Біздің ыдыстарымыз балабақшадағы ашық сабақтар

0

 

Ұйымдастыру кезеңі

Тәрбиеші балаларға қарап: «Балалар, бүгін сабағымызға қонақтар келіпті, амандасайық»

Шаттық шеңбер ұйымдастыру.

    

Балаларға жұмбақ жасыру

Кесе – шыны, пиала,

Оларсыз шай құя ма?

Қасықсыз тамақ жемейді,

Бәрінің атын не дейді?

       Ендеше, біздің бүгінгі тақырыбымыз «Біздің ыдыстарымыз».

  • Біз қандай ыдыстарды білеміз?
  • Мына суреттерге қарап ыдыстарды атайық.
  • Дұрыс, балалар, енді мынаған назар аударыңдар.

Тәрбиеші сиқырлы сандықты ашады. Сиқырлы сандықтың ішінен ыдыс ойыншықтарды алып шығады, аттарын атайтады, сипаттама бергізеді.

  • Балалар сендер ыдыс түрлерін біледі екенсіңдер. Енді оларды ермексаздан жасап көрейік. Ең бірінші тәрбиеші жасап көрсетеді.

Сергіту сәті

Жеке жұмыстарды ұжымдық композицияға біріктіреді, бағалайды.

Балалар, сендер бүгін не үйрендіңдер?

  • Балалар, сендер бүгін жақсы еңбектендіңдер.

Білгір қазақ анасы

Сәлем сөздің анасы

Алдымен сіздермен

Сәлемдесіп алайық

Сәлеметсіңдер ме, апайлар.

  • Сабаққа жақсы қатыс.
  • Әдепті бол.
  • Ауырма.
  • Досың көп болсын.

Балалар шеңберге тұрып бір-бірінің атын атап кезекпе-кезек (біріншісі-екіншісіне, екіншісі-үшіншісіне, солай жалғаса береді) тілек білдіреді.

Шешуін табады.

Ыдыс-аяқ

Кесе, тегеш, тарелка, қазан.

Балалар ыдыс түрлерін атайды. Сипаттама бергенде қатты, қақпағы, құлағы бар, үлкен, кіші деп жауап береді.

Балалар қолдарына жаттығу жасайды.

Кесе, қасық, тарелка бір композиция.

Мен – қазан,

Мен – кесе,

Мен – қасық,

Мен тарелка жасауды үйрендім.

 

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!