және Испаниядағы нарыққа бөлінді. 2015 жылдың желтоқсан айындағы жағдай бойынша Lingualeo 13 миллионнан астам тіркелген пайдаланушысы бар , оның ішінде ТМД елдерінде 9 миллион . 2018 жылдың қаңтарына дейін пайдаланушылардың жалпы саны 17.5 миллионға дейін өсті . Қызмет Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera және Safari үшін веб-қосымша және шолғыш кеңейтімі ретінде iOS, Android және Windows Phone үшін қосымшалар арқылы қол жетімді. Компанияның атауы оның маскот және ойын сипаты – Lion cub Lion атынан құрылады. Оқыту әдістері
Lingualeo өз көзқарасын шет тілін үйренудің жеті құпиясын атайды. Бұл үйренудің мақсатын, тұрақты сабақтардың рахатын, тірі тілмен жұмыс істеуді, ана тілін үйренушілерді еліктіруді және визуалды, есту және мотор жадысын пайдалану арқылы автоматтандыру дағдыларын үйренуді түсінеді .

Пайдаланушы тілдік тестілеуден өтіп, оның мүдделерінің тізімін толтырады. Олардың негізінде Lingualeo дербестендірілген оқыту жоспарын жасайды, пайдаланушы әр түрлі санаттағы дағдыларды, сөйлеу қабылдаудан сөздік өсуіне және грамматикалық қателер санына қарай, пайдаланушы өз есебінде көреді .

Lingualeo пайдаланушыны қызықтыратын материалдарға арналған тілдерді зерттеуді ұсынады: аудио кітаптар мен әндерді, бейнежазбаларды немесе ашық көздерде жарияланған мәтіндерді немесе басқа қатысушылармен жүктеледі . Түпнұсқа мәтін мен дыбыстың көздері TED конференцияларында және Coursera білім беру веб-сайтында , Evernote Notepad-де жарияланған тақырыптық сабақтарда сөйлейді. Балама жабық курстар. Lingualeo-да емтиханға арналған және TOEFL оқу бағдарламалары бар. Lingualeo сізге өз курстарыңызды құруға және басқа қатысушылармен бөлісуге мүмкіндік береді.
Бұл үрдіс барысында қолданушы жаттығуларға бейтаныс сөздерді өз бетімен таңдауға немесе тақырыптық жинақтарды қолдана алады. Грамматика және ауызша жаттығулар, жаттығулар, қауымдастықтары бар жеке сөздік және оқу үрдісін үйрететін журнал бар . IOS платформасындағы мобильді қосымшада оқу және оқуды жылдамдатуға бағытталған жаттығулар бар .

Тренингте пайдаланушыны Lingualeo маскотымен бірге Лион Лео алып жүреді. Пайдалы әрекеттер, жаттығулар, белсенділік және ақылы жазылым үшін, пайдаланушы Лео жаңа сөздерді және сөз тіркестерін жеке сөздікке қосу үшін жейді. Тұрақты тамақтанып, Лео өзінің деңгейін жақсартады және жаңа жаттығулар жасайды. Ақылы жазылымға шексіз ет құстары жеткізіледі .
Лингуалео Айнұр Абдулнасовтың екінші білім беру жобасы болып табылады . Ол Lingualeo Интернет-қызметіне ақшамен жұмыс істеу үшін 7,5 млн. Рубльге оқушыларға мұғалімдерді табуға көмектескен Ана тілшілер клубында өз үлесін сатты. Қызмет веб-форматында ағылшын тілін оқытуға арналған қызықты тәсілдердің жиынтығы ретінде тұжырымдалған

2009 жылдың қазан айында Айнур өнімнің жұмысына көбірек батыру үшін жарты жыл ішінде Таиландтағы Ко Чангқа бағдарламашылар тобын әкелді, кейіннен дәстүрге айналды . Команда Habrahabr сайтында өткізген тропикалық аралда даму туралы блог Lingualeo-ға бірінші атақты әкелді және бірқатар технологиялық компаниялар үшін үлгі болды . Аралда идея Лео мен Джунглиді (мазмұн кітапханасын) Джунглиде жоғалтқан студент үшін метафора ретінде арыстанның деңгейін көтеруден туындады .

