ц дыбысы

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




ц дыбысы

Автор: Исмаилова Баян Байхашимовна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-16


Материал туралы қысқаша түсінік

«Цирк қызықтары» тақырыбы бойынша оқушылар
өздерінің барған, көрген цирктері туралы əңгімелейді. Өзі
барып көрген немесе сабақта көрсетілген видео бойынша
əңгіме жазу жұмысы ұйымдастырылады. Ол үшін
«Бағытталған жазу» стратегиясы басшылыққа алынады.
Алдымен жазылым кезеңінің мақсаттары дұрыс таңдалуы
қажет. Мақсат оқушылардың жазылымын жақсартуға жəне
өз бетімен жұмыс істеу қабілетін арттыруға көмегін
тигізетіндей болуы керек.




Түркістан обылысы, Ордабасы ауданы, Бадам елді мекені С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебікоммуналдық мемлекеттік мекемесіАшық сабақ

Сынып жетекшісі: Исмаилова Баян 3 «г» сынып

2018-2019 оқу жылы.

САБАҚ: Қазақ тілі Мектебі: С.СейфуллинМұғалім: Исмаилова Б
Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:00
Сабақтың тақырыбы 29-сабақ. Ц дыбысы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Сабақтың мақсаттары
Алдыңғы білімдер Ч, щ дыбыстары.
Жақсы мен жама
ЖОСПАР
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Дерек көздер
Ұйымдастыру кезеңі. 1 минут

2 минут

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)Сабаққа дайындығын тексеру.(Ұ)Психологиялық ахуал қалыптасыру. «Ертеңгілік шеңбері»

Қол алысып кане бізДос болайық бәрімізАйтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңбергеҚандай жақсы бір тұру Достарменен бір жүру Қандай жақсы дос болу! Үй тапсырмасын сұрауЖақсы мен жаман мәтінінен түсінік айту. күннің сәулесіне жақсы жаманды ажыратып жазады оқушылар.

(Ө.Ж М.К. Қ ) Жеке жұмыс:Есім-акроним.

Əр оқушы парталасы оған есімінің бастапқы əрпінен басталатын лайықты сын есімдерді жазады.Үлгі:С- сабырлы А – ақылды М – мейірімді А – адал Т– тəрбиеліӘр тапсырма орындалған сайын плакатқа бір бейненің бөліктерін жабыстыра отырып сабақ соңында не екенін көреміз.

Шеңбер құру

Үй жұмысы

Сабақтың басы5 минут

Ой қозғау

Сабақтың ортасы

Ой сергек

ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)Топқа біріктіру(Түтікшелердің түстері арқылы топқа біріктіру)

1-ші топ «Клоуындар» 2-ші топ «Акробаттар»3-ші топ «Шабандоздар» Жаңа сабаққа ену

Жұптық жұмыс:

3.4.1.1 (МК; Ұ; Қ) Ц əрпі бар сөздерді табу. Ц жəне с дыбыстарын өзара салыстыру.

Мəтіннен ц дыбысы бар сөздерді табады. Оның айтылуына назар аудартылады. Ц жəне с дыбыстарын өзара салыстырып, ой қорыту жасайды

3.3.3.1 (Ұ) Цирк ойындары туралы видео көру.

Оқушылардың алғашқы əсерлерімен бөлісу.

Сергіту сәті:Көңілді әуенге билейдіВидео ролик «Цирк» тақырыбында.

40-жаттығу. Оқушыларғаhttps://www.youtube.comсайтынан африкалық пілдер туралы түсірілген цирктен

үзінді көрсетіледі. Оқушылар алғашқы əсерлерімен бөліседі.

(МК; Ө; Қ) Берілген тақырып бойынша əңгіме жазу. Жіберілген қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.

«Цирк қызықтары» тақырыбы бойынша оқушыларөздерінің барған, көрген цирктері туралы əңгімелейді. Өзібарып көрген немесе сабақта көрсетілген видео бойыншаəңгіме жазу жұмысы ұйымдастырылады. Ол үшін«Бағытталған жазу» стратегиясы басшылыққа алынады.Алдымен жазылым кезеңінің мақсаттары дұрыс таңдалуықажет. Мақсат оқушылардың жазылымын жақсартуға жəнеөз бетімен жұмыс істеу қабілетін арттыруға көмегінтигізетіндей болуы керек. Топ ішіндегі жеке оқушылардыңмұқтаждықтары ескерілу керек. Мысалы:нəтижеге жету үшін кедергіні жеңуге баулу;жазылым барысы туралы талқылаудың белсенді қатысушылары болуға талпындыру;өзіне деген сенімділікті қалыптастыру;үйрену барысында бағалауға мүмкіндік беру. Оқушыларды бағалау жалпы сынып деңгейін ескере отырып қолданылады.

