Геометриялық пішіндер әлеміне саяхат балабақшадағы ертеңгіліктер
Геометриялық пішіндер әлеміне саяхат
Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
Талшық селосы
«Балдырған» балалар бөбек бақшасы
І санатты тәрбиеші
Хамитова Күлжауар Фазылқызы
Ұйымдастырылған оқу – іс әрекетінің технологиялық картасы
Ортаңғы №2 тобы
Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер әлеміне саяхат
Мақсаты: Геометриялық фигураларды үш сипаттама (түсі, пішіні,көлемі) арқылы сұраптау білу.
Міндеттер: 1-5 ке дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту.Геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруын бекіту.
Логикалық ойлауларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Зейінділікке, ойшылдыққа, қамқорлыққа, бір-бірімен қарым-қатынас жасау білу тәрбиелеу.
Әдіc–тәсілдері: Көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап, дидактикалық ойындар.
Көрнекіліrі: Әдемі түстермен геометриялық пішіндердің суреті.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбер:
Сәлем деймін достарға,
Сәлем деймін құстарға,
Сәлем деймін қонақтарға,
Сәлем деймін апайға.
— Үлкенге де “Сіз”,
— Кішіге де “Сіз”,
— Баршаңызды құрметтеп,
— Бас иеміз “ Біз”!
Жылулық шеңберге тұрады. Үлкенмен де, кішімен де бас иіп, амандасады.
Жылы лебіздерін бір-біріне білдіреді.
Ұйымдастырушылық -ізденіс
Жаңа іс-әрекет тақырыбы: Сендердің алдарыңда күннің көзі тұр, оның шуақтары жоқ. Балалар, сендер жақсы лебіздеріңді айтып, күннің шуағын жасайсындар.
Қане балалар сендер қандай жақсы лебіздер білесіңдер?
Тәрбиеші балаларға билет таратады.
Қане балалар барлығымыз поезға мініп геометриялық пішіндер әлеміне саяхат жасаймыз.
-Балалар, міне біз көңілді пішіндер әлеміне келдік (тақтада әр түрлі пішіндермен салынған үйлер, ағаштар ілінген).
Тосын сый:
-Балалар, қарандаршы есікті біреу қаққандай болды ма?.
Тәрбиеші: Сен кімсің?
Патшайым: -Мен осы қалады тұратын Математика Патшайымымын, мен сендерді қалаға кіргізбеймін.
Тәрбиеші: Неге кіргізбейсін?
Патшайым: Менің тапсырмаларымды орындасандар ғана кіргіземін.
Тәрбиеші: Балалар, біз патшайымның тапсырмаларын орындаймыз ба?
Енді балалар бәріміз өз билеттеріміз бойынша орындарымызға отырамыз.
Патшайым: 1-ші аялдамаларың «Төртбұрыш» аялдамасы. Осындағы тапсырмаларды орыңдасандар келесі аялдамаға жіберемін.
1-тапсырма: (1-5 ке дейін санау) тура-кері.
«Сұрақ-жауап»
1.Бағдаршамның неше көзі бар?
2.Қолғапта неше саусқ бар?
3.Адамда қанша көз бар?
4. Жұлдыздың неше бұрышы бар?
5.Аспанда неше күн бар?
6.Бір жылда неше мезгіл бар?
7.Бір аптада неше күн бар?
8.Оң қолымызда неше саусақ бар?
9. Сол қолымызда неше саусақ бар?
Балалар, жауаптарға жақсы жауап бердіңдер.
2-тапсырма: «Салыстырып-толықтыр» ойыны.
Кейбір геометриялық пішіндер жоғалып қалыпты біз оларды тауып, орнындарына орналастыру керекпіз.
Тәрбиеші: балалар, өте жақсы.
Дөңгелек аялдамасының тапсырмасын орындап бердік.
Келесі қандай аялдама екен, көрейікші?
Үшбұрыш аялдамасы (ілінеді).
-Қандай аялдама, балалар?
Бұл аялдаманың тапсырмасы;
«Кім жылдам ойыны» Шығыршықтын ішіне
1.Тек қана дөңгелектерді салыңдар.
2.Тек қана сопақшаларды салыңдар.
3.Тек қана төртбұрыштарды салындар.
Балалар ойынды жақсы ойнадындар.
Енді балалар орындарымыздан тұрып, біраз сергіп алайық
Сергіту сәті:
«Аңқайма, қайтала»
Қане, достым, аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш-үштен:
Көзіңді қыс үш рет: 1,2,3,
Басыңды еңкейт үш рет: 1,2,3,
Иықты көтер үш рет: 1,2,3,
Солға –оңға иіл үш рет: 1,2,3,
Орнында секір үш рет: 1,2,3,
Ентігімізді басамыз және орнымызға отырамыз.
Соңғы аялдама балалар «Дөңгелек аялдамасы».
1-тапсырма: Ойын «Шатасқан»
Тәрбиеші: Балалар, мен сөйлемді дұрыс айтсам, қолдаынды шапалақтайсындар, егер дұрыс айтпасам шапалақтамайсындар.
1.Таңертен ұйықтауға жатамыз
2Түнде қыдыруға шығамыз
3.Кешке балабақшадан ата-анамыз әкетеді
4.Түнде біз түскі тамақты ішеміз
5.Таңертең біз балабақшаға барамыз
6.Күндіз біз таңертеңгі тамақты ішеміз.
2-тапсырма; «Қар адамды» жапысыру.
Көк түрлі-түсті қағазға, ақ қағаздан жұмалап қар адамды жапысыру.
Балалар, жарайсындар! Менің тапсырмаларымды бәрін өте жақсы орындап бердініздер, сендерге рахмет. Мен сендерге ризамын, қай уақытта осы қалаға келсендер мен сендерді кіргіземін.Маған сабақтарын өте ұнады
-Деніміз сау болсын!
-Күніміз күлімдесің!
-Еліміз аман болсың!
-Ата-анамыз қасымызда болсың!
-Бәріміз дос болайық
-Бәріміз бақытты болайық!
-Аспанымыз ашық болсын!
-Қазақстанымыз гүлдей берсің!
-Нанымыз көп болсын!
-Отанымыз тыныш болсын!
-Жақсылық болсын!
-Ия, орындаймыз.
3
5
2
5
1
4
7
5
5
Үшбұрыш.
Жоқ
Жоқ
Ия
Жоқ
Ия
Жоқ
Рефлексивті-түзету.
-Балалар бүгін біз қайда саяхатқа бардық?
-Жолда қандай аялдамаларға тоқтадық?
-Осы аялдамаларда қандай тапсырмалар орындадындар?
Патшайым:Менің сендерге сыйлықтарым бар.
Ал, енді балалар бүгінгі біздің іс-әрекетіміз аяқталды, поезымызға отырып тобымызға оралайық. -Пішіндер әлеміне.
-Төртбұрыш, үшбырыш, дөңгелек.
Балалардың жауаптары.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Геометриялық пішіндерді ажыратып, әр түрлі заттар жасауға болатынын білу қажет._
Түсінігі қалыптасты: Түстер туралы ұғымы, түсінігі қалыптасады.
Айта – орындай алады: Геометриялық пішінді және түстерін ажыратады. Зейіні, есте сақтау қабілеттері артады, ой өрісі дамиды .
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!