Г дыбысы мен әрпі

0









Г дыбысы мен әрпі

Автор: Кенжесариева Аманкуль Мырзахановна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-05


Материал туралы қысқаша түсінік

1 сынып Қысқа мерзімді жоспар




Қысқа мерзімді жоспар

Пән : Сауат ашу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі :4 бөлім Бізді қоршаған әлемКүні: Мұғалімнің аты-жөні : Кенжесариева Аманкул
Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы : Г г дыбысы және әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме ) 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу , түсініп оқу ) қолдану 1.3.8.1..Жазу жолын , жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап , әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:

  • Г г әріпін таниды,оны дыбыспен сәйкестендіреді.
  • Г г дауыссыз дыбыс екенін айтады,шартты белгілермен көрсетеді.
  • Г г әріпінің баспа,жазба түрін ажыратады.
  • Сөздерді буындап,тұтас түсініп оқиды.
  • Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады.
  • Жазу жолының жоғарғы және төменгі сызығын сақтап жазады.
  • Көптеген оқушылар:

  • Әріп элементтерін каллиграфия талаптарына сай жазады.
  • Г г дыбысының неге дауыссыз екенін дәлелдей алады.
  • Кейбір оқушылар:

  • Мәтін құрылымын сақтай отырып құрайды
  • Бағалау критерийі
  • Әріптерді таниды және дыбыспен сәйкестендіріп оқиды
  • Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды
  • Каллиграфиялық талаптарды сақтап жазады
  • Құндылықтарды дарыту Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.Суретпен жұмыс барысында қарым қатынас жасау қабілеті дамиды
    Пән аралық байланыс ЖаратылыстануТабиғат көріністері
    АКТ қолдану дағдылары
    Бастапқы білім Дауысты және дауыссыз дыбыстарды біледі. Берілген буыннан сөз құрайды.
    Жоспар
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған ісәрекет Ресурстар
    Сабақтың басы

    Сабақтың ортасы

    5 мин

    32 мин

    Зейінді шоғырландыру «Кел шешейік»ойыны Аналарға сыйлайтын,Аралар бал жинайтын.Бұл немене балалар,Үзуге адам қимайтын.(Гүл)«Гүлдер әлеміне саяхат» әдісі бойынша топқа бөлу.Гүлдердің түрлері бойынша топқа бөлемін. Суретпен жұмыс Ұжымдық жұмыс«Ойлан ,ой айт» әдісіТабиғат көрінісін көрсете отырып,сөйлем құрайды. Мақсаты1)Сөйлемді дұрыс құрайды.2)Сөйлемдерді байланыстырады.3)Суреттің мазмұнын ашады.“Сөздік бағалау” “Жарайсың” “Өте жақсы” “Керемет”

    Гүл – әсемдік символы.Гүлді мерекеде, тойда, қуанышта, туған күнде бір-бірімізге сыйлаймыз.— Гүл – дегенде қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? Олай болса бүгінгі сабақтың мақсаты «Г дыбысы мен әрпі».

    Ой қозғау : «Шашылған әріп»әдісіӨткен әріптердің ішінен Г г әріпінің баспа,жазба кіші және үлкен әріптерін таңдайдыГ г дыбысы, дауыссыз , ұяң, сөздердің басында, ортасында кездеседі.Гүл сөзіне дыбыстық талдау жасату.

