Баяндама.Рухани жаңғыру

0
157







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Баяндама.Рухани жаңғыру

Автор: Ешетова Молдир Сауытбековна

Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Тәрбие сағаты Сыныбы: Барлық сыныптар

Жарияланған уақыты: 2019-01-24


Материал туралы қысқаша түсінік

Бастауыш сыныптарға




САБАҚ: Қазақ тіліМЕКТЕП:Мырзатай орта мектебі
ТАҚЫРЫБЫ: 26-сабақ. Ф дыбысы
КҮНІ:18.10.МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:Ешетова М
СЫНЫП: 3қатысқандар саны:22қатыспағандар саны:
ОҚУ3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды
МАҚСАТЫ:анықтау;
3.4.1.1 э, ф, в, ц əріптері бар сөздерді сауатты жазу;
САБАҚТЫҢБарлық оқушылар жасай алады:
МАҚСАТЫ:Ф əрпі бар сөздерді сауатты жаза алады.

Бағалау критерилері:

өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды
Анықтайды.
э, ф, в, ц əріптері бар сөздерді сауатты жазады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

АлдыңғыФ дыбысы.
білімдер
Жоспар
Жоспарлан-Жоспарланған іс-əрекетДереккөздер
ған уақыт

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

2 минут(Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».Көңілді əуен
Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.қосып қою
3 минут(Ұ) Əріптерді тиісті орындарына қойып, жасырынған сөздіИнтерактивті
оқу. Жасырынған сөз: футбол.тақта
УОБТФЛ

Шыққан сөзге дыбыстық талдау жасатылады. Футбол ойыны туралы білетіндерін əңгімелейді.ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

4 минут3. 2.4.1 (Ұ; Т; Қ) Мəтінді оқып, негізгі ойды анықтау.Оқулық
Ф дыбысы бар сөздерді табу.
27-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің не туралы
екені сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтатылады. Телфоннан
басқа тағы қандай байланыс құралдарын білетіндері туралы
əңгімелейді. Мəтіннен ф дыбысы бар сөздерді табады.
4 минут(Т) Ұялы телефонды қалай пайдалану керектігі жөнінде
нұсқаулық дайындау.Маркерлер
Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Алдын
ала дайындалған нұсқаулық жазудың үлгілері көрсетіледі.
Қоғамдық орындарда ұялы телефондарды пайдалану туралы
талқылаулар жасап, алдын ала таратылған флипчарттарға
нұсқаулық жазады. Жұмыстарын топта жариялап, іледі.
2 минут(Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысу.Стикерлер
Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге
жабыстыру.
«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия
жасау. Басқа топтың постерлерін оқиды. Оқушылар
орындалған тапсырма мазмұнының ашылуын, безендірілуін
ескере отырып, стикерлерге өз көзқарастарын жазып,
постерлерге жабыстырады.
1 минутОй сергек!
Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу.
4 минут(МК; Ө; Қ) Көп нүктенің орнына тиісті сөздердіОқулық







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.