Ғарыш дегеніміз не?

0
1 бет

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Ғарыш денелері туралы ұғымдарды түсінеді.
Көптеген оқушылар:Астрономия ғылымы нені зерттейтінін біледі.
Кейбір оқушылар:Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар туралы біледі.
Сабақтың тақырыбы: Ғарыш дегеніміз не?
1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау; 1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;
Оқу мақсаты:

Сарсенбекова Гульназ ШарамазанқызыБастауыш сынып мұғалімі
«Баянауыл ауданы білім беру бөлімінің №2 жалпы орта білім беру мектебі»КММ

2 бет

Бағалау критерийлері
Тілдік мақсат
Астрономия ғылымының ерекшеліктерін
анықтайды.Астрономия ғылымы туралы әңгімелейді.Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен
ұшу аппараттарын анықтайды.Құралдарды сипаттау үшін қарапайым
терминдерді қолданады.
Оқушылар істей алады.Шоқжұлдыздарын бақылайды;Пәнге тән лексика мен терминология: Астрономия, ғарыш, шоқжұлдыз;Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Ғарыштық денелердің атауы туралы не білеміз?Аспан денелерінің құрылысын, қозғалысын білеміз.Зерттеуге арналған құрылғылардың ерекшеліктері туралы білеміз.
Құндылықтарды дамыту
Ынтымақтастыққа,бірін-бірі бағалауға тәрбиелеу
Дүниетану, сауат ашу, астраномия
Пән аралық байланыс
АКТ қолдану дағдылары
Слайд, суреттер, парақшалар

3 бет

Амандасу. Сәлеметсіздерме. Здравствуйте. Неllo
Аспанға қарап ай көрдім,Төменге қарап жер көрдім.Оңға, солға бұрылыпЕгеменді ел көрдім.

4 бет

Балалар мына суреттерден өздеріңе қажетті суреттерді таңдап алып, топқа бөлініп отырыңыздар.
Топқа бөлу:
«Астрономия» тобы
«Ғарыш» тобы
«Шоқжұлдыз» тобы

«Микрафон» әдісі

5 бет

(Ж) «Ойлан тап» әдісі
Жұмбақ жасыру; 
Қараңғыда жымыңдайды жанады,
Жарық түссе, бірден сөніп қалады.
Жұлыз
Тең,тең тең киіз, Екі ортасы кең киіз.
Бір үйде қос сұлу қыз ағайынды, Екеуі қызықтырған талайыңды. Жүдемес төрт маусымда мұңаймаса, Тұрады нұрға малып маңдайыңды.
Аспан, жер
Ай, күн

6 бет

1-тапсырма: «Анаграмма» құрау әдісі
Аспан, ғарыш, астрономия, жұлдыз, ғаламшар

7 бет

8 бет

2-тапсырма: (Т) «Ойлан, ізден, бірік» әдісі
Ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтаңыз және сипаттап айтыңыз.

9 бет

10 бет

Т. Қорытынды (постер қорғау)
1 топ. Ғарыш суретін жапсырады, сол туралы әңгімелейді.
2 топ. Зерттеу құрылғыларын орналастырып жапсырады.
3-топ. Шоқжұлдыздарды жапсырады

11 бет

Сұхбат алу» әдісі ойынын ойнату

13 бет

14 бет

Ж. Өзара кері байланыс жүзеге асырылады. Рефлексия: «Пиктограма » әдісі. 
«Пиктограмма» әдісі арқылы балалардың білім деңгейлерін тексеру. Бүгінгі сабаққа өте жақсы түсінген оқушы күнді жабыстырады.Жартылай түсінген оқушы жұлдыз жабыстырадыТүсінбеген оқушы айды жабыстырады