    Ойын Қол шапалақтауШарты;егер айтылатын сөздің ішінде Г дыбысы болса,онда қол шапалақтайсыңдар,егер Г дыбысы жоқ болса онда қол шапалақтамайсыңдарОқулықпен жұмыс«Белсенді әрекет» әдісіОқушылар оқулықта берілген сөздерді тізбектей оқып,шығу.Қай буында Г дыбысы барын ажыратады,баспа түрімен танысады. Топтар бас бармақпен бағалайды. Дәптермен жұмыс : «Бірлесіп жазу»әдісі Г г әрпінің элементтерімен таныстырамын. (Г әрпін бірнеше жолға орнату )Баспа,жазба түрін салыстырадыӘріпті жазу каллиграфиясын сақтап жазу. Бағалау «Смайлик » Дәптерге смайлик жапсыру Мақсаты: тапсырманы зейінді, ынталы орындау дағдыларын қалыптастыру.Сергіту сәтіШаршағанда ырғалып,Гүлге ұқсап дем аламҚолымызды қозғалтаГүлдей болып жайқалам.. Жұптық жұмыс. Сөз ойла, тез ойла” Г дыбысынан басталатын адам аттарын жазуБағалау: смайлик арқылыТоптық жұмыс «Ойлан,тап» әдісі1 топ Буыннан сөз құрайды 2 топ Г г дыбысынан басталатын сөздерді топтастырады 3 топ Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды Бармақпен бағалауМақсаты тапсырманы зейінді,ынталы орындау дағдыларын қалыптастыруҚалыптастырушы бағалау 1-тапсырмаСуреттердің атауын жаз Дескриптор Білім алушы-Әріп элементтерін дұрыс байланыстырадыжазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайдыСөздерді сауатты әрі көркем жазады

    п а Г Пг М

    .

    Сабақтың соңы 3 мин РефлексияСұрақтар:

  • Сабақ ұнады ма?
  • Сабақтан не білдім?
  • Нені білгім келеді?
  • Сұрақтар:

  • Бүгін қандай дыбыспен таныстық ?
  • Г қандай дыбыс ?
  • Г дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
  • Г дыбысынан келетін сөздерді ата ?
  • Гүлдермен бағалау.Бүгінгі сабақты барлығын түсіндім:қызыл түсті гүлге, Енді түсініп келемін:сары түсті гүлге . түсінбедім.ақ гүлге стикерлерді жабыстырады

    Қосымша ақпарат
    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Ауызша бағалау: жарайсыңдар, бәрекелді, өте жақсыМақсаты: оқушылардың сабаққа қызығушылығы артады, ойын еркін жеткізеді.

  • « Бас бармақ»
  • Мақсаты: топтар бас бармақ арқылы әділ баға береді.

  • Дәптерге смайлик жапсыру
  • Мақсаты: тапсырманы зейінді, ынталы орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы баға:Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән : Сауат ашу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі :4 бөлім Бізді қоршаған әлемКүні: Мұғалімнің аты-жөні : Акимова Айгүл
    Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақтың тақырыбы : Г г дыбысы және әрпі
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме ) 1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу , түсініп оқу ) қолдану 1.3.8.1..Жазу жолын , жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап , әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
    Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:

  • Г г әріпін таниды,оны дыбыспен сәйкестендіреді.
  • Г г дауыссыз дыбыс екенін айтады,шартты белгілермен көрсетеді.
  • Г г әріпінің баспа,жазба түрін ажыратады.
  • Сөздерді буындап,тұтас түсініп оқиды.
  • Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады.
  • Жазу жолының жоғарғы және төменгі сызығын сақтап жазады.
  • Көптеген оқушылар:

  • Әріп элементтерін каллиграфия талаптарына сай жазады.
  • Г г дыбысының неге дауыссыз екенін дәлелдей алады.
  • Кейбір оқушылар:

  • Мәтін құрылымын сақтай отырып құрайды
  • Бағалау критерийі
  • Әріптерді таниды және дыбыспен сәйкестендіріп оқиды
  • Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды
  • Каллиграфиялық талаптарды сақтап жазады
  • Құндылықтарды дарыту Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.Суретпен жұмыс барысында қарым қатынас жасау қабілеті дамиды
    Пән аралық байланыс ЖаратылыстануТабиғат көріністері
    АКТ қолдану дағдылары
    Бастапқы білім Дауысты және дауыссыз дыбыстарды біледі. Берілген буыннан сөз құрайды.
    Жоспар
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған ісәрекет Ресурстар
    Сабақтың басы

