Біздің ыдыстарымыз балабақшадағы ашық сабақтар
Ұйымдастыру кезеңі
Тәрбиеші балаларға қарап: «Балалар, бүгін сабағымызға қонақтар келіпті, амандасайық»
Шаттық шеңбер ұйымдастыру.
Балаларға жұмбақ жасыру
Кесе – шыны, пиала,
Оларсыз шай құя ма?
Қасықсыз тамақ жемейді,
Бәрінің атын не дейді?
Ендеше, біздің бүгінгі тақырыбымыз «Біздің ыдыстарымыз».
- Біз қандай ыдыстарды білеміз?
- Мына суреттерге қарап ыдыстарды атайық.
- Дұрыс, балалар, енді мынаған назар аударыңдар.
Тәрбиеші сиқырлы сандықты ашады. Сиқырлы сандықтың ішінен ыдыс ойыншықтарды алып шығады, аттарын атайтады, сипаттама бергізеді.
- Балалар сендер ыдыс түрлерін біледі екенсіңдер. Енді оларды ермексаздан жасап көрейік. Ең бірінші тәрбиеші жасап көрсетеді.
Сергіту сәті
Жеке жұмыстарды ұжымдық композицияға біріктіреді, бағалайды.
Балалар, сендер бүгін не үйрендіңдер?
- Балалар, сендер бүгін жақсы еңбектендіңдер.
Білгір қазақ анасы
Сәлем сөздің анасы
Алдымен сіздермен
Сәлемдесіп алайық
Сәлеметсіңдер ме, апайлар.
- Сабаққа жақсы қатыс.
- Әдепті бол.
- Ауырма.
- Досың көп болсын.
Балалар шеңберге тұрып бір-бірінің атын атап кезекпе-кезек (біріншісі-екіншісіне, екіншісі-үшіншісіне, солай жалғаса береді) тілек білдіреді.
Шешуін табады.
Ыдыс-аяқ
Кесе, тегеш, тарелка, қазан.
Балалар ыдыс түрлерін атайды. Сипаттама бергенде қатты, қақпағы, құлағы бар, үлкен, кіші деп жауап береді.
Балалар қолдарына жаттығу жасайды.
Кесе, қасық, тарелка бір композиция.
Мен – қазан,
Мен – кесе,
Мен – қасық,
Мен тарелка жасауды үйрендім.