Дауысты және дауыссыз дыбыстар – Бастауыш сынып – Bilim

0
236

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

1.1.3.1; мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау


1.1.9.1; сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажырату жəне дұрыс дыбыстау


1.3.8.1; жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.


1.3.7.1; мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мəтінді тексеру жəне қателерін түзету





Барлық сөз дыбыстардан тұрады,оларды жазуда әріппен белгілейміз.


Дауысты дыбыстар екіге бөлінеді: жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.


Жуан дауысты дыбыстар: а, о, ы, ұ.


Жіңішке дауысты дыбыстар: ә, е, ө, ү, і.


1-жаттығу.Суреттерді ретімен қойып шық және әңгімеле


2 – жаттығу. Мәтінді түсініп оқы.


● Ары қарай не болатынын болжап, мәтінді жалғастыр


●Мәтін мазмұнына  қарама-қарсы пікір айтып көріңдер



Сергіту сәті


3 – жаттығу.


Мақалды көркем жаз.


Еңбекпен тапқан нан тәтті



4 – жаттығу. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратып тапқа бөліп жаз. Жеке жұмыс


Дауысты дыбыстар: а, ә , е, о, ө, ұ, ү, ы, і, и, /у/


Дауыссыз дыбыстар: б ,в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң,п, р, с, т, ф, һ,х, ш, щ, ч, ц, /у/


Жұптық жұмыс


Асхана сөзіне дыбыстық талдау жасайды.



Суреттер






Сызба



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс.



http://www.bilim-all.kz/