    Сабақтың ортасы

    5 мин

    32 мин

    Зейінді шоғырландыру «Кел шешейік»ойыны Аналарға сыйлайтын,Аралар бал жинайтын.Бұл немене балалар,Үзуге адам қимайтын.(Гүл)«Гүлдер әлеміне саяхат» әдісі бойынша топқа бөлу.Гүлдердің түрлері бойынша топқа бөлемін. Суретпен жұмыс Ұжымдық жұмыс«Ойлан ,ой айт» әдісіТабиғат көрінісін көрсете отырып,сөйлем құрайды. Мақсаты1)Сөйлемді дұрыс құрайды.2)Сөйлемдерді байланыстырады.3)Суреттің мазмұнын ашады.“Сөздік бағалау” “Жарайсың” “Өте жақсы” “Керемет”

    Гүл – әсемдік символы.Гүлді мерекеде, тойда, қуанышта, туған күнде бір-бірімізге сыйлаймыз.— Гүл – дегенде қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? Олай болса бүгінгі сабақтың мақсаты «Г дыбысы мен әрпі».

    Ой қозғау : «Шашылған әріп»әдісіӨткен әріптердің ішінен Г г әріпінің баспа,жазба кіші және үлкен әріптерін таңдайдыГ г дыбысы, дауыссыз , ұяң, сөздердің басында, ортасында кездеседі.Гүл сөзіне дыбыстық талдау жасату.

    Ойын Қол шапалақтауШарты;егер айтылатын сөздің ішінде Г дыбысы болса,онда қол шапалақтайсыңдар,егер Г дыбысы жоқ болса онда қол шапалақтамайсыңдарОқулықпен жұмыс«Белсенді әрекет» әдісіОқушылар оқулықта берілген сөздерді тізбектей оқып,шығу.Қай буында Г дыбысы барын ажыратады,баспа түрімен танысады. Топтар бас бармақпен бағалайды. Дәптермен жұмыс : «Бірлесіп жазу»әдісі Г г әрпінің элементтерімен таныстырамын. (Г әрпін бірнеше жолға орнату )Баспа,жазба түрін салыстырадыӘріпті жазу каллиграфиясын сақтап жазу. Бағалау «Смайлик » Дәптерге смайлик жапсыру Мақсаты: тапсырманы зейінді, ынталы орындау дағдыларын қалыптастыру.Сергіту сәтіШаршағанда ырғалып,Гүлге ұқсап дем аламҚолымызды қозғалтаГүлдей болып жайқалам.. Жұптық жұмыс. Сөз ойла, тез ойла” Г дыбысынан басталатын адам аттарын жазуБағалау: смайлик арқылыТоптық жұмыс «Ойлан,тап» әдісі1 топ Буыннан сөз құрайды 2 топ Г г дыбысынан басталатын сөздерді топтастырады 3 топ Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды Бармақпен бағалауМақсаты тапсырманы зейінді,ынталы орындау дағдыларын қалыптастыруҚалыптастырушы бағалау 1-тапсырмаСуреттердің атауын жаз Дескриптор Білім алушы-Әріп элементтерін дұрыс байланыстырадыжазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайдыСөздерді сауатты әрі көркем жазады

    п а Г Пг М

    .

    Сабақтың соңы 3 мин РефлексияСұрақтар:

  • Сабақ ұнады ма?
  • Сабақтан не білдім?
  • Нені білгім келеді?
  • Сұрақтар:

  • Бүгін қандай дыбыспен таныстық ?
  • Г қандай дыбыс ?
  • Г дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?
  • Г дыбысынан келетін сөздерді ата ?
  • Гүлдермен бағалау.Бүгінгі сабақты барлығын түсіндім:қызыл түсті гүлге, Енді түсініп келемін:сары түсті гүлге . түсінбедім.ақ гүлге стикерлерді жабыстырады

    Қосымша ақпарат
    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Ауызша бағалау: жарайсыңдар, бәрекелді, өте жақсыМақсаты: оқушылардың сабаққа қызығушылығы артады, ойын еркін жеткізеді.

  • « Бас бармақ»
  • Мақсаты: топтар бас бармақ арқылы әділ баға береді.

  • Дәптерге смайлик жапсыру
  • Мақсаты: тапсырманы зейінді, ынталы орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Рефлексия Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы баға:Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.