Екі таңбалы санға жазбаша көбейту, математика
Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша көбейту тәсілін үйрету; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білуін дамыту; балаларды ақыл — ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ Әдісі түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6 б, в №8; 5 бет.
ІІІ. Өткенді пысықтау: 318∙30+318∙7 өрнегінің мәнін табуда қандай тиімді тәсілді қолданамыз? Осындай мысалдар келтіру, оқушылармен ауызша есептеп мәнін табу.
ІҮ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ: № 1 жаттығу түсіндіру.
345∙34=11730
983 ∙31=30473
458∙95=43510
23476∙21=492996
19031∙51=970581
10003∙98=980294
234∙34=7956
1243∙36=44748
3109∙29=90161
№6 есеп оқушылармен талдай отырып шығару.
Шешуі: t=260:(60+70) =2 сағ
Жауабы: 2 сағаттан кейін кездеседі.
ҮІ. Жаңа сабақты пысықтау:
№6 есеп оқушылармен талдай отырып шығару.
Шешуі: t=260:(60+70) =2 сағ
Жауабы: 2 сағаттан кейін кездеседі.
ҮІІ. Бекіту. №8 тапсырмада геометриялық ұғымдарды еске түсіру.
— Балалар, қандай бұрыштар болады? Сүйір бұрыш деп қандай бұрышты айтамыз? Доғал бұрыш дегеніміз ше?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 7. 7 — бет.
Бағалау
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту жүктеу
Дереккөз: http://bilimdiler.kz/