Достық әлемі

0








Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Достық әлемі

Автор: Елеманова Гаухар Азымбетовна

Бағыты: Балабақша Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Жарияланған уақыты: 2019-02-12


Материал туралы қысқаша түсінік

«Достық» ұғымын, оның құндылық ретіндегі мәнін түсіндіру.
— Достық, татулық, бірлік ұғымдарын түсіндіру;




Білім беру саласы: Әлеумет Бөлімі: Өзін-өзі тану Тақырыбы: Достық әлеміМақсаты: «Достық» ұғымын, оның құндылық ретіндегі мәнін түсіндіру.

  • Достық, татулық, бірлік ұғымдарын түсіндіру;
  • Өзара татулық сезімдерін дамыту;
  • Достықты қадірлей білуге тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: дәптер, хрестоматия.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс- әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Шаттық шеңбері-Амансыңдар ма, балалар! Мен сендермен кездескеніме қуаныштымын. Енді бәріміз мына өлең жолдарын бірігіп айтайык.Достарды біз қолдаймыз,Қиын шақта қорғаймыз, Біздің топта ұл қыздар, Тату-тәтті ойнаймыз. Балалар дөңгелене тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Ұйымдастыру-шылық -ізденістік Балалар мен сендерге қазір С.Сейтеновтың әңгімесін оқып берейін ал сендер мұқият тындаңдар.Сұрақ-жауап арқалы әңгімелесу:

  • Еркін мен Төкен достықты қалай түсінді?
  • Еркіннің атасы немересіне достық туралы қандай ақыл берді?
  • Сергіту сәтіОрнымыздан тұрамыз,Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір,Бұрыламыз солға бір.Дидактиқалық ойын.Ойын:» Достық неден басталады, дстыққа не жарасады?»

  • Балалар жақсыға «иа» жаманға «жоқ» деп жауап беру керексіңдер.
  • Достық танысудан бастала ма?Достыққа қамқорлық жараса ма?Достық төбелестен бастала ма?Достық мазақтағаннан бастала ма?Достық бірліктен бастала ма?Достыққа татулық жараса ма?Дәптермен жұмысБалалар достарыңа арнаған ашықхаттың сүретін салыңдар.Оны киып алып достық ағашына бегітіңдер.Билингвальді компонент:Достық- дружбаТыныш-мирноТыныштық сәті-Балалар денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғарғы көтеріп отырыңдар.Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алыңдар.Енді көздеріңді ашсаңдарда болады.Ұжымдық жұмыс. «Достық шеңбері»Алақандарымызды бояуға салып, ватмаға бастырып шығайық.Қараңдаршы, қандай түрлі түсті, үлкен, әдемі, шеңбер пайда болды.

    Балалар мұқият тыңдайды

    Балалардың жауаптары тыңдалады .

    Өлең мазмұнына сай қимыл-қозғалыс жасайды

    Балалар ойын ойнайды.

    Балалардың жауаптары

    Дәптердегі берілген тапсырманы орындайды.

    Балалар орындайды.

    Рефлексиялық-түзетушілік Балалар біз «Өзін-өзі тану әлемәнің» «Достық» аялдамасында көптеген, жақсы қасиеттермен таныстық.Балалар бүгінгі іс- әрекетімізді мына өлең жолдарымен аяқтайық: Балдырған боламыз,Досты көп табамыз.Қашан да, қайда да.Достар бір- біріне Сенімді боламызЕкі деген екі дос,Бірін-бірі қимайтын.
  • иә
  • Өлеңді қайталайды.

    Күтілетін нәтиже: Орындайды: Достық тұралы өз түсініктерін айтады. Түсінеді: «Достық » ұғымын түсінеді. Қолданады: Сұрақтарға жауап береді.

    >







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.