Жазба жұмыстарында жіберілген қателерінің түріне байланысты оқушылар топтастырылады. Тапсырманы қатесіз орындағандар өз алдына топ құрайды жəне оларға өз бетінше жұмыс беріледі. Жазба жұмысы тексеріледі. Жұмыстарын топта жариялап оқиды.

3.4.1.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Көп нүктенің орнына тиісті əріптерді қойып, сөйлемді көшіріп жазу.

41-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті əріптерді қойып,сөйлемді көшіріп жазады. Ц əрпі бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің

Түтікшелер

Суреттер жиынтығы

Сурет

Оқулықпен жұмыс

Постар қорғау

Көңілді əуен

https://www.youtu be.com

Варшавскийцирк.Африкан-ские слоны

Оқушылыр 1 сыныпта циркке барғандарын есіне түсірді

Оқулық

№2 дəптермен жұмыс

3.4.1.1 (МК; Ө; Ұ; Қ) Сөзжұмбақты шешіп, ц əрпі бар

сөздерді қатесіз жазу. Оқулық
Шығармашылық үзіліс. №2 дəптермен
42-жаттығу. Сөзжұмбақтың шешуін табу үшін жұмыс
тапсырмаларды оқып, дұрыс жауабын жазады (конституция,
центнер, концерт, цифр, мотоцикл, циркуль, цирк).Сөздерді
қатесіз жазуларына басшылық жасалады. Осы сөздерді
қатыстырып сөйлем құрайды.
Орындалған жұмысты топта жариялап оқиды.
Рефлексиялық -бағалау кезеңі
(Ө; Қ) Дұрыс жауапты белгілеу жəне сəйкестендіру.
Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне №2 дəптермен
рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орындатылады. жұмыс
Оқушылар дəптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс
жауаптардың бірін белгілейді.
Сөйлемді тиісті сөздермен толықтырып жазады.
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі
бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. №2 дəптермен
Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс
жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы Түрлі түсті
орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші қарындаштар
тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық
жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен
боятылады. Нəтижелері топта жарияланады.
әділ бағалауға үйрету
Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?

С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры С.Омаш ханымға 3 «г» сынып ата-аналарынан Өтініш Біз, төменде қол қоюшылар 27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұраймыз.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25

Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі:Исмаилова Баян Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі:Исмаилова Баян Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі:Исмаилова Баян Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі:Исмаилова Баян Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі:Исмаилова Баян Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі:Исмаилова Баян Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі:Исмаилова Баян Құрметтң ата-аналар!27.12.2018 ж Шымкент қаласындағыЖ. Шанин атындағы қазақ драма театрындағы жаңа жылдық қойылымға баруға рұқсат беруіңізді сұрайды 3 г сынып жетекшісі: Исмаилова Баян С.Cейфуллин атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2018-2019 оқу жылындағы 3 «г» сыныбының жұмыстары туралы 1- ші жарты жылдық есебі

2018-2019 оқу жылы 3г сыныбында 1-тоқсанда 24 оқушы оқыды. 2 – тоқсанда 1 желтоқсанда 1 оқушы қыз келді сонымен 25 оқушы болдық. 13-ұл бала ,12 қыз бала . оқушылар толық оқулықпен қамтылған.

Тақырыптық -күнтізбелік жоспар жасалынып бірлестік отырысында талқыланып бекітілген. Электронды күнделікке енгізілді. Күнделікті сабақтарға арналған қысқа мерзімді жоспар жасалынды.

Күнделікті қалыптастырушы бағалау , бөлім боцынша жиынтық бағалау және тоқсандық бойынша живнтық бағалау алынып қорытындысы шығарылды. Электрондық журналға енгізілді.

Оқыту барысында жаңартылған білім бағдарламасы бойынша оқиды,сабаұта сұрақ- жауап , бекіту, топтастыру, талдау, баяндау, зерттеу сияқты әдіс- тәсілдер пайдаланамын.

Сыныпта озат оқушылар -3, екпінділер- , орташа оқушылар- .Оқушылар түрлі олимпиадаларға қатысып отырады. «Алтын қыран» атты үш тілдік олимпиада өткізілді, қатысқан оқушылар сертификат иеленді : Рахманқұл Айзере, Жақсылыұ Әмір, Асан Гүлім, Түмен Ермек, Тәжібай Ақмаржан.







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.




Тегтер:дыбысы