Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау

0

1 бет

Бастауыш мектепте оқытудың өзекті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау

2 бет

тыңдалым
айтылым
оқылым
жазылым

3 бет

4 бет

5 бет

дескрипторлар
Алгоритм бойынша әңгіме құрау
Оқудың түрлері
Кейіпкердің атынан хат
алгоритм бойынша әңгіме құрай алады; әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды;- әңгімені аяқтай алады;- құралған әңгімені жазады
— сөйлемдерді нақты әрі анық құрайды;- дәйектілікті сақтайды;кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, — қорытынды жасай алады

6 бет

Кейіпкерге хатМұғалім шығарманы өз қалауы бойыншатаңдайды. Ал білім алушылар хат жазатын кейіпкерін өз бетінше таңдайды.
өз хатына ат қоя алады;тірек сөздерді пайдалана отырып, ұсынылған тақырып бойынша хат жазадыөз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді; — сөйлемнің ойын дәл жеткізеді;- кейіпкердің іс-әрекетін сипаттайды;кейіпкердің іс-әрекетін бағалай алады, қорытынды жасай алады
Диалог
Санамақ құрастыруСанамақ – баланың есептеу, ойлау қабілетін дамытуға арналған тілдік құралы.
санамақтарды мақал-мәтелдерден, жұмбақтардан, т.б. ажырата алады;санамақ құрастырудың принципін түсінеді;өзінің құрастырған санамағына таныстырылым жасайды
диалог түрінде сөйлесе алады;диалогтің басында, ортасында және соңында айтылатын сөйлемдерді дұрыс қолданады;ойын түсінікті және дұрыс жеткізе алады;сөздік қорын көрсете алады

7 бет

Берілген рифма бойынша өлең (буриме) шығару және басқа да өлең түріндегі шығармаларды ойлап табу; сондай-ақ бірінші жолдың екінші жолын ойлап табу
Кітап жасауШығармашылық жобаның бұл түрін (жеке немесе топтық) әртүрлі техникада орындауға болады. Бұл өзі суреттерін салып, қолымен жазылған кітап болуы мүмкін. Кітапты аппликациямен әрлеуге болады. Кітап әртүрлі мазмұнда бола алады: «Бұл қандай аң?»; «Ақ» сөзімен тұрақты сөз тіркестері, иллюстрацияланған (суретті) сөздік.
шығармашылық жобаның тақырыбын анықтайды;кітаптың мазмұнын ойластырады (ресурстарды таңдайды);суреттермен әрлейді;суреттер мазмұнына сәйкес келеді
екі немесе бірнеше сөздердің қосымшаларынан, соңғы буындарынан ұйқасын таба алады;берілген рифмаға сәйкес сөздерді таңдай алады;берілген тақырыпқа сәйкес өлеңді жалғастыра алады

8 бет

Аяқталмаған әңгіме
Оқылған шығармаға диафильм салу

Ертегілер еліндеӘртүрлі ертегілерден сюжеттерді және кейіпкерлерді таңдайды, оларды біріктіріп, ертегі ойластырады. Білім алушылар кейіпкерлерін алмастыра отырып, өздерінің сүйікті ертегілерін ала алады.
әртүрлі ертегілердің кейіпкерлерін бір сюжетке біріктіре алады;ойластырған ертегісі түсінікті;оқиғалардың дәйектілігін сақтайды
ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені жалғастырады;әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды;әңгімені аяқтай алады
мәтінді мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді;мәтінді аяқталған мазмұндық бөліктерге бөле алады;әр бөліктің негізгі ойын анықтай алады;әр бөлікке ат қояды;дәйекті жоспар құрады;диафильм салады

9 бет

Топтық жұмыс

10 бет

Назарларыңызға рахмет!