Lingualeo-ның басты проблемаларының бірі – бұл төмен қатысуы: тек қана 4% -ы пайдаланушылардың шоттарын төледі, тек 10-30% -ы алтын мәртебесін және басқа опцияларды сатып алады. Сарапшылардың пікірінше, 2013 жылдың басында Lingualeo пайдаланушысының 1% -дан көп емес немесе 100 мыңға жуық адам пайдаланылды. Бұл гамифацияға қарамастан, көптеген пайдаланушылар өздігінен білім алуға деген қызығушылығын тез жоғалтады. Әзірлеушілер жеке оқу жоспарларын енгізу арқылы жағдайды өзгертуге тырысады . Компанияның айтуынша, 2015 жылдың шілдесіне дейін бұл қызмет екі есе дерлік болды

Duolingo
Duolingo (қазақша сөйлеу тілі) – тіл үйренуге және ауызша аударма аудармаларына арналған тегін платформа. Қызмет сабақтардан өткен кезде пайдаланушылар бір уақытта веб-сайттарды, мақалаларды және басқа құжаттарды аударуға көмектеседі. Мысалға, бұл мақала волонтерлерден Duolingo ағылшын тіліне аударылған, кейінірек оқып, оқыған. 2017 жылдың желтоқсан айындағы жағдай бойынша орыс тілін білетін пайдаланушылар ағылшын, неміс, француз және испан тілдерін меңгере алады; Дайындау барысында итальян және швед тілдері.
Статистика талдауға негізделген Duolingo әдісінің тиімділігі компанияның тапсырысы бойынша үшінші тараптың зерттеулерімен расталған . Нью-Йорк қалалық университетінің және Оңтүстік Каролина университетінің профессорлары өткізген зерттеуге қарағанда, Duolingo-дағы 34 сағат американдық жоғары оқу орнында бастапқы семестрлік курс ретінде оқу және жазу дағдыларын береді, бұл шамамен 130 сағатты құрайды. Зерттеу әңгімелесу дағдыларын өлшеді. Зерттеу барысында Duolingo тілін оқып үйренген 196 адамнан 108-і екі сағаттан аз уақытқа қалды. Осындай зерттеу Rosetta Stone пайдаланушылары білімнің бірдей көлемін үйрену үшін 55-тен 60 сағатқа дейін қажет деп тапты. Би-Би-Си (En) және Before You Know [en] сияқты басқа тегін немесе арзан курстармен салыстыру жасалмады.

Дуолинго көптеген жазбаша сабақтар мен диктанттарды ұсынады, бірақ әңгімелесу дағдыларын азайтады. Дуолингода пайдаланушыларға кеңінен таралған ойын дағдылары және сөздік бөлімі бар, онда сіз қазірдің өзінде үйренген сөздерді практикада қолдануға болады. Пайдаланушылар, мысалы, сабақты аяқтағаннан кейін, тіл үйрену үшін тәжірибе нүктелері (монеталар) алады. Пайдаланушылар барлық байланысты сабақтарды аяқтағанда дағдыларды үйренеді. Бір сабақта сіз 10 ұпай жинай аласыз. Дуолингода пайдаланушыларға 30 секунд және жиырма сұрақ берілген кездегі жаттығу функциясы бар. Әр дұрыс жауап үшін бір тәжірибе нүктесі беріледі және жеті немесе он секундтық секунд (уақыт мәселенің ұзақтығына байланысты) беріледі. Бір курс үшін пайдаланушы 2000 сөзге дейін оқи алады.

Барлық сабақтарды біліктіліктен өткізу үшін 2 лингот, ішкі ойын валютасы беріледі. Линготты алудың басқа жолдары бар . Lingoty ойын дүкеніне жұмсалады немесе форумда пайдалы пікір қалдырған пайдаланушыларға беріледі. Тілдерді меңгерудің кез-келген деңгейінде сіз 25 лингвостың тілдік біліктілік сынағын сатып ала аласыз, тест тапсырғаннан кейін электронды сертификат беріледі . Сынақты бірнеше рет өтуге болады.
Дуолинго көптеген статистикалық деректерді талдауға негізделген әдісті қолданады . Әр кезеңде жүйе пайдаланушыларға қандай қиындықтар туғызатынын және қандай қателіктер жібергенін еске түсіреді. Содан кейін бұл деректер біріктіріліп, оны машинада оқыту үшін пайдаланады. Осылайша жеке сабақтар жасалады.
Mellon Луис фон Ан (reCAPTCHA қызмет жасаушы) және оның аспиранты Северин хаккер [EN], содан кейін Антонио Навас, Vicki Chhong Марсель Yukermann Брендан Meader, Гектор Villafuerte және Хосе Фуэнтес командасы қосылды – жоба Карнеги университетінде Питтсбург профессоры іске қосылды. бастапқыда MacArthur қатынастарыңа бастап демеушілік жоба Ан алды, және Ұлттық ғылыми қордың гранты және Python бағдарламалау тілінде негізінен жазылған. Ол венчурлық қор Union Square Ventures [EN] және фирманың актер Эштон Катчер тиесілі А-сынып инвестициялар [EN], инвестицияларды түрінде қосымша қаржыландыруды алу кейінірек болды.
2016 жылдың қаңтарынан бастап Duolingo командасы Carnegie Mellon кампусының жанында … жалғасы