Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері
«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер — бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады» (Н. Ә. Назарбаев)
Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері
Мақсаты: Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін өзгертіп, жаңарту енгізу, оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау және сабаққа деген қызығушылықты ояту Міндеттері: Табиғи қабілеттеріне, қызметтеріне сәйкес жоғары деңгейге көтерілуіне және дарындық қасиеттерінің ашылуына толық жағдай жасау, білімге құлшыныстарын арттыруОйлау қабілетінің ұштала түсуіне ықпал жасау және пәнге қызығушылықтарын нығайтуӨз беттерімен ізденіп жұмыс жасау және өз пікірлерін қорғай алу дағдысына бейімдеу.Ынтасын және белсенділігін арттыру, толық бағалау
Жаратылыстану5 сынып
Қарабұтақ орта мектебі
Пән мұғалімі: А.Н.Зекешова
Адам өміріне қажетті 5 жағдай:
Ауа
Жарық
Жылу
Су
Тағам
Физикалық география 6 сынып
Қарабұтақ орта мектебі
Пән мұғалімі: А.Н.Зекешова
Сұрақты тап…
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған.Қандай сұрақтар қойылды?
Грендландия
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді:СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі).ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. (Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу).
Тыңдайтын үшбұрыштар