Г г дыбысы мен әрпі балабақшадағы ашық сабақтар

0
42

Оңтүстік қазақстан облысы Отырар ауданының Қоғам орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Байдуллаева Ақнұр

Тақырыбы: Г г дыбысы мен әрпі.

Білім саласы: «Қатынас», «Шығармашылық».

Білім бөлімі: Сауат ашу.

Мақсаты: Білімділік: Г дыбысы және әрпімен таныстыру. Өтілген  

                   дыбыстарды  қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың    

                   ерекшеліктерін еске түсіру,

                   Дамытушылық: Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол 

                                                  қимылын жаттықтыру.

                   Тәрбиелік: Имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Кеспе әріптер, ойыншықтар, үлестірмелі суреттер, қима 

                       қағаздар, ребустар, көк, қызыл түсті дөңгелектер,

                       интерактивті  тақта.

Әдісі: сөздік, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап ойын.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің қызметі

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушы қозғаушы

1-мин

«Шаттық шеңбері»

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Баршаңызды құрметтеп,

Бас иеміз біз.

Балалар қонақтармен амандасады.

Ізденуші – ұйымдастырушы.

Өткенді еске түсіру.

Балаларға дөңгелекшелер тарқатып, дыбыстарды  атау.Балалар айтылған дыбысқа сай дөңгелекшені көрсетеді.

«Ғажайып сәт» ұйымдастыру

Тапқышбек бізге қонаққа келді, ол жай келмепті бізге бірнеше тапсырмалар ала келіпті деп,

1-тапсырмасымен таныстыру.

1-тапсырма

Жұмбақ жасыру

  • Аналарға сыйлайтын,
  • Аралар бал жинайтын.
  • Үзуге адам қимайтын,
  • Бұл не?
  • Қане, балалар, гүл деп айтайықшы!
  • Гүл сөзі қандай дыбыстан басталған?
  • Г дыбысын айтайықшы?

  • Қалай айтылып тұр?

  • Олай болса, Г – қандай дыбыс?

    Дұрыс, оны қай түспен         белгілейміз.

– Өте жақсы! Г дыбысы сөз басында, сөз ортасында кездеседі. Мысалы: Буынға бөлгізу

Гүл – 1 буын, 3 дыбыс

шеге – 2 буын, 4 дыбыс.

кенгуру – 3 буын, 7 дыбыс

2-тапсырма

«Әдемі етіп жазамыз!»

Г әрпімен таныстыру

1. алгоритмімен танысыру

2. ауада жазғызу

3. дәптерге жазғызу Гг

3-тапсырма

«Сергіту сәті»

Шаршағанда ырғалып,

Гүлге ұқсап демалам. Қанатымды бір қағып,

Гүлдей болып жайқалам.

4-тапсырма

«Оқимыз, ойлаймыз!»

гү-гү-гү – қызыл гүл

ге-ге-ге – қисық шеге

гі-гі-гі – жинаймыз егін.

5-тапсырма

«Қай әріпті жоғалттым?»

Шарты: Балаларға суреті бар қима қағаздар тарқатылып сурет атауындағы қай әріп жоқ екенін тапқызу

6-тапсырма

Ребус шешу

Мысалы:

А-қызыл,

Д-көк,

О- қызыл,т.б

Балалар Тапқышбекпен сәлемдеседі.

  • Г дыбысынан
  • Г-г-г

Сөз басында

Ортасында

Ортасында 

Г г әрпін жазады, Ғ ғ әрпіне ұқсайтынын айтады.

Балалар қимылмен көрсетеді.

Буындарды оқиды, сөз ойлайды.

Балалар өз беттерінше орындайды.

Гүлнұр,

Гүлсім,

Айгүл

Жетекші – жөндеуші

Қорытынды:

Тақтадан

 Тапқышбектің сөзін оқыту.   Мақтап-мадақтау

«Рахмет» сөзін оқиды

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырата білу. Өтілген

                      дыбыстарды есте сақтай білу.

Қалыптасқан түсінік: Сөз ойлау, жұмбақ шешу, ребус шешу.

Орындаушылық қабілеті: Әріпті таза, үлгіге қарап жазу.

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!