Есептер шығару

0
САБАҚ:Есептер шығару Мектеп: Жамбыл Күні:20.11.2018ж Мұғалімнің есімі:Есбергенова С СЫНЫП: 2ә Қатысқандар саны: Қатыспағандар: Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
  • Оқушылар екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығаруды
  • Үйренеді. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі,тарих. Жоспарланғануақыт Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 5 минут Топқа бөлу 2 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.

    Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.

    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

    Ортасы 20 минут Білу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Жұптық жұмыс. Кестені толтыру.Дәптермен жұмыс.( 5 + 4) – 3( 5 – 3 ) + 4(4-3) + 5Дәптермен , тақтамен жұмыс.№2. 1 – тәсіл( а + в) – с2 – тәсіл (а – с) + в 3 – тәсіл ( в- с) + а№3( 7 + 6) – 5 (59 – 12 ) – 9( 25 + 36 ) -6

    № 4. Жұптық жұмыс.( 8 + 7) – 5=10 ( 8 – 5 ) + 7(7 – 5 ) + 8 Жауабы : 10 гүл

    Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.

    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    Сергіту сәті 2 минут Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» Видеожазбадағы би Аяқталуы 20 минут Қызықты қосымша тапсырмаларды орында:

    Үлестірмелі тапсырмалар.

    Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? «Бағдаршам» әдісі Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?