Есептеу техникасының даму тарихы

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютер және мен Мектеп: №128 ЖББМ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Досполова С. А Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Есептеу техникасының даму тарихы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Есептеу техникасының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу Сабақтың мақсаты Есептеу техникасының тарихы мен перспективасы жөнінде біледі, қосымша ақпаратпен бөлісе алады Бағалау критерийі Есептеу техникасының даму тарихы мен алғашқы компьютердің сипаттамасын атап айтады Есептеу техникасының кезеңдерін салыстырып негізгі айырмашылықтарын сипаттай алады «Болашақ компьютер» жайлы өз ойын ұсына алады Тілдік мақсаттар Абакус, шоттар, Арифмометрлер, аналитикалық машина, буындар, ENIAC, лампалар, МЭСМ, БСЭМДиалог құруЕртеде пайданалған есептеуіштер қалай аталды………1буын және 4-буын компьютерлерінің ерекшеліктері қандай болды?……….. Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Оқушыларды құрмет, ынтымақтастықпен қарым-қатынас, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу Пәнаралық байланыс тарих, бейнелеу өнері Алдыңғы білім Ерте кездегі қолданылған есептеу құрылғыларын біледі. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Үй тапсырмасын сұрау

Жаңа сабақ

Білу,Түсіну

Қолдану

Талдау

Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл-күйлерін сұраймын, сабаққа сәттілік тілеймінСары, көк асықтарды қоржыннан алады. Сол асықтардың түстеріне қарай топтастырамын.Топтың ережесімен таныстырып кетемін. Оқушылар топ ішінен ақылдаса отырып топ басшысын сайлап алады, топ басшысы топ мүшелерінің алған ұпайларын белгілеп отырады. Оқушыларды критерийлермен таныстырып, бағалау парақтарын үлестіремін.1-топ. Ноутбук тобы.2-топ. Сервер тобы.Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру. bilimland.kz сайтынан видео бейне көрсетіледі.«Кубизм» әдісін қолданып, үй тапсырмасын сұрау. Алдыңғы білімді жетілдіру мақсатында өткен тақырыптан сұрақтар қойылады. 1.Эргономика дегеніміз не?2.Эргономика сөзі грек тілінен аударғанда қандай мағана береді?3. Эргономика ғылымы неліктен пайда болды?3. Компьютермен жұмыс істеу кезінде жасауға болатын және жасауға болмайтын ережелерге мысал келтіріңдер?4. Не себепті компьютермен жұмыс істеу барысында түрлі жаттығулар жасап отыру керек?5. Неліктен мониторға дейінгі қашықтықты сақтау керек?6. Эргономика ережесін сақтамау салдары қандай болуы мүмкін?bilimland.kz сайтынан видео бейне көрсетіледі.https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/esepteuish-texnikanyng-damu-tarixy.Топтық жұмыс: Постер қорғауОқулықпен жұмыс№1 топқа І және ІІ буын компьютерлері№2 топқа ІІІ және IV буын компьютерлері «Бас бармақ» тәсілі арқылыОқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын жоғарыда берілген критерийлер бойынша бағалай алады. Топ басшысы топ мүшелерінің алған ұпайларын бағалау парағына белгілеп отырады.

Тапсырма 1. «Ойлан-бірік-бөліс» әдісіКестені толтыру

«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалайдыТапсырма 2 «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы, Ретін анықта тапсырмасын орындау

Топ басшысы бағалайдыТапсырма 3. «Менің ойым» әдісі«Болашақ компьютер» ақпараттық моделін құру. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.

Тақта, оқулық, дәптер, интерактивті тақта.

Компьютер, улестірмелі материалдар, бағалау парақшалары, маркер, плакат

bilimland.kz сайты

оқулық

Кері байланыс

Бағалау

«Білім ағашы» әдісімен кері байланыс жасатуСабақтан алған әсерлерін, тақырыпты түсінгендерін немесе толық түсіне алмағандықтарын стикерлерге жазып «Білім ағашына» апарып іледі.Қызыл түс- тақырыпты толық түсіндім;Сары түс- тақырыпты толық түсінбедім;Жасыл түс- тақырыпты түсіне алмадым.

Сабақ соңында топ басшылары бағалау парағын өткізеді. Бағаланады.

Үй жұмысы: «Болашақ компьютер» эссе жазу.

Стикер, «Білім ағашының» суреті

Бағалау парақшасы

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Кубизм», «Ойлан-бірік-бөліс», «Бірге ойлаймыз», «Менің ойым» әдістеріарқылы оқушылардың білу, түсіну, қолдану дағдыларын қалыптастырамын. Тапсырмаларды оқушыларға саралап беремін.Кейбір оқушыларға қиындығы жоғары тапсырма беремін. «Бас бармақ», «Өзін-өзі бағалау», «Екі жұлдыз бір тілек» әдістері арқылы бірін-бірі бағалайды. Топ мүшелері өзін-өздері, топтарды жеке-жеке бағалайды. «Смайликтер», «Бас бармақ», — көтермелеу, мақтау, мадақтау сөздерін қолдану Мұғалімнің рұқсатынсыз кабинетте жүруге болмайды;Жұмыс барысында бір-біріне кедергі жасауға болмайды;Алғашқы медициналық көмекті көрсете алу керек. Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Постер қорғанда оқушылар топ құрамында бірлесе жұмыс жасауды, өзгелермен тіл табысудың, ортақ шешімге келудің тәсілдерін меңгереді. Белгілі бір проблеманы шешуде ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасай отырып, сыни тұрғысынан жазу мен оқу арқылы өз білімдерін ортаға салды. Оқушылар өзін өзі және сыныптастарының жұмыстарын жоғарыда берілген критерийлер бойынша бағалай алды.Топ басшысы топ мүшелерінің алған ұпайларын бағалау парағына әділ, шынайы белгілеп отырдуға үйренді.«Ойлан-бірік-бөліс» әдісі таңдау пән бойынша тақырыптың мазмұнымен анықталып, алынған. Осы әдісті қолдану барысы оқу мақсаттарына жетуге ықпал етіп, оқушыларды оқуға тартуға бағыттайды.«Бірге ойлаймыз» әдісінің көмегімен сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартып, жұмысқа араластруы үшін қолдандым. Тапсырманы орындауда талқылауға және диалогқа ықпал етті және оқушылар бойынан қызығушылықты оятты.«Менің ойым» әдісін қолдану оқушылар дың өз ойларын емін-еркін жеткізе алуларына жол ашты, олардың тіл байлығы дамыдыСабақтың негізгі мақсаты есептеу техникасының дамуы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу болатын. Оқушылар осы туралы толық мәлімет алып шықты. Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?