Гидросфера
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Гидросфера
Автор: Бақтыгереева Элеонора Исламқызы
Бағыты: География Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-02-11
Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Гидросфера | №4 облыстық мектеп — интернат | |
Күні: 07.12.2018жыл | Мұғалімнің аты-жөні: Бактыгереева. Э | |
Сынып:7б | ||
Сабақтың тақырыбы | Гидросфера және оның құрамдас бөліктері | |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары |
*Табиғаттағы су айналымын түсіну*Гидросфера құрамындағы сулардың қалыптасуы мен маңыздылығын ажырату |
|
7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды | ||
Жетістік критерийлері Дағдылар: түсіну,білімін қолдану,талдау, бағалау | *Гидросфера құрамын түсінеді;
*Гидросферадағы су айналымын талдайды*Құрлық сулары мен мұхиттарды анықтауда картаны қолдана алады;*Гидросфераның маңызын талдайды *Гидросфераның құрамдас бөліктерінің маңыздылығына баға береді. |
|
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминология: гидросфера, мұхит, құрлық суы, өзен, көл, мұздықтар, мұз жамылғысы, жерасты суы, өзен бастауы Оқытудың тілдік мақсаты: гидросфераның құрамдас бөліктерін түсіндіру үшін болжам құруға топта жұмыс істейді (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Суретте … Мен … деп болжаймын.Құрлық суларының ……. түрлері. Су айналымының маңызы зор себебі……… Тұщы су қорының…… шоғырланған. Ғаламшардағы өзендердің……… | |
Құндылықтарды дарыту | « Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеиясының 7 – « Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік өңірлік мәселелерді шешуге Жаһандық тұрғыдан қатысуы» атты 7 құндылық идесы негізінде еліміздің, бүкіләлемнің қауіпсіздігі үшін проблемаларды дер кезінде шешу негіздерімен байланысты.Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, қоршаған ортаға, суды үнемдеп, қорғауға тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыстар | Химия пәнімен судың химиялық құрамын, промилле молшерин анықтау анықтау. Графиктер құру арқылы математикалық білімдерін пайдаланады. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта, презентация | |
Бастапқы білім | Гидросфера түрлері | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
-Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және жетістік критерийлерімен танысу. | презентация | |
|
Жаңа сабақ Алдымен Жасырылған кілььі табу: 1 ші сандықщаны ашуІ –топ ІІ –топ1. Үлкен және кіші су айналымын салыстырып, қорытынды жасаңдар2.Судың қандай бағалы қасиетті бар екендігін атап, көрсетіңдер.Екінші кілтті табу, 2ші сандықшаны ашу. Тапсырма: 1топ: Картамен жұмыс.Оқулықтың 187бетіндегі 7ші сұрағына жауап бер.2Топ: Картамен жұмыс.Оқулықтың 187бетіндегі 8ші сұрағына жауап бер.3ші кілтті табу, 3ші сандықшаны ашу.Тапсырма: Сөздікпен жұмыс: Ағылшын тіліндегі аудармасын тауып, сәйкестендіру.1 топ: Шығанақ,Бұғаз,, Өзен, Көл, Мұхит,Жерасты суыСу, Гидросфера, Сарқырама, Теңіз, Каспии, Арал, Тәжирибе жасау. Мұхит суының тұздылығын ( промиллені )анықтау.Қорытынды: Білу және түсіну: «Сұрақты қағып ал» ойыны1. «Гидросфера» ұғымын түсіндір2. Гидросфера қандай бөліктерден тұрады?3. Судың қандай қасиеттері бар?4. Гидросферадағы басты тұщы су көздерін ата?5. Қазақстан қандай су ресурстарына бай?3. Өзеннің қандай көлге немесе теңізге құятынын анықтаңдар4. Теңіздің немесе көлдің мұхитпен байланысы бар ма? Болса қандай мұхитпен екенін анықтаңдарДескрипторлар:-Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді таба алады.-Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады.Бағалау: Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:*Егер саған сабақ ұнаса, сабақты жақсы түсінсең және берілген тапсырмаларды жақсы, толық орындасаң, онда желкенді қайықтың жалауын көк түске боя.*Егер саған сабақта қиындықтар болып, бірақ сен қиындықтарды жеңіп берілген тапсырмаларды дұрыс орындасаң, онда желкенді қайықтың жалауын сары түске боя.*Егер саған сабақта қиындық келтірген тапсырмалар болып, оны мұғалімнің көмегімен орындаған болсаң, онда желкенді қайықтың жалауын қызыл түске боя.Үйге тапсырма: « Су- тіршілік көзі» тақырыбында эссе жазу |
Слайд 1-2 Карта, атлас Слайд 3-4Карта, атласСлайд 5
Ватман, маркер. Слайд 6 Тәжирибе:1л су, 35г тұз, таразы. |
№4 облыстық мектеп-интернат
Ашық сабақ
Сыныбы: 7б Биология пәні мұғалімі; Бақтыгереева Э.И.
2018-2019 оқу жылы
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.