Ғарыш дегеніміз не?
Бағалау критерийлері
Тілдік мақсат
Астрономия ғылымының ерекшеліктерін
анықтайды.Астрономия ғылымы туралы әңгімелейді.Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен
ұшу аппараттарын анықтайды.Құралдарды сипаттау үшін қарапайым
терминдерді қолданады.
Оқушылар істей алады.Шоқжұлдыздарын бақылайды;Пәнге тән лексика мен терминология: Астрономия, ғарыш, шоқжұлдыз;Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Ғарыштық денелердің атауы туралы не білеміз?Аспан денелерінің құрылысын, қозғалысын білеміз.Зерттеуге арналған құрылғылардың ерекшеліктері туралы білеміз.
Құндылықтарды дамыту
Ынтымақтастыққа,бірін-бірі бағалауға тәрбиелеу
Дүниетану, сауат ашу, астраномия
Пән аралық байланыс
АКТ қолдану дағдылары
Слайд, суреттер, парақшалар
Амандасу. Сәлеметсіздерме. Здравствуйте. Неllo
Аспанға қарап ай көрдім,Төменге қарап жер көрдім.Оңға, солға бұрылыпЕгеменді ел көрдім.
(Ж) «Ойлан тап» әдісі
Жұмбақ жасыру;
Қараңғыда жымыңдайды жанады,
Жарық түссе, бірден сөніп қалады.
Жұлыз
Тең,тең тең киіз, Екі ортасы кең киіз.
Бір үйде қос сұлу қыз ағайынды, Екеуі қызықтырған талайыңды. Жүдемес төрт маусымда мұңаймаса, Тұрады нұрға малып маңдайыңды.
Аспан, жер
Ай, күн
Т. Қорытынды (постер қорғау)
1 топ. Ғарыш суретін жапсырады, сол туралы әңгімелейді.
2 топ. Зерттеу құрылғыларын орналастырып жапсырады.
3-топ. Шоқжұлдыздарды жапсырады