Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері

0
1 бет

Қарабутак орта мектебі
География пәнінің мұғаліміТуремуратова Айгуль Маратовна

2 бет

«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер — бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады» (Н. Ә. Назарбаев)

3 бет

Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері

4 бет

Мақсаты: Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін өзгертіп, жаңарту енгізу, оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау және сабаққа деген қызығушылықты ояту Міндеттері: Табиғи қабілеттеріне, қызметтеріне сәйкес жоғары деңгейге көтерілуіне және дарындық қасиеттерінің ашылуына толық жағдай жасау, білімге құлшыныстарын арттыруОйлау қабілетінің ұштала түсуіне ықпал жасау және пәнге қызығушылықтарын нығайтуӨз беттерімен ізденіп жұмыс жасау және өз пікірлерін қорғай алу дағдысына бейімдеу.Ынтасын және белсенділігін арттыру, толық бағалау

5 бет

6 бет

7 бет

Жаратылыстану5 сынып
Қарабұтақ орта мектебі
Пән мұғалімі: А.Н.Зекешова

8 бет

Үй тапсырмасына дайынбыз ба?

9 бет

Адам өміріне қажетті 5 жағдай:
Ауа
Жарық
Жылу
Су
Тағам

10 бет

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет._________________________________________
Constantinople
Константинополь

Сіздің нәтижеңіз қандай?өте жақсы: 10 және одан да көп сөзжақсы: 8 және одан да көп сөзжаман емес: 6 және одан да көп сөз

11 бет

Физикалық география 6 сынып
Қарабұтақ орта мектебі
Пән мұғалімі: А.Н.Зекешова

12 бет

Alphabet Line
Бізге 5 ерікті қажет!Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. __________________ Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: А — Aббаттық Б – Білге қаған В – Византия
Әліпби желісі

13 бет

14 бет

Жер шарына саяхат

7 класс

15 бет

2
4
6
5
3
7
1

1 топ
2 топ

16 бет

Материктің көлемін анықтау
1.Солтүстіктен оңтүстікке қарай арақашықтық 20 градус және км

32 + 37 = 69 (градус)69 х 111 = 7659 (км)
2.Батыстан шығысқа қарай арақашықтық 10 градус және км.

15 + 52 = 67 (градус)67 х 109,6 = 7343,2 (км)

17 бет

Сұрақты тап…
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған.Қандай сұрақтар қойылды?
Грендландия
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

18 бет

Дайындал…Назар сал…Оқыңдар!
Әр оқушы берілген тақырыпты түсіндіруге көмектесетін заттар жинағын алады. Сіздің тапсырманы жоспарлау үшін 5 минутыңыз бар.

19 бет

Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді:СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі).ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. (Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу).
Тыңдайтын үшбұрыштар

20 бет

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.
Сұрақтары бар қорап

25 бет