6.3А бөлім: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
Мектеп: А.Розибакиев намидики 153 мәктәп — гимназия |
Күні: «16».01.2019 жил |
Мұғалімнің аты-жөніСаутова Бахтинур Джамалдиновна |
Сынып: 6 а, г, д |
Қатнашқучи оқуғучилар: |
Қатнашмиған оқуғучилар: |
Дәрисниң мавзуси |
Бир өзгәрмиси бар сизиқлиқ тәңлимиләрни йешиш. Һесап чиқириш |
Оқуш мәхсәтлири |
6.2.2.2 Бир өзгәрмиси бар сизиқлиқ тәңлимиләрниң ениқлимисини билиш6.2.2.3 Бир өзгәрмиси бар сизиқлиқ тәңлимиләрни йешиш |
Дәрисниң мәхсәтлири |
Оқуғучилар:
Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини билиду;
Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини қоллиниду.
|
Баһалаш критерийлири |
Оқуғучи:
Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини ейталайду;
Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини қоллинишни билиду.
|
Тиллиқ мәхсәт |
Оқуғучилар:
теңдеулердің қасиеттерін айта алады;
сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды;
теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;
ТЕРМИНОЛОГИЯ Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.
теңдеудің түбірі деп …;
теңдеуді шешу дегеніміз — …;
сызықты теңдеу деп …;
егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда …;
егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда …;
«х … болсын»;
… екенін біле отырып, теңдеуді құрамыз және шығарамыз;
… белгілі болса, онда … теңдеуін құрамыз;
теңдеуді шешіп, есептің жауабы болып табылатын айнымалының мәнін табамыз.
|
АКТ қоллиниш |
|
Дәсләпки билим |
Алгебралиқ ипадә |
Дәрисниң бериши |
Дәрис этаплири |
Иш һәрикәт |
Ресурслар |
Дәрисниң беши |
Уюштуруш пәйти Өй тапшурмисини тәкшүрәшБилиш1) Теңдеу жазылған жолды таңдаңыз:
a) 48 – 4(5 – 2) = 36
b) 48 – 4(5 – х)
c) 48 – 4(х – 2) = 36
d) 48 – 4(5 – 2)
2) –2х = 24 теңдеуінің қандай сан түбірі болады?
a) 1 b) –16 c) –12 d)12
3) Төмендегі қай теңдеудің түбірі –2 саны болады? a) 3х – 4 = 12
b) х + 3 = 5
c) 5х + 2 = 8
d) 5 – х = 7
4)Ұқсас мүшелерді жинастырыңыз: 3а + 2а + 4а – 7а
a)2а + 2 b)2 c)2а d)4а
5)Теңдеулер мәндес пе?–2(х — 4) = 4 және 2(х — 4) = –4
a)жоқ
b)білмеймін
c)ия
d)басқа жауап
|
|
Дәрисниң оттуриси |
Чүшиниш вә тәһил ясашҚоллинишқелиплаштурғучи баһалаш Китап билән иш Баһалаш |
|
Дәрисниң ахири |
Өй тапшурмиси
Рефлексия:
|
|
Дифференциялаш –оқуғучиларға көпәрәк қандақ ярдәм берисиз? Қабилийәтлик балилар билән ишләштә қандақ ишлар атқурисиз? |
Баһалаш – оқуғучиларниң мавзуни қандақ чүшәнгәнлигини тәкшүрисиз? |
Тән сақлиқ вә техника бехәтәрлигини сақлаш |
|
|
|
Дәрис бойичә рефлексияДәрис мәхсәтлири/Оқуш мәхсәтлири дурус қойилғанму? Оқуғучиларниң барлиғи мәхсәткә қол йәткүздиму? Йәткүзмисә, немә үчүн? Дәристә дифференция дурус жүргүзилдиму? Дәрис планида қандақ өзгиришләр болди, немә үчүн? |
Бу бөлүмни дәрис тоғрилиқ өз пикриңизни билдүрүш үчүн пайдилиниң. Өздәрисиңиз тоғрилиқ сол тәрәптә берилгән ссоалларға жавап бериң. |
|
|
Умумий баһаДәрисниң яхши өткән икки аспектиси (оқутуш тоғрилиқ, оқуш тоғрилиқ ойлиниң)?
Дәрисни яхшилашта немә тәсир қилиду (оқутуш тоғрилиқ, оқуш тоғрилиқ ойлиниң)?Дәрис пәйтидә синип тоғрилиқ яки шәхсий оқуғучиларниң утуқлири/қийинчилиқлири тоғрилиқ немә билдим, келәси дәрисләрдә немигә көңүл бөлүш һажәт?
|