Екі таңбалы санға жазбаша қалдықсыз бөлу тәсілдері.

0
262
Пәні: математикаКүні: 15.01.2019жСыныбы: 4 « Б »Сабақтың тақырыбы:Екі таңбалы санға жазбаша қалдықсыз бөлу тәсілдері.Сабақтың мақсаты:оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша қалдықсыз бөлу тәсілін үйретуКүтілетін нәтижелер:әртүрлі есептер шығару; кеңістікті ойлау мен есете сақтау қабілетін дамыту; өз күшіне сенуге тәрбиелеу. Сабақтың типі:Аралас сабақҚолданылатын әдістер:Сұрақ-жауап, қорытындылау.Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекеті:Оқушы әрекеті:Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру

  • Оқушылардың сабаққа керек құралдарын даярлату
  • Оқушылар сабаққа назарларын аударады.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі 3,7 Оқушылар тексереді.Мақсат қою кезеңі Екі таңбалы санға жазбаша қалдықсыз бөлуді тәжірибеде қолдана білу.Жаңа материалды түсіндіру кезеңі Ауызша есептеу. №1. Жаңа сабақ№2 а) оқушыларға түсіндіре отырып шығарту, қосымша бірнеше мысалдар келтіру.ә) Оқушылар жеке жұмыс жасайды.Дұрыстығын жұппен жұмыс барысында тексереді.Жаңа материалды түсінгендерін зерттеу кезеңі Оқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс №3 Амалдар ретін орында73*36-(56 898-56 574):36=2628-324:36=64356-288:32+(8350*42-201)+248:31=347+350499+8=350 854№4 есепті шығар.

  • 140 000 210 000 24 000 1 800
  • 80 000 140 000 16 000 1 200
  • 48 000 84 000 9 600 720
  • №5

  • (960-640):8=40
  • (640:40)+8=24

  • 8-6=2 600:2=300 (6*300)+600=24 000
  • Дәптерге жазады,дұрыстығын тақтамен тексереді.Сергіту сәті Көтеріліп шаңырақ,Уықтары шаншыларКерегелер керіліп,Өрімдей боп өрілер.Бәріміз жүрсек айналып,Киіз үй боп көрінер.Оқушылар тыңдайды,көреді,қайталайды.Бекіту кезеңі 6 Сызба бойынша есептер құрастырып, оларды шығар.Үйге тапсырма беру, бағалау кезеңі№6, 7 12 бет 2 бөлімҮй тапсырмасынан түсінбегенін сұрайды.