Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34•23 және 782:24
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34•23 және 782:24
Автор: Мажимова Аңсаған Берікболқызы
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-19
Материал туралы қысқаша түсінік
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34•23 және 782:24
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санға көбейту және бөлуге байланысты есептер, теңдеулер шешу, мазмұнды есептер шығарту арқылы есеп шығару дағдысын қалыптастыру.
Ойлау қабілеттерін дамыту.
Ұлттық ойындарды танытып, оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Әдіс: түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап, ойын арқылы есептерді шешу, тиянақтау.
Көрнекілігі: Үлестірме қағаздар, асық, тақия.
Математика | |||
Сабақтың тақырыбы | Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі. 34·23 және 782:24 | ||
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор | ||
Сабақтың жабдығы | суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. | ||
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санға көбейту және бөлуге байланысты есептер, теңдеулер шешу, мазмұнды есептер шығарту арқылы есеп шығару дағдысын қалыптастыру.Ойлау қабілеттерін дамыту.Ұлттық ойындарды танытып, оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.Әдіс: түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап, ойын арқылы есептерді шешу, тиянақтау.Көрнекілігі: Үлестірме қағаздар, асық, тақия. | ||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
Бағалау парақшасымен таныстыру | |||
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. | |
Ынтымақтастық атмосферасы | Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
|
Үй тапсырмасын пысықтау | Көбейту кестесін еске түсіру | Оқушылар ауызша орындайды | |
Жаңа сабақ | 1-топӨрнекті жаз және мәнін тап.5168 — ді 172-ге арттыр.39000 13-тен неше есе артық?2963-ті 100 есе арттыр.2-топ6т 31кг * 631 кг 702ц * 7т 2ц 8тәул * 200 сағ280км4м*28040м 2дм²* 2000см²310см * 31дм 51ц67кг*51670кгОқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындату.Дәртермен жұмыс. | ||
Сергіту сәті | Оң қолымда бес саусақ,Сол қолымда бес саусақ.Алақанды ашамызБесті беске қосамыз.Кел санайық ал мұны,Нешеу болды барлығы?Оң қолымда бес саусақ,Сол қолымда бес саусақ.Жасырып ем бесеуін,Қалды мұнда нешеуі?Бесеу екен қалдығы,Нешеу еді барлығы? | ||
Ой толғаныс | Әр топқа осындай тапсырмаар беру.Тапсырмалар:І деңгей. 3 ұпайКөбейтуді орында және оны көбейткіштердің біреуіне бөлу арқылы тексер4267*4054823*605Қалдықпен бөлуді орында және тексер.29756:561025:127ІІ деңгей. 4 ұпайЖоқ сандарды жаз.: 172 = 89 : 603 = 204 (қалд.52) Егер әр адам күніне 10 л су пайдаланса, 100000л су 1000 адамға қанша күнге жетер еді?ІІІ деңгей. 5 ұпайА + В =11А Х В.=28 6, 42 , 884, 28, …7, …, …. | ||
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды? | |
Үй тапсырмасы | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау | Оқушылар күнделіктеріне жазады | |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады | |
Кері байланыс |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.