Денсаулық сақтаудағы маркетинг слайд,презентация
Денсаулық сақтаудағы маркетинг слайд,презентация
«Маркетинг — бұл мақсат нарықты дұрыс таңдаудың, сатып алушыны өзінің компания үшін ең үлкен құндылықты білдіретініне сендіру арқылы тұтынушыларды тарту және олардың санын сақтап, өсірудің өнері мен ғылымы, сонымен қатар «тұтынушылар мен нарықтық қызметті реттеудің мәселелерін реттелген және мақсатты бағытталған түсіну үрдісі» (Филипп Котлер).
Осыған байланысты медициналық қызметтің қажеттілігінің құрылымы мен көлемін оптимазациялау қажет. Сондықтанда маркетингтің көмегімен науқасқа қандай медициналық көмегін қажет екендігі, қанша ақша төлей алатындығы, медициналық көмегін нақты түрі мен сапасы туралы ақпарат ала-аламыз.
Бірінші кезеңі тауарларды артық өндірумен,яғни олардың ұсынымы сұранымнан артық болса бастауымен байланысты.Бұндай жағдайда,кәсіпорынның негізгі мақсаты тауарларды барынша көп шығару,сосын барлық әдістермен оларды сатып алуға тұтынушыларды мәжбүр ету.
Екінші кезеңнің негізгі принципі өндірушілерді тұтынушыларға,нарыққа бағалау болады.
Үшінші кезеңі жетпісінші жылдардағы ірі экономикалық дағдарыстармен байланысты
Өндіруші кәсіпорынның, сатушының және экспортшының межелі уақыт кезеңінде маркетингінің барлық салалары бойынша іс-қимылдарын айқындайтын өзара байланысты шаралар жүйесі.
Қысқа мерзімді бағдарла маларда кәсіпорынның іс-қимылдары бағдарламасы көбірек тәптіштеліп, нақтыланады.
Ұзақ мерзімді бағдарламаларда маркетинг стратегиясына сәйкес уақыттың ұзақ кезеңі қамтылады.