Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

0



Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

Бағыты: Қазақстан тарихы Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 6 сынып

Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

Пән:Қазақстан тарихы
Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:
Сынып: 7
Оқушы саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің тақырыбы:
7.2А
X ғ. – XІІІ ғ. басындағы Қазақстан 14 с

Сабақтың тақырыбы
Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.4.2.2 Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау

Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихын түсінеді, сипаттайды.

Көпшілігі: Ұлы Жібек жолының шаруашылық пен мәдениетке тигізген әсеріне талдау жасайды.

Кейбірі: Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы ықпалына баға береді

Бағалау
критерийлері
— Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихын түсінеді, сипаттайды.

-Ұлы Жібек жолының шаруашылық пен мәдениетке тигізген әсерін талдайды.

-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы ықпалы мен тарихи маңызына баға береді

Тілдік мақсаттар

1.Оқылым, жазылым: Тұжырымдамалық карта жасау.
2. Тыңдалым: Бейнеролик көрсету.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Нарга, У-Ди, дипломатиялық, Жібек жолының сілемдері

Құндылықтарды
дарыту
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

Пәнаралық
байланыстар
Дүние жүзі тарихы, география, қазақ тілі

Бастапқы білім
5.4.2.3 Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс-тар

Сабақтың басы

Жеке жұмыс
10 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру, Шаңырақ әдісі арқылы топқа бөлу.

Семантикалық карта толтыру арқылы өткен сабақты пысықтау.

Тер-сы, этни-ық құрамы
Қоғамдық құр-сы
Саяси жағдайы
Шаруашылығы

1
Дешті Қыпшақ
+

2
Орда

+

3
Тархандар, басқақтар, бектер

+

4
Половшылар

+

5
Ибн-Баттута,

+

6
Хорезм шахы Мұхаммед

+

7
Ялангуг

+

8
Жүзжани

+

9
15 ғ дейін кешеуілдеді
+

10
Құланды даласынан Жоңғар Алатауы д-н
+

11
Еділ, Тобыл, Нұра, Елек, Сарысу бойы
+

+

12
Маңғыстау, Үстірт, Жем, Сағыз, Қобда
+

+

13
Елбөрілі, тоқсоба, иетиоба, дурут
+

14
П. Карпини, Рубрук

+

15
Петахья

+

Үлестірмелер

Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс
15 минут

2 минут

5 минут

Жұптық жұмыс
10 минут

1. Оқулықты пайдаланып, тұжырымдамалық карта жасау.
1-топ. Жібек жолының тармақтарын анықтау.
2-топ. Ұлы Жібек жолының шаруашылыққа тигізген әсерін анықтау.
3-топ. Ұлы Жібек жолының мәдениетке тигізген әсерін анықтау.

Дескриптор:
Ұлы Жібек жолының сауда бағыттарын түсінеді.
Шаруашылық пен мәдениеттің дамуына қосқан үлесін талдайды.

2.Сергіту сәті Көңілді күн

3. Бейнеролик. Ұлы Жібек жолы
Оқушыларға бейнеролик қоя отырып, Ұлы Жібек жолы мен Батыс Қытай-Батыс Еуропа магистралі туралы қысқаша мағлұмат беру.

4. Венн диаграммасы арқылы Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы ықпалына баға беру.

Ұлы Жібек жолының ерекшеліктері
Халықаралық сауда жолдарына ортақ белгілер
Батыс Қытай-Батыс Еуропа магистралінің ерекшелігі

Дескриптор:
Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы ықпалын түсінеді.
Халықаралық сауда жолдарының тарихи маңызына баға береді.

Бейнеролик жазылған таспа, үлестірмелер, оқулық, карталар

Сабақтың соңы
5 мин

Бес тармақ әдісі арқылы тақырыпты пысықтау.
1.Зат есім — Жібек жолы
2. Сын есім — Ұлы, халықаралық
3. Етістік – Дамытады, көркейтеді
4. Сөйлем – Ұлы Жібек жолы халықаралық қарым-қатынасты дамытады.
5. Мағыналас сөз – Мәдениет және өркениет жолы.

Саралау-
Семантикалық карта арқылы оқушылардың өткен тақырып бойынша білімдерін пысықтау арқылы олардың есте сақтау қабілеттерін анықтаймын.
Тұжырымдамалық карта жасауда Ұлы жібек жолының халықаралық қатынастардағы рөлін анықтап, бірлескен жұмыстың нәтижесінде оқушылар арасында өзара қолдау жүзеге асады.
Венн диаграммасын орындау кезінде белсенді оқушылар Халықаралық сауда жолының қазіргі күндегі маңызын анықтай отырып өздерінің жоғарғы деңгейдегі ойлау дағдыларын көрсете алады және үлгерімі төмен оқушылар белсенді оқушылардан көмек алады.
Бес тармақ әдісімен кері байланыс алу кезінде қазақ тілімен пәнаралық байланыс орнап оқушылар өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетеді

Бағалау- Семантикалық картамен жұмыс, Шаңырақ әдісі, тұжырымдамалық картамен жұмыс, венн диаграммасы, Бес тармақ әдісі
Қауіпсіздік
Сергіту сәті Көңілді күн

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар
болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.