Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі

0
Сабақ тақырыбы Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 8.Т/Ж3 — көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу Сабақтыңмақсаттары Оқушылардың барлығы орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлердің әрекетін жіктейді.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіреді, кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді. Тілдікмақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кейіпкерлер әлемі, тура және жанама мінездеуДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: типтік бейне, жиынтық бейне, мінезі, көзқарасы, жағымды әрекеті т.б. ҚұндылықтардыИгерту Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық, толеранттық, ұлтжандылық тәрбие. Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тілі, география Бағалау критерийі
  • Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттайды.
  • Өз көзқарасын білдіреді.
  • Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану, жоғары деңгей дағдылары Алдыңғы білім Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Уақыты Сабақтағы жоспарланған жаттығу

    Ресурс

    Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу2.Психологиялық ахуал: «Ақ тілек» «Конверттегі сұрақ»

  • Бауыржан туылғанда берген көпшіліктің, атасының батасы қабыл болды ма? Ойларыңмен бөлісіңдер.
  • «Даланың дарқан балабақшасы» дегенді қалай түсінесіңдер?
  • «Ертексіз өскен бала – рухани мүгедек» дегенді қалай түсінесіңдер?
  • Сабақтың ортасы 1-тапсырма. Жеке жұмысӘңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтаңыз. Кейіпкердің әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты қорытынды жасаңыз.

    Дескриптор:кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.— кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды.— анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізеді.2-тапсырма Кейіпкер портретіОқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі3-тапсырма «Т» кестесіӘрекеттерінің пайдалы тұстары Ұрымтал тұстары

    ҚБ: Шапалақ

    https://bilimlandkz/kk#lesson=8077 Сабақтың соңы Хабарлама «Facebook»Оқушылар бүгін не үйренгені туралы хабарлама (SMS) жазады: стикерге жазып, тақтаға әкеліп іледі.